Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Ach, dat is toch overal in de autosport zo? Je moet in de eerste plaats geld hebben, in de tweede plaats talent.

Ja, dus...stel dat jij het geld hebt: zou jij je deels niet wat kut voelen of zou je zoiets hebben van pff, als ik er maar van geniet? Ik zou toch altijd een waas van dat eerste hebben. Zeker als je d'r nog eens niets van bakt ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
      Ja, dus...stel dat jij het geld hebt: zou jij je deels niet wat kut voelen of zou je zoiets hebben van pff, als ik er maar van geniet? Ik zou toch altijd een waas van dat eerste hebben. Zeker als je d'r nog eens niets van bakt ook.
      Ik zou mij niet kut voelen nee. Dat is nu toch ook (in veel mindere mate). Er lopen heus veel grotere talenten rond dan ik die het met veel minder dan een GT3 moeten stellen. Moet ik me dan kut voelen?

Comment

Ik zou mij niet kut voelen nee. Dat is nu toch ook (in veel mindere mate). Er lopen heus veel grotere talenten rond dan ik die het met veel minder dan een GT3 moeten stellen. Moet ik me dan kut voelen?
        Nee, dan moet je je GT3 gewoon eens uitlenen

Comment

Da's nog wat anders dan in een geprepareerde R8 24h Nürburgring gaan rijden he!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
            RCN heb ik me nog niet in vediept, zal de link eens bekijken.

Wel leuk om zulke mensen te kennen en je passie mee te delen.
            Dat is eigenlijk ook de reden dat we meestal in hetzelfde pension verblijven, eigenaar pension is zelf Ringer, altijd leuk kletsen over de Ring en auto's en soms samen uiteten.
            Bedoel je die man van de RINGVILLA. Arie en z'n zoon!
            Als we naar de Ring gaan verblijven we ook altijd daar als er nog plek is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CUP200 Bekijk Berichten
              Bedoel je die man van de RINGVILLA. Arie en z'n zoon!
              Als we naar de Ring gaan verblijven we ook altijd daar als er nog plek is!
              Ja klopt. Klein wereldje hè!

Comment

• Is de ring maandag de 13de open?

Comment

• Nice

Comment

• Weersvoorspellingen voor Pinksteren zien er inmiddels ook wat beter uit! Op een natte Ring heb ik het niet zo zitten.

Vandaag zijn de rvs-remslangen gemonteerd icm DOT 5.1 remvloeistof en is de uitlijning nog iets gewijzigd dus mijn auto is er klaar voor.

Comment

• Wie gaat er nog dit weekend?

Comment

• Kwam jij niet de GT3 MkII-gardes eer verdedigen op Chambley dit weekend?

Comment

• Ik wil maandag gaan. Hopelijk lukt 't.

Aanwezig leftlaneman?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                            Kwam jij niet de GT3 MkII-gardes eer verdedigen op Chambley dit weekend?
                            Ik twijfel, pagids zitten er nog niet op, ken het circuit niet en heb hoop en al 1 naftbak leeggereden met de GT3... Ben juist trug van verlof en het is hier zowat aan het overstromen in mn dorp. vanaf morgen dag en nacht rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                              Da's nog wat anders dan in een geprepareerde R8 24h Nürburgring gaan rijden he!

R8 bij AF tijdens de training op vrijdagmiddag voor de VLN.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                Wie gaat er nog dit weekend?
                                O jee, ik zal maar extra in mijn spiegels kijken dan komend weekend.

Ik ben er vrijdag t/m maandag.

Mocht je een rondje een stoeltje vrij hebben..........................

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                  O jee, ik zal maar extra in mijn spiegels kijken dan komend weekend.

Ik ben er vrijdag t/m maandag.

Mocht je een rondje een stoeltje vrij hebben..........................
                                  Bwa als ik ga zal het nog niet voluit zijn, eerst wat leren kennen.

Comment

Bwa als ik ga zal het nog niet voluit zijn, eerst wat leren kennen.
                                    Haha, half gas ga je mij nog voorbij.

Comment

Ik twijfel, pagids zitten er nog niet op, ken het circuit niet en heb hoop en al 1 naftbak leeggereden met de GT3... Ben juist trug van verlof en het is hier zowat aan het overstromen in mn dorp. vanaf morgen dag en nacht rijden.
                                      Losstaand van het feit dat het mijne winkel is, maar om jouw auto beter te leren kennen zou ik toch eerst naar een "kleiner", veilig (lees zonder vangrails op 2m vh circuit) circuit gaan om je auto te leren kennen zodat als je eens een foutje maakt. Je niet onmiddellijk wordt afgestraft big time!

Just my 2 cents

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                        Ik wil maandag gaan. Hopelijk lukt 't.

Aanwezig leftlaneman?
                                        Ik zit helaas 6000km oostwaarts

Comment

Working...
                                        X