Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vroeger werd er wel zout gestrooid maar nu niet meer heeft een Ringmedewerker die ik al langer ken mij vertelt.

Natte Ring is inderdaad lekker kalm maar ook ik ben met een RWD zonder hulpsystemen in de fout gegaan. Reed sinds kort RWD na jaren FWD auto's, iets te vroeg of te hard op het gas in/na een bocht en je gaat al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
      Natte Ring is inderdaad lekker kalm maar ook ik ben met een RWD zonder hulpsystemen in de fout gegaan. Reed sinds kort RWD na jaren FWD auto's, iets te vroeg of te hard op het gas in/na een bocht en je gaat al.
      Zelfs met FWD is het gevaarlijk... bochten aan half de snelheid nemen en je schuift nog ... ben ook al eens goed rondgegaan met zo'n rent4ring swift op R888's in de regen...

Comment

• Vandaag geweest en 't was een heel goeie dag.

Comment

• het was een super dag. amper volk op de ring, zonneschijn, droog en proper tarmac.
          bij toeval mayo/PJH/CX tegengekomen. CX had ik eerst niet herkend zonder baard
          Mercedes heeft zijn ringdoop gehad. Ian mocht er ook een toerke mee placeren
          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• werken hotlinks?

haaaaaaaaaaaaaaaahahahaha

Comment

• Comment

• lol ebay stickers

Comment

• Mooi, mooi

Comment

• Valt toch wel op dat het bijna altijd is diezelfde bocht is dat ze er uit of onderuit gaan.
                    Neem nu bv die zwarte Hayabusa. Die had een hele lage bochtensnelheid en minieme hellingshoek. En dan toch onderuit gaan?
                    Kan bijna niet anders dan dat daar vuiligheid op de baan ligt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                      Valt toch wel op dat het bijna altijd is diezelfde bocht is dat ze er uit of onderuit gaan.
                      Neem nu bv die zwarte Hayabusa. Die had een hele lage bochtensnelheid en minieme hellingshoek. En dan toch onderuit gaan?
                      Baan ziet er inderdaad heel vettig uit in het midden van die bocht! Metzgesfeld denk ik? correct me if i'm wrong !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                        Baan ziet er inderdaad heel vettig uit in het midden van die bocht! Metzgesfeld denk ik? correct me if i'm wrong !
                        klopt is idd Metzgesfeld
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Valt toch wel op dat het bijna altijd is diezelfde bocht is dat ze er uit of onderuit gaan.
                          Echt he.
                          K' ga mij ook eens op de Ring moeten wagen, eens naar naftje zoeken.

Bmw E36 zijn en blijven vette karren.
                          Last edited by ; 24/11/2012, 21:40.

Comment

Is geen vuiligheid. Is een put die daar aan de binnenkant van de bocht zit waardoor RWD's in het nat spontaan gaan oversturen (ook al gaan ze niet op het gas) en FWD's ook indien ze daar in 't midden van de bocht liften...
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Zeker deze video eens bestuderen

1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Interessant filmpje inderdaad !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                                  Mooi, mooi

zalig filmpje! zeker die redding op zn moto en nog eens met z'n hoofd schudden ik lag er bijna, ik lag er bijna

Comment

• Volgens mij heb ik Dixie een aantal keren voorbij zien komen afgelopen weekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                      Volgens mij heb ik Dixie een aantal keren voorbij zien komen afgelopen weekend.
                                      Ik ben er idd geweest maar heb u ni herkent,je was er weer met een incognito wagen zekers ????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                        zalig filmpje! zeker die redding op zn moto en nog eens met z'n hoofd schudden ik lag er bijna, ik lag er bijna
                                        En iedereen blijft maar rechtdoor gaan bij de Adenauer Forst...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                          Ik ben er idd geweest maar heb u ni herkent,je was er weer met een incognito wagen zekers ????
                                          Grijze Lexus. Winterfahrzeug en opleidingsvoertuig voor mijn vrouwtje. Ze krijgt de smaak ook te pakken.

Comment

Working...
                                          X