Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
8 minuten 0 seconden of 8 minuten xx seconden? Groot verschil
8:00 BtG in een 318is met standard motor lijkt zeer moeilijk haalbaar, al herriner ik een artikel over iemand met een 318is of 320i die rondging in 8:2x
Lefty, hoe snel ben je al, vermoed toch al aardig in de richting van 8 minuten?
Zag een 8:08 staan achteraf op de laptimer, ik rij de laatste bocht incl DöHö nooit vol wegens koeling dus ik vermoed dat zich dat binnenkort rond de 8 stabiliseert.
Zag een 8:08 staan achteraf op de laptimer, ik rij de laatste bocht incl DöHö nooit vol wegens koeling dus ik vermoed dat zich dat binnenkort rond de 8 stabiliseert.
shiiiiiiiit zeg
zelfs met een pro zal het niet veel sneller kunnen denk ik
Record is full lap 8:17, ik reken ca 25sec brug tot brug, dus theoretisch ca 7:52 mogelijk.
Maar bon, dat was dan ook nog eens op toyo's, scheelt ook weer wat...ik rij ze niet want je kan ze na 2 rondjes al wegsmijten, smelt weg als boter op die Mégane's naar het schijnt.
Eerste setje banden zit er op, volgens de gasten daar kun je nog op die laag nylon voor het staal rijden maar ik ga het toch maar zo laten
De remmerij staat nu quasi volledig op punt. Langstrecken racing blokjes voor en achter, wat duurzamere schijven vooraan, het geheel bijt als een gek. Dat is echt zeer hard schrikken als je de eerse keer weer op die pedaal duwt, en vooral pijnlijk als je nog niet in je gordel zit....het laatste wat je wil is een Renault logo op je voorhoofd geprint
De instructies die ik krijg: sowieso minder ondersturen om de kanten wat meer te sparen, dus nog trager de bocht in met een snellere exit. Daarnaast best ESP uit en in sommige bochten hard gaan, tikje op de rem en driftend erdoor. Naar het schijnt doen ze dat standaard zo in Schwedenkreuz Ik ga het zo laten denk ik
Leuke concurrenten van de dag: Weer eens RS250Cup, is definitief sneller bij gelijke skills, meter per meter heerlijk dichterbij kunnen "kruipen", was leuk.
Een E30, die ging Rolkooi en de hele mikmak, géén M3...325i maybe? Ik ging er maar nét over.
Achteraf op de laptimer ontdekt dat het momenteel op 1 of andere manier lukt om vrij constant te rijden. Eerste rondje nieuwe blokjes achteraan wat ingereden, daarna 3 rondjes vlot kunnen rijden met telkens 1 a 2 maal verkeer. Die rondjes waren ook elk binnen de sec. van elkaar, daar schrok ik wel van. Raar genoeg ook een flinke progressie gemaakt, ik vermoed dat de afwezigheid van Porker's spekreet daar voor iets tussen zit.
Het ritje CH naar de Ring zit er nog bij, maar ik denk dat het rond de 22-25 zal zitten, op zich prima te verteren voor enkel Ring.
De semis gingen zo'n 30 rondjes mee, waarvan 11 met GP Strecke. Valt ook heel goed mee.
Het ritje CH naar de Ring zit er nog bij, maar ik denk dat het rond de 22-25 zal zitten, op zich prima te verteren voor enkel Ring.
De semis gingen zo'n 30 rondjes mee, waarvan 11 met GP Strecke. Valt ook heel goed mee.
Wow ik had een veel hoger benzine verbruik en een lager bandenslijtage verwacht
Een engelsman krijgt maar 5 ronden van zijn tank van 60L in zijn 250 Cup
Wow ik had een veel hoger benzine verbruik en een lager bandenslijtage verwacht
Een engelsman krijgt maar 5 ronden van zijn tank van 60L in zijn 250 Cup
Bij mij zijn het er zo'n 7, dan durf ik niet meer...laatst een Z4M gezien die getakeld moest worden van op de Ring naar het tankstation, vrij pijnlijke aangelegenheid, vooral financieel
Comment