Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb eens gelezen dat ze bij races vroeger altijd zo ver mogelijk links de jump namen om zo hoog mogelijk te springen (voor foto's ---> reclame), sindsdien kan ik het ook niet laten
Maar dan moet je natuurlijk nog een (goeie) fotograaf hebben die op het juiste moment klikt...
Altijd welkom, ik heb echt megarespect voor mensen die bij me instappen, ik zou zelf nooit zo zot zijn
Deal!
Ben zelf niet de meest 'normale' chauffeur en ben als passagier ook wel een en ander gewend. Nuja, heb de filmpjes van u op de ring al eens gezien, en nu die foto Maar toch, ik ben zeer benieuwd!
Wel...hij heeft volledig gelijk! Alleen heb ik dat drama wat nodig om me te amuseren, en zeker met een FWD kun je je dat ook wel wat permitteren.
Maar ik neem wel z'n raad ter harte om het ook eens rustiger te proberen, dat gaat de lijnen (en dus tijden) op termijn zeker ten goede komen.
M'n rijstijl is risicovol, absoluut - maar ik rij dan ook op circuit met een kar die niet m'n financiële ondergang betekent indien ik iets verkeerd doe. Let op, 't is niet dat ik de R26.R's op m'n rug kan plukken, maar het is vooral lichamelijke schade die me pijn zou doen.
Laat dit ook een "raad" zijn aan eventuele passagiers
Dan moet je je wel afvragen waar je het beste gevoel uithaalt natuurlijk.
-uit die 2 extra seconden die je eraf pitst door zo clean mogelijk te rijden
- door de helft van de tijd de hooligan uit te hangen en 2 seconden trager te zijn
Kunt ge zo gene zot vinden die achter jou wil rijden, en jou filmt? Lijkt me veel leuker om te zien dan onboard filmpjes bij jou in de wagen zelf!
- door de helft van de tijd de hooligan uit te hangen en 2 seconden trager te zijn
Uit beiden denk ik, met lichte voorkeur voor de eerste keuze!
Ben vooral benieuwd om eens op een "gewoon" circuit te rijden, denk dat ik daar niks waard ben, heb eens de GP Strecke gereden en ik bakte d'r werkelijk niks van. Total change of mindset denk ik.
Kunt ge zo gene zot vinden die achter jou wil rijden, en jou filmt? Lijkt me veel leuker om te zien dan onboard filmpjes bij jou in de wagen zelf!
Comment