Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb eens gelezen dat ze bij races vroeger altijd zo ver mogelijk links de jump namen om zo hoog mogelijk te springen (voor foto's ---> reclame), sindsdien kan ik het ook niet laten
Maar dan moet je natuurlijk nog een (goeie) fotograaf hebben die op het juiste moment klikt...
Neem je dan soms ook de curb aan de linkerkant bij het volgende stuk van pflanzgarten, met de diepe put? Nog maar een paar keer gedaan en is toch wel spannend
Neem je dan soms ook de curb aan de linkerkant bij het volgende stuk van pflanzgarten, met de diepe put? Nog maar een paar keer gedaan en is toch wel spannend
Toevallig een foto? Niet echt zeker wat je bedoelt?
M'n rijstijl is risicovol, absoluut - maar ik rij dan ook op circuit met een kar die niet m'n financiële ondergang betekent indien ik iets verkeerd doe. Let op, 't is niet dat ik de R26.R's op m'n rug kan plukken, maar het is vooral lichamelijke schade die me pijn zou doen.
Verstaanbaar. 'k heb nog niet kunnen ringen met mijn nieuw speelgoed maar 'k vermoed dat 't met een ei in mijn broek zal zijn.
Verstaanbaar. 'k heb nog niet kunnen ringen met mijn nieuw speelgoed maar 'k vermoed dat 't met een ei in mijn broek zal zijn.
Zoals ik, eerst een 11.000 euro in en wrak gestoken van 650 euro en dan... strontezenuwachtig m'n eerste lapje begonnen, ik trilde nogal als ik net door de poortjes ging
Afgezien v/d centen is uw kar natuurlijk wel quasi een unicum tegenwoordig, dan zou ik ook enorm voorzichtig rijden - zou véél te zonde zijn als daar iets aankomt...
geen helm en open rijden? Pff ik zou het niet doen..
Hmja, hoeveel gaat een helm helpen als er 2 ton aan VAG-product bovenop drukt
Heb ooit eens met zwangere Mevr. Woot gelijke tred gehouden met een grijze M3 CSL net na Bergwerk. Toch maar van het gas gegaan toen ik zag dat de inzittenden van die CSL beiden vastgegespt zaten en integraalhelmen droegen. Wij niet .
Ik pak geen enkele curb mee, hooguit een paar kantstenen. Die in het filmpje op 8.20 lijkt me echt zinloos om die te pakken en bovendien veel teveel kans op slippen of omslaan.
Degenen die graag hard over de curbs gaan adviseer ik om regelmatig de wielophanging te checken op scheuren of breuken.
Een kennis van me neemt met zijn GT3 ook hard veel curbs mee en op een gegeven moment deed zijn auto vreemd.
Gelukkig tegen lage snelheid en niet op de Ring maar er bleek een draagarm van de wielophanging afgebroken te zijn. Niet direct een bewijs dat de curbs de oorzaak zijn maar wel vrij aanneembaar.
Als zoiets breekt bij 200+ waar blijf je dan?
Ik ben benieuwd naar die nieuwe uitvoering, heb het genoegen al gehad om een aantal ronden mee te rijden met een RS250 Cup-uitvoering en dat rijdt al niet mis.
Comment