Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op de webcams ziet het er vrij OK uit, komt wel goed denk ik....Viel Spass!

Comment

• Skylimit events
      No trackday today because of ice on track:-( trackday nurburgring gaat niet door wegens ijs:-(

Comment

• We zijn net terug in België, trackday zal verzet worden naar maart/april

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
          trackday zal verzet worden naar maart/april
          goed nieuws

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
            We zijn net terug in België, trackday zal verzet worden naar maart/april
            Toch maar beter warme schoenen meenemen de volgende keer.
            Buiten dat de trackday niet doorgaat, en terecht hebben we lekker gegeten en goed geslapen bij Irma ;-)))
            Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
            Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              Raar maar waar met zeer lange tanden, het is gewoon heel gevaarlijk voor je wagen gezien er geen marge is. Ik zal zien wat het brengt maar ik weet nu al dat die gedachte een stuk van het rijplezier wegneemt.......
              Uwe Ringdoop is VERZET ;-)))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                ijzel op de Ring lijkt me indd vrij apart!
                Had de semi's al gewisseld voor de CC3 maar ijsschaatsen had ik niet bij ;-)))

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                    Toch maar beter warme schoenen meenemen de volgende keer.
                    Buiten dat de trackday niet doorgaat, en terecht hebben we lekker gegeten en goed geslapen bij Irma ;-)))

Idd, volgende keer 2 paar schoenen. Warme en dunne voor te rijden
                    Was idd lekker maar iedereen moet zijn bordje leeg eten volgende keer :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                      Uwe Ringdoop is VERZET ;-)))
                      Idd

Comment

• Vandaag opnieuw naar de 'Ring gegaan en twas opnieuw de max! Véél belgen gezien waaronder Asserti, Shiyan en iemand hier met een zwarte Lexus. Veel chance gehad met het weer. 4 runden gereden, kon wel meer, maar mijn remblokjes waren redelijk naar de zak.

Comment

• Al had niet gedacht dat het open zou zijn :o
                          Dinsdag was het daar nog -6 en ik ben er zelfs ziek van geworden, 3 dagen 39C koort anders was ik vandaag wrs ook nog gegaan. Zal voor 2012 zijn!

Comment

• Vandaag nog 8 ronden kunnen rijden in perfect weer en vrijwel lege baan. Met passagier een 8:44 kunnen rijden. Enkele Belgen gezien

Comment

• Had graag eens met u meegereden Shiyan! Ook nog 7 laps gedaan. Baan lag er best goed bij en weinig volk. Ideaal najaarsdagje. McLovin, knappe vriendin!
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Rijden jullie op winterbanden?
                                Wij gaan volgende week.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                  Had graag eens met u meegereden Shiyan! Ook nog 7 laps gedaan. Baan lag er best goed bij en weinig volk. Ideaal najaarsdagje. McLovin, knappe vriendin!

Het was mij vriendin niet
                                  Vriendin was van mijn vriend die er ook was, met een Lotus Elise.

Heb jij trouwens nog veel ronden staan Asserti?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten

Het was mij vriendin niet
                                      Vriendin was van mijn vriend die er ook was, met een Lotus Elise.

Heb jij trouwens nog veel ronden staan Asserti?
                                      Nu niet meer. Had er nog 4 staan, maar m'n remmen waren op, dus dan maar verkocht aan mijnheer met een Porsche.
                                      Remmen wisselen op de parking ^^

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Chemistry 83: Ik reed nog op de AD08 banden.

Asserti - volgende keer mischien - maar dan met jouw als coach waarschijnlijk, want het gaat een RWD auto worden Ga donderdag een E36 M3 ophalen, dan ben ik terug een beginner. Ben wel wat nerveus voor dit volgende stap.

Dit was zeer waarschijnlijk de laatste trip met de Clio (normaal gezien was vorig keer de laatste maar een vriendin uit Canada was overgekomen met haar vriend en het weer was schitterend, dus maar gegaan). Clio wordt te koop gezet, moet gewoon nog de advertentie schrijven.
                                        Last edited by ; 21/11/2011, 14:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                                          Chemistry 83: Ik reed nog op de AD08 banden.

Asserti - volgende keer mischien - maar dan met jouw als coach waarschijnlijk, want het gaat een RWD auto worden Ga donderdag een E36 M3 ophalen, dan ben ik terug een beginner. Ben wel wat nerveus voor dit volgende stap.

Dit was zeer waarschijnlijk de laatste trip met de Clio (normaal gezien was vorig keer de laatste maar een vriendin uit Canada was overgekomen met haar vriend en het weer was schitterend, dus maar gegaan). Clio wordt te koop gezet, moet gewoon nog de advertentie schrijven.
                                          eindelijk een mooie E36 in groepT garage dan!

Comment

Working...
                                          X