Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
    Ik ben benieuwd naar die nieuwe uitvoering, heb het genoegen al gehad om een aantal ronden mee te rijden met een RS250 Cup-uitvoering en dat rijdt al niet mis.
    Verkeerde velgen!

Comment

• Er staat hier in de buurt een Limited Edition te koop (had er ook nog nooit van gehoord) voor de Luxemburgse markt met meer dan 300 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Er staat hier in de buurt een Limited Edition te koop (had er ook nog nooit van gehoord) voor de Luxemburgse markt met meer dan 300 pk
        Had je dat geweten!
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Had je dat geweten!
          Veel te duur. Kost (jong) 2dehands nog 7K meer dan de mijne nieuw (en heeft gene gps)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
            Gdv dat kan nog beter hé...is dat nu alle 4 van de grond of niet

heeft wannes zo geen foto met zijn Z06?
            wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Er staat hier in de buurt een Limited Edition te koop (had er ook nog nooit van gehoord) voor de Luxemburgse markt met meer dan 300 pk

Daarnet bij de garagist nog iets gemod zien staan, zag er ook wel degelijk uit...volledig gestript, volledige rolkooi. Geen idee v/d cijfermatige specs maar dat zag er redelijk indrukwekkend uit.

Comment

Daarnet bij de garagist nog iets gemod zien staan, zag er ook wel degelijk uit...volledig gestript, volledige rolkooi. Geen idee v/d cijfermatige specs maar dat zag er redelijk indrukwekkend uit.

maar toch minder cool dan de uwe

Comment

• Leuke discussie nog gehad met een VLN/24h rijder: ik vroeg 'm of ie ook wel eens op andere circuits rijdt, omdat ik zelf vrees dat ik
                  A) op een ander circuit niets waard ben
                  B) een ander circuit maar saai ga vinden

Reactie: "wieso, es gibt doch nur eine Rennstrecke?"

Nadat ik 'm had verteld hoe leuk ik het vind om te battlen etc heeft hij me effectief voorgesteld mee RCN te rijden in z'n 325i, maar ik reageerde natuurlijk meteen met het feit dat RWD wel andere koek is dan een FWD Mégane.

"ja kein Problem mein Auto steht oben, dann kannste üben!"

Als je dus binnenkort een E46 in de kant ziet steken, hoi!

Comment

• Gras moet je niet laten groeien!

Comment

Leuke discussie nog gehad met een VLN/24h rijder: ik vroeg 'm of ie ook wel eens op andere circuits rijdt, omdat ik zelf vrees dat ik
                      A) op een ander circuit niets waard ben
                      B) een ander circuit maar saai ga vinden

Reactie: "wieso, es gibt doch nur eine Rennstrecke?"

Nadat ik 'm had verteld hoe leuk ik het vind om te battlen etc heeft hij me effectief voorgesteld mee RCN te rijden in z'n 325i, maar ik reageerde natuurlijk meteen met het feit dat RWD wel andere koek is dan een FWD Mégane.

"ja kein Problem mein Auto steht oben, dann kannste üben!"

Als je dus binnenkort een E46 in de kant ziet steken, hoi!
                      Fuck ja, meer dan gezond jaloers!

Comment

• Da's een leuke kans

Comment

• Ik zou het wel weten!

Comment

• Wel...zelden iets zo graag gewild op automotive vlak.
                            Makkelijk zal het niet zijn, licentie halen, financiële middelen, ik weet bij god niet wat er allemaal bij komt kijken...maar ik ga proberen alles in het werk te stellen om zo'n RCN mee te rijden. Het feit dat ik geen racerskwaliteiten heb maakt me niet uit ( en m'n metgezel ook niet, die vindt het gewoon leuk dat er nog zo'n nutcases bestaan), maar op de NS racen moet echt een absolute droom zijn.

Comment

• Ik kan je anders wel eens in contact brengen met iemand die met een 130i VLN rijdt sinds dit jaar. Dat is natuurlijk wel een klasse hoger.

Heb je trouwens ergens online info van die RCN? Nog nooit van gehoord eigenlijk.

Comment

• Die Tourenwagen Breitensport Serien des RCN e.V. - auf der schönsten Motorsport Rennstrecke der Welt, der Nürburgring Nordschleife.

Simpel gezegd een heel niveau onder VLN.

Maar dan nog, zal eerder lesje zijn in mensen laten passeren dan racen

Comment

• enig idee wat zo iets kost op jaarbasis?
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Eerlijk? Geen flauw idee, maar in die klasses vooral materiaalkost, dus een beetje wat de gek er voor geeft.
                                    24h kost zowat 10K om je in een team in te kopen ( en dan ben je wsl nog 3de of 4de rijder, dus 0 zekerheid dat je effectief rijdt)

Comment

• ik moet dringend sponsors zoeken...
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Bij mij is het nu eerder een geluk van de juiste mensen tegen te komen. Klinkt wat decadent maar als je RCN financieel niet rond krijgt moet je zelfs niet aan trackdays meedoen denk ik.

Comment

• Als je aardig kunt rijden en genoeg geld meeneemt dan vindt je altijd wel een team.

Ik ken iemand die vroeger zelf op Zandvoort geraced heeft en nu in de Eifel woont en al veel Ringronden gereden heeft, hij wilde dit jaar een team voor VLN en 24H in een Clio-cupauto oprichten en er was belangstelling van rijders maar uiteindelijk haakten de meesten toch weer af.

Zeker voor de 24H moet je serieus geld meenemen en als je schade rijdt dan moet je zelf alle kosten betalen, dus hoe duurder de auto des te meer kans op een grote financiële klap.

Ik ken een jongen die aardig kan sturen op de Ring en hij werd gevraagd of hij interesse had om VLN te rijden. Het leek hem geweldig en natuurlijk voel je jezelf vereerd als je gevraagd wordt maar in de regel wordt je ook gevraagd omdat men anders het team en het financiële plaatje niet rond krijgt.
                                          Hij is toen bij het team gaan rijden maar helaas reed hij schade aan de BMW E36 met uitval tot gevolg en moest hij de schade ook nog eens betalen.
                                          Gelukkig kan hij het goed betalen maar als je zo maar net je eigen in een team kunt inkopen dan moet je er nooit aan beginnen.

Maar Lefty als jij het goed kunt bekostigen dan is het natuurlijk als petrolhead het mooiste wat je kunt doen!

Comment

Working...
                                          X