Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sabine Schmitz hat den Kampf gegen den Krebs verloren. Wie ihr Team, Frikadelli Racing, bekannt gab, ist sie am 16. März 2021 ihrem Leiden erlegen. Sabine Sc...
Het was bakken fun . Tegen het einde van de voormiddag was ik er al wat beter mee weg en dan ging ik soms al half slidend de chicanes in .
Maar die gasten die tegen de muur gegaan zijn, dat waren er met ervaring dacht ik: 1 was ne oude BMW-3 en de andere ne Clio VR-6, maar allebei 'track-ready', om het zo maar te zeggen (race-banden, totaal tegen de grond verlaagd, gespoten in race-kleurkes, interieur gestript, rolkooi geïnstalleerd...).
Maar ik moet met mijne wagen nog naar klanten gaan deze week, dus ik kon me dat niet permitteren .
Ik zit met ne 123d, dus met al dat koppel moest je wel goed doseren bij het uitkomen van de bochten... Ben wel een beetje pussy geweest want heb m'n DSC niet durven uitzetten . Ik heb nog niet die reflex dat ik bij het uitslagen van mn kont direct corrigeer... Tegen het einde begon dat wel te komen, maar met de help van de DSC voelde ik me toch wat safer!
Het begint nu wel te kriebelen om een 2-de handsje te kopen (BMW 130i, Z4 of iets dergelijks) en dat ook te 'preppen'... Ik heb ne maat die garagist is in bij-beroep dus ... hmmm ...
En dan kan je natuurlijk net dat ietsje meer risico nemen...
toevallig geen clio in het zwart met oranje strepen?
Ik heb net hetzelfde gedaan als hij ge de eerste keer in zolder,dit omdak ik nog nooit met de auto op circuit had gereden.
Ik rij nu al ongeveer een jaar op zolder met de skylimit events
Geen slecht idee om een andere auto te nemen en deze dan te kunnen opzetten voor circuit,geestig om te plannen en de verschillen te zien.
eerlijk gezegd durf ik nog niet op nurburgring te rijden, ik wil eerst nog veel oefenen met de wagen.
veel ruimte voor error is er precies ook niet.
toevallig geen clio in het zwart met oranje strepen?
Ik heb net hetzelfde gedaan als hij ge de eerste keer in zolder,dit omdak ik nog nooit met de auto op circuit had gereden.
Ik rij nu al ongeveer een jaar op zolder met de skylimit events
Geen slecht idee om een andere auto te nemen en deze dan te kunnen opzetten voor circuit,geestig om te plannen en de verschillen te zien.
eerlijk gezegd durf ik nog niet op nurburgring te rijden, ik wil eerst nog veel oefenen met de wagen.
veel ruimte voor error is er precies ook niet.
Die Clio niet gezien, maar ik was wel erg gefocust om de auto gewoon al op de baan te houden, dus ik kan em gemist hebben
Ik zou het ook wel graag frequenter doen, op zolder rijden + op de Ring, maar is wel een kostelijke hobby he . En inderdaad idealiter met een occasie; want ik kreeg toch wel klamme handjes af en toe, zo met de eigen wagen op circuit...
Zolder is ook wel makkelijker om te oefenen: is kleiner circuit dus na een tijdje weet je wat gaat komen, en dan kan je beter de bochten leren nemen...
De Ring is nogal een lang circuit, eer je dat kent moet je toch al een rondje of 30 gereden hebben vrees ik...
Wat heb je aan de remmen aangepast? En de ophaning, enkel de set-up veranderd?
Tarox 2 delige remschijven gestoken en bij de ophanging hebben ze externe reservoirs bijgeplaatst en een soort klep om het doorslagen van de demper te voorkomen in de caroussel (reed altijd mijn binnen wielkassen stuk)
Tarox 2 delige remschijven gestoken en bij de ophanging hebben ze externe reservoirs bijgeplaatst en een soort klep om het doorslagen van de demper te voorkomen in de caroussel (reed altijd mijn binnen wielkassen stuk)
Welke rijlijn gebruik jij voor de caroussel? Alle 4 wielen op de "banking"/betonne ploate of maak je ook gebruik van het "strookje asfalt" dat aan de binnekant vd banking ligt?
Ikzelf kies voor optie 1 maar heb al meerdere rijdersook "optie 2" zien nemen.
In de grote Karoussel horen alle wielen op de betonplaten, in de kleine Karoussel de linker wielen op het strookje asfalt in de binnenbocht.
Let vooral bij de kleine Karoussel op dat je er niet te vroeg uitgaat, want dan wordt je gelanceerd.
In de grote Karoussel horen alle wielen op de betonplaten, in de kleine Karoussel de linker wielen op het strookje asfalt in de binnenbocht.
Let vooral bij de kleine Karoussel op dat je er niet te vroeg uitgaat, want dan wordt je gelanceerd.
Die Clio niet gezien, maar ik was wel erg gefocust om de auto gewoon al op de baan te houden, dus ik kan em gemist hebben
Ik zou het ook wel graag frequenter doen, op zolder rijden + op de Ring, maar is wel een kostelijke hobby he . En inderdaad idealiter met een occasie; want ik kreeg toch wel klamme handjes af en toe, zo met de eigen wagen op circuit...
Zolder is ook wel makkelijker om te oefenen: is kleiner circuit dus na een tijdje weet je wat gaat komen, en dan kan je beter de bochten leren nemen...
De Ring is nogal een lang circuit, eer je dat kent moet je toch al een rondje of 30 gereden hebben vrees ik...
Tis inderdaad een kostelijke hobby,zeker als je alleen gaat.
Wij doen dit met 2 en de kosten delen,scheelt al iets.
En inderdaad niet met de daily,der kan altijd iets gebeuren.
Comment