Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• leuke foto's!
    ik ga vrijdag, ringdoop van de mercedes
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
      ik ga vrijdag, ringdoop van de mercedes
      Goodluck

Comment

• eerste keer dat ik met een auto op circuit rijdt
        zal in het begin waarschijnlijk enorm kriebelen, net zoals de eerste keer dat ik met een moto op circuit kwam
        de nordschleife ken ik van race simulators, dus wordt het opletten dat ik niet overmoedig word.

Comment

• hoe zit dat eigenlijk als het sneeuwt ofzo? zou waarschijnlijk 3 januari ofzo eens tot aan de ring rijden omdat ik savond toch in maastricht moet zijn, maar zou het dan open zijn?

Comment

• Gewoon eerste rondjes kalm rijden.. en zeker van de kurbs wegblijven als ge nie weet welke ge wel en nie moogt pakken

Voor de rest gewoon kalm blijven en optijd naar rechts gaan MET pinker op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
              hoe zit dat eigenlijk als het sneeuwt ofzo? zou waarschijnlijk 3 januari ofzo eens tot aan de ring rijden omdat ik savond toch in maastricht moet zijn, maar zou het dan open zijn?
              Er staan nog geen openingsuren voor volgend jaar op... nog even afwachten, ring is ook heel de maand december dicht vanwege werkzaamheden...

Comment

• ahja, veel kans dan dat het dicht is.. spijtig! een rondje in de sneeuw moet wel zalig zijn

Comment

de nordschleife ken ik van race simulators, dus wordt het opletten dat ik niet overmoedig word.
                  Hier wil ik nog effe aandacht aan geven...
                  De NS kan je totaal niet vergelijken met eender welke simulator/game....
                  de realiteit is altijd anders.

Het enige wat je leert van een game/simulator is oip de volgende bocht naar links of rechts is...that's it! Dus denk er niet aan om nog maar 70% de snelheid te halen dat ge in uwe "simulator" doet...
                  Ale... laat de verslaving beginnen..eens je op de ring geweest bent, wil je er niet meer af ...

Comment

ahja, veel kans dan dat het dicht is.. spijtig! een rondje in de sneeuw moet wel zalig zijn
                    Ik schijt al in men broek als het nat ligt...

Comment

hoe zit dat eigenlijk als het sneeuwt ofzo? zou waarschijnlijk 3 januari ofzo eens tot aan de ring rijden omdat ik savond toch in maastricht moet zijn, maar zou het dan open zijn?
                      normaal gezien ligt er dan sneeuw, bij sneeuw is het altijd gesloten
                      Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                      Gewoon eerste rondjes kalm rijden.. en zeker van de kurbs wegblijven als ge nie weet welke ge wel en nie moogt pakken
                      Voor de rest gewoon kalm blijven en optijd naar rechts gaan MET pinker op
                      oke, dan blijf ik van de kerbs, want ik weet niet hoe je daarmee moet werken.
                      achterspiegel hou ik in de gaten

Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                      de realiteit is altijd anders.

Het enige wat je leert van een game/simulator is oip de volgende bocht naar links of rechts is...that's it! Dus denk er niet aan om nog maar 70% de snelheid te halen dat ge in uwe "simulator" doet...
                      Ale... laat de verslaving beginnen..eens je op de ring geweest bent, wil je er niet meer af ...
                      ja, zoiets kan ik me al voorstellen. in elk geval heb ik een idee van de bochten, zodat ik toch een beetje kan inschatten en weet welke bochten blind of gevaarlijk zijn.

Comment

ahja, veel kans dan dat het dicht is.. spijtig! een rondje in de sneeuw moet wel zalig zijn
                        Bij sneeuw blijft de ring gewoon dicht

Comment

• @Teus: Zoals Ray al schrijft: Live is de Ring niet te vergelijken met een game. De vangrail is overal heel dichtbij en ter plaatse heb je geen resetknop zoals in een game.
                          Lees ook nog even de info en bekijk de video op http://www.nuerburgring.de/nl/angebo...dschleife.html

Bij sneeuw, ijzel en dichte mist is de Ring gesloten. Er wordt geen zout gestrooid.
                          Een natte Ring is veel gladder dan andere gladde wegen, onderschat dat niet!
                          8 januari 2012 was de Ring open, er lag geen sneeuw maar het was wel heel nat.

Have fun maar wees voorzichtig! Het wordt niet voor niets de groene Hel genoemd.

Comment

• Ik zal nu even stoppen met "oude" nordschleife pics te posten, want ik zou ze kunnen blijven posten
                            Last edited by Philippe_RS; 15/11/2012, 13:41.

Comment

• ziek eigenlijk dat daar F1 werd gereden
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                @Teus: Zoals Ray al schrijft: Live is de Ring niet te vergelijken met een game. De vangrail is overal heel dichtbij en ter plaatse heb je geen resetknop zoals in een game.
                                Lees ook nog even de info en bekijk de video op http://www.nuerburgring.de/nl/angebo...dschleife.html

Bij sneeuw, ijzel en dichte mist is de Ring gesloten. Er wordt geen zout gestrooid.

Have fun maar wees voorzichtig! Het wordt niet voor niets de groene Hel genoemd.
                                ik zou wel eens willen gaan, bvb in januari al is dit op winterbanden niet goed, die gaan smelten
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                  ik zou wel eens willen gaan, bvb in januari al is dit op winterbanden niet goed, die gaan smelten
                                  Ik heb eens met winterbanden gereden en toen was het vrij warm voor winterbanden en dat viel goed mee. Auto schoof wel wat sneller weg, ma bon.
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• kunt ge touristenfahrt ticketjes betalen met visa?
                                    op mijn zichtrekening staat er geen geld genoeg

Comment

kunt ge touristenfahrt ticketjes betalen met visa?
                                      op mijn zichtrekening staat er geen geld genoeg
                                      Ja maar wel vanaf 4 ronden.

Comment

• ^Awesome pics !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                          @Teus: Zoals Ray al schrijft: Live is de Ring niet te vergelijken met een game. De vangrail is overal heel dichtbij en ter plaatse heb je geen resetknop zoals in een game.

Ik heb al over strooizout op de ring gevlogen hoor. Was een dag met lichte sneeuw en toen we toe kwamen was het gesloten.

Wij dachten: "Ja we staan hiet voor niks", maar plots roept die vent ons dat het na 10 minuten open zou gaan en hup der op. Ijzelplekken en stooizout en schuiven en gaan

En een natte ring is ook al zo leuk, zeker omdat ge dan meestal alleen zijt en alle hero's er af blijven (veel keren gedaan en was enorm leuk, kun je de auto goed leren kennen)

Comment

Working...
                                          X