Oorspronkelijk geplaatst door Teus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk BerichtenWat bedoel je juist met kortere "pong"?
Waar ik eigenlijk op doel is dat wanneer je de lengte van een schakelpook verlengt , wil dit toch ook zeggen dat de afstand tussen elke schakelbeweging groter wordt.
Of zie ik dit verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenOm het zoals Speedhunter te zeggen : de ring is een circuit voor den lange pong...west-vlaams voor gevorderden
Comment
-
Vorige keer dat ik daar was stond ik achter hem bij ED tankstelle aan te schuiven. Vette M3, kofferspoiler, stickers op de achterste zijruiten.. Alleen jammer dat hij zijn middenconsole afgebroken heeft voor die versnellingsbak. Hij is ook te zien op de youtube vid van the best of 2012 en deze: http://m.youtube.com/#/watch?v=Hb4gd0reOsc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenAls ge nu in den decor gaat met zomerbanden op de ring zijt ge nog niet klaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenKlopt inderdaad,ik denk dat die BMW een short shifter systeem heeft met een langere versnellingpook..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
Niemand die reeds de "Coureurtraining Nordschleife XL" of iets dergelijks gedaan heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenNiemand die reeds de "Coureurtraining Nordschleife XL" of iets dergelijks gedaan heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenTrue, maar eind november ben ik mijn eerste rondjes gaan afmalen met mijn daily (Golf V TDI) met winterbanden en dat was ook schuiven tot en met...
alleen zijn wij volgens sommige leden in dit topic niet oud genoeg om voor hun op de ring te mogen rijdenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenik ga ook op de zomerbanden gaan.
alleen zijn wij volgens sommige leden in dit topic niet oud genoeg om voor hun op de ring te mogen rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GDV007 Bekijk BerichtenWat heeft leeftijd hiermee te maken? Er zijn even goed hooligans van 45 als jonge gasten die goed weten waar ze mee bezig zijn of zelfs opgeleid zijn...
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHoe oud moet je dan zijn?minstens 30 ofzo dan?Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten25 j en jonger met licentieOorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenStraf, ik ben 22 en heb nog maar een 10-tal rondjes gereden. Alleen en met passagiers en ik leef nog altijd en heb mijn auto nog niet tegen de vangrails gezet. Er zijn altijd onnozelaars op de baan, zelfs mensen die ouder zijn dan 25. Dat zie ik goed genoeg op trackdays. Overlaatst eentje tegengekomen die zeker ouder was dan 30 met een E46 M3. Ik wilde die inhalen met de porsche maar hij wilde niet afgeven aan een jong ventje, resultaat is dat zijn bmwke voor de vuilbak is en zijn ego heeft een serieuze deuk opgelopen.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door balliere Bekijk BerichtenVoor zoiets zou ik bij rsrnurburg gaan aankloppen. Kan je een ervaren rijder tijdens touristenfahrten meekrijgen voor €50 per lap: http://rsrnurburg.com/car-rentals--s...driver-tuition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenik ga ook op de zomerbanden gaan.
alleen zijn wij volgens sommige leden in dit topic niet oud genoeg om voor hun op de ring te mogen rijden
Comment
-
Ik betaal evenveel als een ander voor een rondje en mag daar dus net zo goed gaan rijden als iemand anders. Mensen kunnen toch zever verkopen.
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDat zou ik ECHT niet doen. Besef goed dat mocht je op dit tijdstip onverhoopt een ongeval krijgen met gekwetsten of erger je ALTIJD PERSOONLIJK verantwoordelijk bent voor de schade indien je met zomerbanden rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDat zou ik ECHT niet doen. Besef goed dat mocht je op dit tijdstip onverhoopt een ongeval krijgen met gekwetsten of erger je ALTIJD PERSOONLIJK verantwoordelijk bent voor de schade indien je met zomerbanden rijdt.
Moest het nu vriezen en hard gaan regenen ja dan laat ik mijn winterbandne erop liggen.
Ik ben in april vorig jaar ook tot daar geweest terwijl het enorm aan het regenen was. ook op mijn zomerbanden en zonder enig probleem.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door balliere Bekijk BerichtenVoor zoiets zou ik bij rsrnurburg gaan aankloppen. Kan je een ervaren rijder tijdens touristenfahrten meekrijgen voor €50 per lap: http://rsrnurburg.com/car-rentals--s...driver-tuition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenDe ring is toch een openbare tolweg, dus gelden daar niet dezelfde regels als overal in DE?
Banden met wintereigenschappen zijn enkel verplicht tijdens "winterse omstandigheden" (sneeuw, ijzel, gladheid).
12º valt volgens mij niet onder die definitie.
In de UK zijn er bv verzekering met een clausule dat de ring een circuit is. ik weet niet hoe dat zit bij ons.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenDe ring is toch een openbare tolweg, dus gelden daar niet dezelfde regels als overal in DE?
Banden met wintereigenschappen zijn enkel verplicht tijdens "winterse omstandigheden" (sneeuw, ijzel, gladheid).
12º valt volgens mij niet onder die definitie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenben je dat op de ring uberhaubt niet altijd? op de openbare weg ben je alleen persoonlijk aansprakelijk indien het kan bewezen worden dat de zomerbanden schuld treffen. morgen is het 12° en droog aan de ring. Niet bepaald een superweertje voor winterbanden..
Moest het nu vriezen en hard gaan regenen ja dan laat ik mijn winterbandne erop liggen.
Ik ben in april vorig jaar ook tot daar geweest terwijl het enorm aan het regenen was. ook op mijn zomerbanden en zonder enig probleem.Last edited by Elwood; 04/01/2013, 13:54.
Comment
Comment