Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aanwezig !!!

Comment

• Maandag en dinsdag

Comment

• Ooit wil ik toch ook eens op de ring met de mijne.

Comment

• 9u voor vertrek naar de ring moet natuurlijk m'n sper beslissen van het op te geven.
          Ander sper zit er bijna onder!
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Pff zin!!
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• afkomen!
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Wat is er met uw sper?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  afkomen!
                  Fakk eeee.

Comment

9u voor vertrek naar de ring moet natuurlijk m'n sper beslissen van het op te geven.
                    Ander sper zit er bijna onder!
                    Heb je gezien vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                      Heb je gezien vandaag
                      Ah dat was jij, rechtsgestuurde CSL...had ik kunnen weten. Was er met de R26.R/A8.

Tricky shit vandaag, of veel het mee voor jou?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Wat is er met uw sper?
                        check mijn topic

Fak. 8 rondjes waarvan 8 met een ei tussen m'n benen, al ging het naar het einde toe al vrij vlot. Blij dat m'n kar in safe lichte onderstuur modus staat. Gat ging soms wel weg, maar met die semi's krijgt ie heel snappie terug grip. dangereuse!

50 rondjes Nordschleife, in the dangerzone

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                          Heb je gezien vandaag
                          jap! was dat uwe maat, "mickymachien" die mij ge pmed had?

Mannen met hun grijze volvo v40 waren er ook

Comment

• De zoektocht naar een vervanger voor de Clio gaat niet zo vlot.

Kreeg bevestiging van iemand van VAS dat:

Divisie 1 rally autos (enige type dat met 6 punt rolkooi in dagelijks verkeer gebruikt mag worden, dus ook geschikt voor touristenfahrt) moeten een atmosferisch motor hebben, 2000cc of minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                              De zoektocht naar een vervanger voor de Clio gaat niet zo vlot.

Kreeg bevestiging van iemand van VAS dat:

Divisie 1 rally autos (enige type dat met 6 punt rolkooi in dagelijks verkeer gebruikt mag worden, dus ook geschikt voor touristenfahrt) moeten een atmosferisch motor hebben, 2000cc of minder.
                              e30 320is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                Ik was er enkel in de voormiddag maar ik denk dat het qua rijden de beste dag van gans het seizoen is geweest, quasi non stop gereden. Ik heb 's morgens een aantal rondjes gereden waarbij ik geen enkele andere wagen heb gepasseerd/zien passeren (wel een grote hond die op de curbs bij Brunchen stond, redelijk wtf moment). Verder LL & Spyker on track tegengekomen, en achteraf pas beseft ook Asserti.
                                is blijkbaar nog gefilmd ook

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                  is blijkbaar nog gefilmd ook

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Een Bracko Italiano dus

Comment

afkomen!
                                    ah da waart gij met die plaat die PJH ook gebruikt?

Comment

• Iemand die vandaag en morgen naar de Ring gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                        Ah dat was jij, rechtsgestuurde CSL...had ik kunnen weten. Was er met de R26.R/A8.

Tricky shit vandaag, of veel het mee voor jou?
                                        Aha de grijze A8 heb ik zien staan, maar je R26 niet, wel op 1/11, toen was ik er ook.

Tja ik ben mn eerste rondjes pas begonnen rond 13 uur met alle electronica op, toen was het inderdaad glibberig op sommige stukken ... andere dan weer niet, maar dat maakt het verradelijk hé. Tussen 15 en 16 uur kon ik quasi fullpower op een paar bochten na, al bij al zeer leuk weekendje gehad

Ook een ronde achter een witte Clio RS gehangen, ik moest moeite doen om te volgen, respect !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Een Bracko Italiano dus
                                          is t geen duitse korthaar staander?
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X