Op de webcams ziet het er vrij OK uit, komt wel goed denk ik....Viel Spass!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Skylimit events
No trackday today because of ice on track:-( trackday nurburgring gaat niet door wegens ijs:-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtentrackday zal verzet worden naar maart/april
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenWe zijn net terug in België, trackday zal verzet worden naar maart/april
Buiten dat de trackday niet doorgaat, en terecht hebben we lekker gegeten en goed geslapen bij Irma ;-)))Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenRaar maar waar met zeer lange tanden, het is gewoon heel gevaarlijk voor je wagen gezien er geen marge is. Ik zal zien wat het brengt maar ik weet nu al dat die gedachte een stuk van het rijplezier wegneemt.......Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichtenijzel op de Ring lijkt me indd vrij apart!Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenToch maar beter warme schoenen meenemen de volgende keer.
Buiten dat de trackday niet doorgaat, en terecht hebben we lekker gegeten en goed geslapen bij Irma ;-)))
Idd, volgende keer 2 paar schoenen. Warme en dunne voor te rijden
Was idd lekker maar iedereen moet zijn bordje leeg eten volgende keer :p
Comment
-
Comment
-
Had graag eens met u meegereden Shiyan! Ook nog 7 laps gedaan. Baan lag er best goed bij en weinig volk. Ideaal najaarsdagje. McLovin, knappe vriendin!Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenHad graag eens met u meegereden Shiyan! Ook nog 7 laps gedaan. Baan lag er best goed bij en weinig volk. Ideaal najaarsdagje. McLovin, knappe vriendin!
Het was mij vriendin niet
Vriendin was van mijn vriend die er ook was, met een Lotus Elise.
Heb jij trouwens nog veel ronden staan Asserti?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
Het was mij vriendin niet
Vriendin was van mijn vriend die er ook was, met een Lotus Elise.
Heb jij trouwens nog veel ronden staan Asserti?
Remmen wisselen op de parking ^^
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Chemistry 83: Ik reed nog op de AD08 banden.
Asserti - volgende keer mischien - maar dan met jouw als coach waarschijnlijk, want het gaat een RWD auto wordenGa donderdag een E36 M3 ophalen, dan ben ik terug een beginner. Ben wel wat nerveus voor dit volgende stap.
Dit was zeer waarschijnlijk de laatste trip met de Clio (normaal gezien was vorig keer de laatste maar een vriendin uit Canada was overgekomen met haar vriend en het weer was schitterend, dus maar gegaan). Clio wordt te koop gezet, moet gewoon nog de advertentie schrijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenChemistry 83: Ik reed nog op de AD08 banden.
Asserti - volgende keer mischien - maar dan met jouw als coach waarschijnlijk, want het gaat een RWD auto wordenGa donderdag een E36 M3 ophalen, dan ben ik terug een beginner. Ben wel wat nerveus voor dit volgende stap.
Dit was zeer waarschijnlijk de laatste trip met de Clio (normaal gezien was vorig keer de laatste maar een vriendin uit Canada was overgekomen met haar vriend en het weer was schitterend, dus maar gegaan). Clio wordt te koop gezet, moet gewoon nog de advertentie schrijven.
Comment
Comment