Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEr staat hier in de buurt een Limited Edition te koop (had er ook nog nooit van gehoord) voor de Luxemburgse markt met meer dan 300 pk2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHad je dat geweten!(en heeft gene gps)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenGdv dat kan nog beter hé...is dat nu alle 4 van de grond of niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEr staat hier in de buurt een Limited Edition te koop (had er ook nog nooit van gehoord) voor de Luxemburgse markt met meer dan 300 pk
Daarnet bij de garagist nog iets gemod zien staan, zag er ook wel degelijk uit...volledig gestript, volledige rolkooi. Geen idee v/d cijfermatige specs maar dat zag er redelijk indrukwekkend uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenDaarnet bij de garagist nog iets gemod zien staan, zag er ook wel degelijk uit...volledig gestript, volledige rolkooi. Geen idee v/d cijfermatige specs maar dat zag er redelijk indrukwekkend uit.
Comment
-
Leuke discussie nog gehad met een VLN/24h rijder: ik vroeg 'm of ie ook wel eens op andere circuits rijdt, omdat ik zelf vrees dat ik
A) op een ander circuit niets waard ben
B) een ander circuit maar saai ga vinden
Reactie: "wieso, es gibt doch nur eine Rennstrecke?"
Nadat ik 'm had verteld hoe leuk ik het vind om te battlen etc heeft hij me effectief voorgesteld mee RCN te rijden in z'n 325i, maar ik reageerde natuurlijk meteen met het feit dat RWD wel andere koek is dan een FWD Mégane.
"ja kein Problem mein Auto steht oben, dann kannste üben!"
Als je dus binnenkort een E46 in de kant ziet steken, hoi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenLeuke discussie nog gehad met een VLN/24h rijder: ik vroeg 'm of ie ook wel eens op andere circuits rijdt, omdat ik zelf vrees dat ik
A) op een ander circuit niets waard ben
B) een ander circuit maar saai ga vinden
Reactie: "wieso, es gibt doch nur eine Rennstrecke?"
Nadat ik 'm had verteld hoe leuk ik het vind om te battlen etc heeft hij me effectief voorgesteld mee RCN te rijden in z'n 325i, maar ik reageerde natuurlijk meteen met het feit dat RWD wel andere koek is dan een FWD Mégane.
"ja kein Problem mein Auto steht oben, dann kannste üben!"
Als je dus binnenkort een E46 in de kant ziet steken, hoi!
Comment
-
Wel...zelden iets zo graag gewild op automotive vlak.
Makkelijk zal het niet zijn, licentie halen, financiële middelen, ik weet bij god niet wat er allemaal bij komt kijken...maar ik ga proberen alles in het werk te stellen om zo'n RCN mee te rijden. Het feit dat ik geen racerskwaliteiten heb maakt me niet uit ( en m'n metgezel ook niet, die vindt het gewoon leuk dat er nog zo'n nutcases bestaan), maar op de NS racen moet echt een absolute droom zijn.
Comment
-
enig idee wat zo iets kost op jaarbasis?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
ik moet dringend sponsors zoeken...Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Als je aardig kunt rijden en genoeg geld meeneemt dan vindt je altijd wel een team.
Ik ken iemand die vroeger zelf op Zandvoort geraced heeft en nu in de Eifel woont en al veel Ringronden gereden heeft, hij wilde dit jaar een team voor VLN en 24H in een Clio-cupauto oprichten en er was belangstelling van rijders maar uiteindelijk haakten de meesten toch weer af.
Zeker voor de 24H moet je serieus geld meenemen en als je schade rijdt dan moet je zelf alle kosten betalen, dus hoe duurder de auto des te meer kans op een grote financiële klap.
Ik ken een jongen die aardig kan sturen op de Ring en hij werd gevraagd of hij interesse had om VLN te rijden. Het leek hem geweldig en natuurlijk voel je jezelf vereerd als je gevraagd wordt maar in de regel wordt je ook gevraagd omdat men anders het team en het financiële plaatje niet rond krijgt.
Hij is toen bij het team gaan rijden maar helaas reed hij schade aan de BMW E36 met uitval tot gevolg en moest hij de schade ook nog eens betalen.
Gelukkig kan hij het goed betalen maar als je zo maar net je eigen in een team kunt inkopen dan moet je er nooit aan beginnen.
Maar Lefty als jij het goed kunt bekostigen dan is het natuurlijk als petrolhead het mooiste wat je kunt doen!
Comment
Comment