Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die VW 411 taxi

Comment

• en die X308 Politie-uitvoering
      1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
      2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
      2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
      -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Gaat er iemand op zondag 9 december 2012 naar de Nurburgring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
          Gaat er iemand op zondag 9 december 2012 naar de Nurburgring?
          Ik misschien op 8 december alst weer goe is....

Comment

• Ik ga dat weekend mss ook, maar rijden jullie dan allemaal met winterbanden op de ring of nemen jullie het risico om met zomerbanden te gaan?
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Ik ga dat weekend mss ook, maar rijden jullie dan allemaal met winterbanden op de ring of nemen jullie het risico om met zomerbanden te gaan?
              Dat wou ik ook net vragen
              Ik ga zelf niet rijden maar we zijn normaal met twee auto op naar daar te gaan.
              Hoe zit het nu met winterbanden, verplicht of niet? Of hangt het echt van de weer af?

Comment

• Afgelopen zondag nog gereden op Zomerbanden. 't Is enkel als je op de openbare weg met zomerbanden een ongeval krijgt dat je niet verzekerd bent geloof ik.
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Vlotjes

Comment

• Afgelopen weekend hebben mijn vriendin en ik met de daily op zomerbanden gereden aangezien ik nog geen tijd had om ze te wisselen en er werd +10 graden voorspeld.
                    Ging bij ons niet om tempo rijden maar mijn vriendin wilde de ideale lijn leren met weinig verkeer en dat is aardig gelukt.
                    In principe kun je aansprakelijk gesteld worden bij een ongeval als de politie vindt dat er gezien de weersomstandigheden winterbanden op je auto moeten zitten.
                    Aanstaand weekend is het waarschijnlijk kouder en misschien valt er wel winterse neerslag dus afwegen wat je doet qua banden.
                    Een vriend reed met een auto met quattro en winterbanden maar hij vond de grip slechter dan op zomerbanden.
                    Sowieso is de grip nu minder dan onder zomerse temperaturen, het asfalt is en blijft ook koud! Dus let op en rijdt niet op de max.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                      Vlotjes

Ja gaaf, die kerel kan rijden. Ik heb het filmpje al een paar keer gezien maar ik ben langzamer met mijn S2000.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                        Afgelopen weekend hebben mijn vriendin en ik met de daily op zomerbanden gereden aangezien ik nog geen tijd had om ze te wisselen en er werd +10 graden voorspeld.
                        Ging bij ons niet om tempo rijden maar mijn vriendin wilde de ideale lijn leren met weinig verkeer en dat is aardig gelukt.
                        In principe kun je aansprakelijk gesteld worden bij een ongeval als de politie vindt dat er gezien de weersomstandigheden winterbanden op je auto moeten zitten.
                        Aanstaand weekend is het waarschijnlijk kouder en misschien valt er wel winterse neerslag dus afwegen wat je doet qua banden.
                        Een vriend reed met een auto met quattro en winterbanden maar hij vond de grip slechter dan op zomerbanden.
                        Sowieso is de grip nu minder dan onder zomerse temperaturen, het asfalt is en blijft ook koud! Dus let op en rijdt niet op de max.
                        Dan heb je ons (Denniske was erbij) vorige week zaterdag gezien. We hebben nog gezwaaid in de bocht toen Dennis daar foto's aan het maken was.
                        Leuk dat je vriendin dat wilt leren trouwens! Bij mij was het op winterbanden gigantisch hard schuiven over de vooras met de Golf, lag echt vettig.
                        Gelukkig kent Dennis het daar vanbuiten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                          Dan heb je ons (Denniske was erbij) vorige week zaterdag gezien. We hebben nog gezwaaid in de bocht toen Dennis daar foto's aan het maken was.
                          Leuk dat je vriendin dat wilt leren trouwens! Bij mij was het op winterbanden gigantisch hard schuiven over de vooras met de Golf, lag echt vettig.
                          Gelukkig kent Dennis het daar vanbuiten!
                          We hebben naar veel fotografen gezwaaid dus zou best kunnen. We reden in een grijze Lexus en vrienden in een S2000 en een RS3.

Jullie waren toch ook met een MX5 top-down, bikkels!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                            We hebben naar veel fotografen gezwaaid dus zou best kunnen. We reden in een grijze Lexus en vrienden in een S2000 en een RS3.

Jullie waren toch ook met een MX5 top-down, bikkels!!!
                            Ik was er enkel zaterdag bij. Was met mijn slome daily (Golf V). Waren mijn eerste rondjes toen.
                            Dennis is zondag teruggegaan met zijn MX-5 en inderdaad dakje neer. 95% van de tijd dat we met die dingen rondrijden

Comment

• Een Golf V TDI is vlot zat voor je eerste ronden, snelheid is niet belangrijk. Eerst leren lijnen rijden, dan komt snelheid vanzelf.

Met mijn S2000 rijd ik ook meestal open maar nu staat ie op stal tot het voorjaar. Ik vermijd pekel met die auto.

Comment

• Voor diegenen die nog zouden gaan: ik heb 2 rondjes op overschot en geraak er zelf niet meer...

Prijs: 20 € inclusief verzending voor beiden !
                                2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
                                1998 Saab 9-3 TiD (sold)
                                1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

• 1973 Internationales ADAC-1000 km-Rennen, Nürburgring, Karrussel

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Hoe diene mens nie zot wordt met zo iemand naast hem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                      http://www.youtube.com/watch?v=2o96x...endscreen&NR=1

Hoe diene mens nie zot wordt met zo iemand naast hem
                                      Idd, en die reacties op youtube zijn hilarisch.

NINHO NINHO NINHO...

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X