Aanwezig !!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
9u voor vertrek naar de ring moet natuurlijk m'n sper beslissen van het op te geven.
Ander sper zit er bijna onder!Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten9u voor vertrek naar de ring moet natuurlijk m'n sper beslissen van het op te geven.
Ander sper zit er bijna onder!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenHeb je gezien vandaag
Tricky shit vandaag, of veel het mee voor jou?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenWat is er met uw sper?
Fak. 8 rondjes waarvan 8 met een ei tussen m'n benen, al ging het naar het einde toe al vrij vlot. Blij dat m'n kar in safe lichte onderstuur modus staat. Gat ging soms wel weg, maar met die semi's krijgt ie heel snappie terug grip. dangereuse!
50 rondjes Nordschleife, in the dangerzoneOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenHeb je gezien vandaag
Mannen met hun grijze volvo v40 waren er ookOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
De zoektocht naar een vervanger voor de Clio gaat niet zo vlot.
Kreeg bevestiging van iemand van VAS dat:
Divisie 1 rally autos (enige type dat met 6 punt rolkooi in dagelijks verkeer gebruikt mag worden, dus ook geschikt voor touristenfahrt) moeten een atmosferisch motor hebben, 2000cc of minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenDe zoektocht naar een vervanger voor de Clio gaat niet zo vlot.
Kreeg bevestiging van iemand van VAS dat:
Divisie 1 rally autos (enige type dat met 6 punt rolkooi in dagelijks verkeer gebruikt mag worden, dus ook geschikt voor touristenfahrt) moeten een atmosferisch motor hebben, 2000cc of minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenIk was er enkel in de voormiddag maar ik denk dat het qua rijden de beste dag van gans het seizoen is geweest, quasi non stop gereden. Ik heb 's morgens een aantal rondjes gereden waarbij ik geen enkele andere wagen heb gepasseerd/zien passeren (wel een grote hond die op de curbs bij Brunchen stond, redelijk wtf moment). Verder LL & Spyker on track tegengekomen, en achteraf pas beseft ook Asserti.
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenafkomen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenAh dat was jij, rechtsgestuurde CSL...had ik kunnen weten. Was er met de R26.R/A8.
Tricky shit vandaag, of veel het mee voor jou?
Tja ik ben mn eerste rondjes pas begonnen rond 13 uur met alle electronica op, toen was het inderdaad glibberig op sommige stukken ... andere dan weer niet, maar dat maakt het verradelijk hé. Tussen 15 en 16 uur kon ik quasi fullpower op een paar bochten na, al bij al zeer leuk weekendje gehad
Ook een ronde achter een witte Clio RS gehangen, ik moest moeite doen om te volgen, respect !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenEen Bracko Italiano dusToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
Comment