Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een Belgische toppiloot vertelde me dat hij werd benaderd om de NS 24u. te rijden in 2012. Hij paste... Om deze wedstrijd in de top te rijden zei hij had hij 100 volle dagen voorbereiding nodig : 50 om het circuit te leren kennen en 50 om er de laatste seconde uit te halen... En dan hebben we het over mensen met echt kennis van zaken.
Verdonck heeft vorig jaar de 24uur gereden en kende de Ring vooraf niet . Derde plaats in hun klasse ........... En dat was met meer dan 3 deelnemers
Verdonck heeft vorig jaar de 24uur gereden en kende de Ring vooraf niet . Derde plaats in hun klasse ........... En dat was met meer dan 3 deelnemers
@Kefkie: yokohama Porsche
Ja dat klopt maar met alle respekt voor de ongelofelijke prestatie van Verdonck met de top bedoel ik rijden voor de algemene overwinning. Ter vergelijking de Phoenix Audi draaide 8.33.114 op de ring en Mathol Racing eindigde 25e met 17 ronden achterstand en 9.16.886... Er is mijns inziens nog een enorm verschil tussen de teams zoals Phoenix en Manthey die voor de zege gaan, die doen immers een heel jaar niets anders dan zich hierop toeleggen, en de rest. Maar nogmaals wat Verdonck hier gedaan heeft is een bijna onmenselijke prestatie.
Racen mag er ook niet, rechts inhalen mag er ook niet en er zijn er genoeg dat dat doen op veel drukkere dagen. Ik zie hier geen verkeer dus wat is het probleem?
Racen mag er ook niet, rechts inhalen mag er ook niet en er zijn er genoeg dat dat doen op veel drukkere dagen. Ik zie hier geen verkeer dus wat is het probleem?
Mijn opmerking was meer een FYI voor iemand die er blijkbaar toch nog niet van op de hoogte was, je kan er een boete of ban voor krijgen.
Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.
Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.
Oei, blijkbaar overheen gelezen, maar het kan toch niet veel uitmaken? Ongeveer iedereen met een RWD auto was aan het driften, zelfs sommigen met FWD konden het niet laten om eens aan hun handrem te trekken... Ik zou ook niet weten wie er in elke bocht zou gaan staan om dat vast te stellen?
Als de ringtaxi zelf al niet anders doet?
Comment