Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zoals reeds eerder gezegd ben ik van plan om volgend weekend naar daar te trekken. Nu heb ik begrepen dat indien het sneeuwt en de ring dus niet geopend is voor voertuigen, je er op mag/kan wandelen. Klopt dit?
Hij is ook niet van de minste. Augusto Farfus is een fabrieksrijder voor BMW.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Ja, kennis van me is er eens opgeglipt met een Cayenne. Met mijn S2000 zie ik het me nog niet doen.
Jammer dat er regen voorspeld wordt voor morgen en zaterdag op de Ring, anders zouden mijn vriendin en ik daar eens gaan wandelen in de sneeuw.
Heb ik ook al aan gedacht. Maar niemand die de investering wil doen voor zo'n korte periode vrees ik plus dat er dan veel zware ongelukken gebeuren vermoed ik.
Ja, kennis van me is er eens opgeglipt met een Cayenne. Met mijn S2000 zie ik het me nog niet doen.
Jammer dat er regen voorspeld wordt voor morgen en zaterdag op de Ring, anders zouden mijn vriendin en ik daar eens gaan wandelen in de sneeuw.
Heeft er iemand plannen om dit weekend te gaan? Het zou droog zijn met zelfs hier en daar een opklaring morgen.
Ik ga morgen met de BMW en een kennis volgt met zijn nieuwe Tiguan.
Comment