Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 8:22 was het idd.

Amper mods Ik zou wel eens zijn geometriewaarden willen weten
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Wow ik denk dat die gast nog wat sneller was geworden, als de volgende videos met die 318is gemaakt zijn.

Volledige ronde in iets meer dan 8:40, BtG van 8:1x

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En inderdaad dat was de artikel dat ik een tijdje geleden had gezien.

Andere video is wat meer raar - crasht bijna bij Schwedenkreuz en negeert 2x gele vlag bij Kesselchen.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Last edited by ; 07/04/2011, 02:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
        8 minuten 0 seconden of 8 minuten xx seconden? Groot verschil

8:00 BtG in een 318is met standard motor lijkt zeer moeilijk haalbaar, al herriner ik een artikel over iemand met een 318is of 320i die rondging in 8:2x

Lefty, hoe snel ben je al, vermoed toch al aardig in de richting van 8 minuten?

Zag een 8:08 staan achteraf op de laptimer, ik rij de laatste bocht incl DöHö nooit vol wegens koeling dus ik vermoed dat zich dat binnenkort rond de 8 stabiliseert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
          Zag een 8:08 staan achteraf op de laptimer, ik rij de laatste bocht incl DöHö nooit vol wegens koeling dus ik vermoed dat zich dat binnenkort rond de 8 stabiliseert.
          shiiiiiiiit zeg

zelfs met een pro zal het niet veel sneller kunnen denk ik

Comment

• Record is full lap 8:17, ik reken ca 25sec brug tot brug, dus theoretisch ca 7:52 mogelijk.
            Maar bon, dat was dan ook nog eens op toyo's, scheelt ook weer wat...ik rij ze niet want je kan ze na 2 rondjes al wegsmijten, smelt weg als boter op die Mégane's naar het schijnt.

Comment

• Daaaaamn!

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Wie we hier hebben, ballast!

Comment

Wie we hier hebben, ballast!

Ik mag dus al zeker niet meerijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

Ik mag dus al zeker niet meerijden

Ik vind die kuipjes een goeie maatstaf om te checken wie mee mag en wie niet

De wangen mogen NIET barsten, voor alle duidelijkheid

Al is het in een GT3 volgens bovenstaande ballast noch een stuk meer tight.

Comment

Ik vind die kuipjes een goeie maatstaf om te checken wie mee mag en wie niet

De wangen mogen NIET barsten, voor alle duidelijkheid

Al is het in een GT3 volgens bovenstaande ballast noch een stuk meer tight.
                        176cm 97kgs en ik pas in de kuip.
                        Dat geeft voor sommigen wellicht wat hoop

Comment

• Zit je tenminste degelijk vast!

Comment

Haha inderdaad. Spreek me mischien eens aan op GroepT? Ik weet nog altijd niet wie je bent (in real life).
                            Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, maar zal eens kijken op wie is wie.

Comment

Eerste setje banden zit er op, volgens de gasten daar kun je nog op die laag nylon voor het staal rijden maar ik ga het toch maar zo laten

De remmerij staat nu quasi volledig op punt. Langstrecken racing blokjes voor en achter, wat duurzamere schijven vooraan, het geheel bijt als een gek. Dat is echt zeer hard schrikken als je de eerse keer weer op die pedaal duwt, en vooral pijnlijk als je nog niet in je gordel zit....het laatste wat je wil is een Renault logo op je voorhoofd geprint

De instructies die ik krijg: sowieso minder ondersturen om de kanten wat meer te sparen, dus nog trager de bocht in met een snellere exit. Daarnaast best ESP uit en in sommige bochten hard gaan, tikje op de rem en driftend erdoor. Naar het schijnt doen ze dat standaard zo in Schwedenkreuz Ik ga het zo laten denk ik

Leuke concurrenten van de dag: Weer eens RS250Cup, is definitief sneller bij gelijke skills, meter per meter heerlijk dichterbij kunnen "kruipen", was leuk.
                              Een E30, die ging Rolkooi en de hele mikmak, géén M3...325i maybe? Ik ging er maar nét over.

Achteraf op de laptimer ontdekt dat het momenteel op 1 of andere manier lukt om vrij constant te rijden. Eerste rondje nieuwe blokjes achteraan wat ingereden, daarna 3 rondjes vlot kunnen rijden met telkens 1 a 2 maal verkeer. Die rondjes waren ook elk binnen de sec. van elkaar, daar schrok ik wel van. Raar genoeg ook een flinke progressie gemaakt, ik vermoed dat de afwezigheid van Porker's spekreet daar voor iets tussen zit.
                              Iemand heeft het hier stevig te pakken me dunkt!

Schitterend! Ik wil ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, maar zal eens kijken op wie is wie.
                                naam: Shi Yan

Ik zit achteraan.

Het was mijn team vorig jaar in EE4 met die gevleugelde SSV

+ YouTube Video
                                Last edited by ; 07/04/2011, 13:14.

Comment

• Ging er trouwens morgen geen volk?

Nieuwe bandjes en moet in Krefeld zijn, ik probeer tegen 15h30 ad Zufahrt te geraken.

Als dat terug zo'n weer wordt

Comment

• Spijtig mijn werkuren niet kunnen verzetten, dus ik zal pas volgende weekend er zijn.

Hoe veel ronden gingen de Pilot Sport Cups mee? En ongeveer hoeveel verbruikt de R26.R per ronde?

Ik zit rond 4-4,5 liter. RE-01Rs gingen zo'n 120 ronden mee.

Comment

• Het ritje CH naar de Ring zit er nog bij, maar ik denk dat het rond de 22-25 zal zitten, op zich prima te verteren voor enkel Ring.
                                      De semis gingen zo'n 30 rondjes mee, waarvan 11 met GP Strecke. Valt ook heel goed mee.

Comment

Het ritje CH naar de Ring zit er nog bij, maar ik denk dat het rond de 22-25 zal zitten, op zich prima te verteren voor enkel Ring.
                                        De semis gingen zo'n 30 rondjes mee, waarvan 11 met GP Strecke. Valt ook heel goed mee.
                                        Wow ik had een veel hoger benzine verbruik en een lager bandenslijtage verwacht

Een engelsman krijgt maar 5 ronden van zijn tank van 60L in zijn 250 Cup

Comment

Wow ik had een veel hoger benzine verbruik en een lager bandenslijtage verwacht

Een engelsman krijgt maar 5 ronden van zijn tank van 60L in zijn 250 Cup
                                          Bij mij zijn het er zo'n 7, dan durf ik niet meer...laatst een Z4M gezien die getakeld moest worden van op de Ring naar het tankstation, vrij pijnlijke aangelegenheid, vooral financieel

Comment

Working...
                                          X