Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Superweer vandaag mannen!!! Tegen 11u vertrek ik naar de Eifel. Mijn bedoeling is om vanaf Aken binnendoor te rijden, dan kan ik lekker met het dak open de nieuwe achterbanden en nieuwe remblokken rondom inrijden zodat ze klaar zijn voor de Ring.
Ik rijd met een rode Honda S2000 met Ollands plak. Spreek me eens aan als je me ziet, ik wil wel eens forumleden leren kennen.
Ik blijf tot morgen en pauzeren doe ik meestal op het terras bij de slagbomen in Breidscheid.
Vermoedelijk kom ik vanmiddag tegen 17u wel eens op de parking bij de hoofdingang kijken naar de al aanwezige voitures.
weet iemand hoe het juist zit ivm filmen op de ring? Ik weet dat je sinds dit jaar een camera kan huren, maar dat ben ik dus niet van plan. heb hier net een houder geknutseld uit een stuk kunststof dat ik tegen mijn vooruit ga plakken en waar ik mijn iphone kan inschuiven. De bedoeling is dan natuurlijk om de iphone er na de kegeltjes pas in te steken. Zou dit lukken? Of gaan ze over die houder ook al moeilijk doen.....
Heb ook zo'n filmpje, maar 9,25 btg haal ik nooit met de mijne . Kerel gaat best nog wel vlot met maar 90 pk. Maar ik heb net een nieuwe oliefilter uit Japan, dus met een beetje extra straling moet het wel lukken om overal bergop te geraken.
Superweer vandaag mannen!!! Tegen 11u vertrek ik naar de Eifel. Mijn bedoeling is om vanaf Aken binnendoor te rijden, dan kan ik lekker met het dak open de nieuwe achterbanden en nieuwe remblokken rondom inrijden zodat ze klaar zijn voor de Ring.
Ik rijd met een rode Honda S2000 met Ollands plak. Spreek me eens aan als je me ziet, ik wil wel eens forumleden leren kennen.
Ik blijf tot morgen en pauzeren doe ik meestal op het terras bij de slagbomen in Breidscheid.
Vermoedelijk kom ik vanmiddag tegen 17u wel eens op de parking bij de hoofdingang kijken naar de al aanwezige voitures.
Prettig weekend allemaal en be carefull!
Gespot, respectful driving, bedankt daarvoor
Toevallig die grijze S2000 met blauwe rolkooi gezien, op Duitse platen? Als je'm kent geef het even door, dan kan ik 'm een lap geven..wat een eikel, evenals die Roemeense BMW kombi....en een Belg in een Lexus...
weet iemand hoe het juist zit ivm filmen op de ring? Ik weet dat je sinds dit jaar een camera kan huren, maar dat ben ik dus niet van plan. heb hier net een houder geknutseld uit een stuk kunststof dat ik tegen mijn vooruit ga plakken en waar ik mijn iphone kan inschuiven. De bedoeling is dan natuurlijk om de iphone er na de kegeltjes pas in te steken. Zou dit lukken? Of gaan ze over die houder ook al moeilijk doen.....
Zo heb ik het vorige week ook gedaan. Voor men nexus one heb ik een houder, die plakte altijd tegen men ruit.
Eens ik de kegeltjes naderde stak ik men nexus in de houder en begon het filmen.
Geen problemen mee gehad.
Comment