Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
    je wordt oud C_X...
    Oud en sneller

Maar it's all in the beard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      Is pijsk oud geboren.

Jama gij hebt dan ook wel een melkmuil hé

Comment

• 2min chance :o

Comment

• wat eventjes in de verkeerde versnelling terugschakelen kan teweeg brengen
          1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
          2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
          2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
          -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
            wat eventjes in de verkeerde versnelling terugschakelen kan teweeg brengen

Ik had bijna ook prijs, vollenbak in den bocht weer geschakelt vol op de ambriage zonder tussengas en whoops ging de achterkant weg

Stomme stoot maja, vergissinkje.

Comment

• Da kunne wel eens dure vergissingskes worden
              Last edited by ; 02/11/2011, 17:33.

Comment

• Met 4 in de auto voor wat rustig kennismaking rondjes

De Rent4Ring DS3 was wel een goede auto. Turbo motor waardoor het iets gemakkelijker is voor de beginner om terug op snelheid te komen.

wat pacecar ronjes

het ging ook 1 keer een beetje mis, gebrek aan concentratie en dus door de gras bij Eiskurve

Rondje met Alexx en 2 andere passagiers

Koen die wat begeleiding gaf aan mijn kennis

Comment

• Nice !

Comment

• Lol, de slechtste foto kies je uit Shiyan!
                    Maakt niet uit, was een zalig rondje... Heb die dag ook meegereden met een nieuwe clio RS... pff zwaar onder de indruk van deze karretjes...

grrr moible.de
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik was er enkel in de voormiddag maar ik denk dat het qua rijden de beste dag van gans het seizoen is geweest, quasi non stop gereden. Ik heb 's morgens een aantal rondjes gereden waarbij ik geen enkele andere wagen heb gepasseerd/zien passeren (wel een grote hond die op de curbs bij Brunchen stond, redelijk wtf moment). Verder LL & Spyker on track tegengekomen, en achteraf pas beseft ook Asserti.

Comment

• Der staan hier al wat zalige foto's op deze pagina. Merci allemaal!

@dogzilla, heb je ook ergens zien rijden
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Leuke dag gisteren !

Is dit Bruno RS? En had hij een vestje aan van AMG?

Comment

• Yep, dat is m

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                              Yep, dat is m
                              Nog geen E63 op de ring?

Comment

• Weet er iemand of je een helm moet opzetten bij de Touristenfahrten op de GP-Strecke?

Comment

• dat hoeft niet, maar ik vind het vreemd als je een helm opzet als je gaat rijden op een gewoon circuit, maar het dan niet doet, als je gaat rijden op zo ongeveer het gevaarlijkste circuit in de wereld.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                                    Ja dat regen was nogal hevig op de terugweg. Was toen wel blij dat ik niet op semi slicks reed.
                                    Ik wel. Normaalgezien niet echt veel last van, maar deze keer Tegen 70 kmu op de autosnelweg, dan maar de eerste afrit genomen die ik tegen kwam en rustig binnendoor naar huis "gereden". Ik heb al in serieuze regen gereden met mijn R888'en, maar deze keer..... damn. Die spoorvorming hé.

Ik heb lang geleden niet meer zo genoten van een ringuitstapje als die van dinsdag. Goei weer, niet te koud, plezante drukte. Op den baan kwam je maar af en toe iemand tegen. Zalig! Al stap ik toch elke keer weer met een bang hartje in m'n M als ik nog eens een rondje wil rijden

Binnenkort maar eens wassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                      Zalig filmpje!

Vanaf 5:36 tot 5:58, Asserti, mezelve en onze hoffelijkheid samen te spotten.

('k heb het zelf ook staan op film )
                                      Cool!

Dennis heeft nog een foto gemaakt van die ronde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                        dat hoeft niet, maar ik vind het vreemd als je een helm opzet als je gaat rijden op een gewoon circuit, maar het dan niet doet, als je gaat rijden op zo ongeveer het gevaarlijkste circuit in de wereld.
                                        Is al zo vaak gezegd: het is een openbare weg tijdens touristenfahrten. Niemand is verplicht om daar volle charge te gaan. Is natuurlijk veiliger om een helm op te zetten, maar het geeft ook een vals gevoel van veiligheid. Ik doe het soms, bij droog weer als het hard kan (weinig verkeer) en ook als ik in een auto met rolkooi rijd. Daar moet je gek zijn om het niet te doen. Maar het blijft minder comfortabel.

Ik had het er met Opa Strack (oude man die eigenaar is van de snackbar aan ingang Breidscheid) nog over laatst toen de ring weer dicht was voor een dik uur. Hij vertelde dat toen hij begon (50 jaar geleden!), er veel mensen kwamen die 1 of twee rondentickets kochten en met het gezin een echte touristenfahrt reden. Nu is het helemaal omgekeerd: dagjesmensen rijden als het ware zo veel mogelijk rondes op een zo kort mogelijke tijd, jaarkaarthouders zijn nog nooit zo talrijk geweest en nog nooit zijn er zoveel snelle auto's geweest volgens hem. Daar komen meer brokken van, maar gelukkig met minder lichamelijk letsel door veiliger voertuigen. Interessant gesprek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                                          Cool!

Dennis heeft nog een foto gemaakt van die ronde

Rodeerritje achter Asserti

Schakelen aan 5k rpm, schijtebenieuwd om 'm eens volledig open te sleuren op de ring in de zomer. Kar heeft veel potentieel. 'k Moet wel terug opnieuw beginnen qua schakelen. Wat een verschil met de 318is, zowel het schakelen zelf als de momenten waarop...

Vanaf 6:34 Ben je te zien. (Best op youtube zelf bekijken, en na volledig processen zo 't in HD moeten te zien zijn)

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X