Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb ik nie ergens hier gelezen dat ze in 2013 terug strenger gaan zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
      Heb ik nie ergens hier gelezen dat ze in 2013 terug strenger gaan zijn?
      Yep eindelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
        Yep eindelijk
        Welk gevaarlijk manouvre doet hij in dat filmpje? Wie brengt hij in gevaar?

Als hij die manoeuvres doet op een drukke TF dan mogen ze hem straffen want dan is de kans op schade veel groter met al dat verkeer.

Of is het omdat hij een jong ventje is en niet oud genoeg voor u?
        BMW X5 45e

Comment

• Heerlijke dag gehad gisteren! Ideaal voor pubers en onervaren jonge mensen zoals ik om enkele rondjes af te haspelen.
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Heerlijke dag gehad gisteren! Ideaal voor pubers en onervaren jonge mensen zoals ik om enkele rondjes af te haspelen.
            Enkele rondjes vlot driften bedoelt ge...
            Last edited by ; 06/01/2013, 23:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GDV007 Bekijk Berichten
              Enkele rondjes vlot driften bedoelt ge...
              Dat komt door mijn onervarenheid he. Kan zo slecht rijden dat ik overal dwars ga
              1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                Dat komt door mijn onervarenheid he. Kan zo slecht rijden dat ik overal dwars ga
                De vangrails waren zo bang van onze onervarenheid dat ze van ons wegschoven!

Comment

• Ik ga volgende keer nog eens als er weinig volk is en wanneer het glad ligt. Wil dan eens een deftig wegglijden in Adenauer Forst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GDV007 Bekijk Berichten

00:26 bekende auto, maar zowat de slechtste passage van de 5 die ik daar gemaakt heb
                    Bij 1:15 nog een mooi driftje van Dennis!
                    die belgische oude volvo 360, is dat een gekende ?

Comment

Yep eindelijk
                      Ik vraag me toch af waarom jij altijd moet posten alsof jij de held bent, of erger nog, je de eigenaar van de Ring bent.

Zelf fier je snelste ronde in je onderschrift vermelden, en een ander mag blijkbaar niet rijden/alleen tegen slakkengang rijden/zelfs zijn wagen eens niet laten uitbreken terwijl er duidelijk geen ander verkeer in de buurt is.

Het zal zijn zoals Kefkie zegt: alles wat jonger is dan jezelf, zul je aanzien als snotapen die best thuisblijven.

Edit: en voor je het persoonlijk wil spelen: ik rij zelf niet op de Ring. Ik heb er het materieel noch de ballen voor. Ik ga wel graag naar daar om te kijken. En kan het appreciëren dat eens iemand een driftje placeert.
                      Last edited by timothy; 07/01/2013, 14:55.
                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• DRIVING REGULATIONS
                        FOR DRIVING ON THE NÜRBURGRING

http://www.nuerburgring.de/fileadmin...tions-2012.pdf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                          Ik vraag me toch af waarom jij altijd moet posten alsof jij de held bent, of erger nog, je de eigenaar van de Ring bent.

Zelf fier je snelste ronde in je onderschrift vermelden, en een ander mag blijkbaar niet rijden/alleen tegen slakkengang rijden/zelfs zijn wagen eens niet laten uitbreken terwijl er duidelijk geen ander verkeer in de buurt is.

Het zal zijn zoals Kefkie zegt: alles wat jonger is dan jezelf, zul je aanzien als snotapen die best thuisblijven.
                          Mooi gezegd!

Comment

• "All users of the Nürburgring must comply with the speed limits on the track."

Wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen?
                            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                              "All users of the Nürburgring must comply with the speed limits on the track."

Wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen?
                              Op sommige stukken staan er snelheidsborden. In een van de eerste bochten staat een bord van 70 en op het rechte stuk voor de finish is het 130.
                              BMW X5 45e

Comment

DRIVING REGULATIONS
                                FOR DRIVING ON THE NÜRBURGRING

http://www.nuerburgring.de/fileadmin...tions-2012.pdf

Proficiat
                                BMW X5 45e

Comment

• Sfeer in dit topic is toch wat aan het dalen ...

Comment

• Even de sfeer terug wat omhoog krikken!

Bijgevoegde Bestanden
                                    1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Gij kunt precies wel een stukske rijden

Ik heb vijf jaar met een 328i gereden, maar ik durfde alleen de kont laten schuiven op een grote parking hier in de buurt. Op de weg altijd veel te veel schrik dat ik hem niet ging kunnen 'houden'...
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                        Gij kunt precies wel een stukske rijden

Ik heb vijf jaar met een 328i gereden, maar ik durfde alleen de kont laten schuiven op een grote parking hier in de buurt. Op de weg altijd veel te veel schrik dat ik hem niet ging kunnen 'houden'...
                                        Ik had dat in het begin ook.
                                        In het verkeer op half dtc rijden, dan schuift hij ook nog lekker maar grijpt tijdig in. En nadien heb je toch zo iets van : hmm net niet ( elektronica)
                                        Na enige tijd gewoon uitzetten dat gaat ook hoor, gewoon doen (waar je plaats hebt)
                                        Veel leuker als je zelf alles bestuurt met gaspedaal en stuur
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                          Sfeer in dit topic is toch wat aan het dalen ...
                                          ²²²²

Comment

Working...
                                          X