Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zin zin zin

Avantusje, stook uw uitlaat al maar heet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      zin zin zin

Avantusje, stook uw uitlaat al maar heet!
      Zijt gerust

Ik kijk nog even hoe het moet

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Superweer vandaag mannen!!! Tegen 11u vertrek ik naar de Eifel. Mijn bedoeling is om vanaf Aken binnendoor te rijden, dan kan ik lekker met het dak open de nieuwe achterbanden en nieuwe remblokken rondom inrijden zodat ze klaar zijn voor de Ring.

Ik rijd met een rode Honda S2000 met Ollands plak. Spreek me eens aan als je me ziet, ik wil wel eens forumleden leren kennen.
        Ik blijf tot morgen en pauzeren doe ik meestal op het terras bij de slagbomen in Breidscheid.
        Vermoedelijk kom ik vanmiddag tegen 17u wel eens op de parking bij de hoofdingang kijken naar de al aanwezige voitures.

Prettig weekend allemaal en be carefull!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
          Morgen testen

Nice!!

Comment

• ziet er zonnig uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              Zijt gerust

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Da filmpje is versneld...?

Comment

• Wij gaan morgen ook, allemaal met Belgische platen natuurlijk:
                S5
                S3
                Megane RS
                GT-R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  neu, wrm?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• weet iemand hoe het juist zit ivm filmen op de ring? Ik weet dat je sinds dit jaar een camera kan huren, maar dat ben ik dus niet van plan. heb hier net een houder geknutseld uit een stuk kunststof dat ik tegen mijn vooruit ga plakken en waar ik mijn iphone kan inschuiven. De bedoeling is dan natuurlijk om de iphone er na de kegeltjes pas in te steken. Zou dit lukken? Of gaan ze over die houder ook al moeilijk doen.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Zijt gerust

+ YouTube Video

Heb ook zo'n filmpje, maar 9,25 btg haal ik nooit met de mijne . Kerel gaat best nog wel vlot met maar 90 pk. Maar ik heb net een nieuwe oliefilter uit Japan, dus met een beetje extra straling moet het wel lukken om overal bergop te geraken.

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                          Superweer vandaag mannen!!! Tegen 11u vertrek ik naar de Eifel. Mijn bedoeling is om vanaf Aken binnendoor te rijden, dan kan ik lekker met het dak open de nieuwe achterbanden en nieuwe remblokken rondom inrijden zodat ze klaar zijn voor de Ring.

Ik rijd met een rode Honda S2000 met Ollands plak. Spreek me eens aan als je me ziet, ik wil wel eens forumleden leren kennen.
                          Ik blijf tot morgen en pauzeren doe ik meestal op het terras bij de slagbomen in Breidscheid.
                          Vermoedelijk kom ik vanmiddag tegen 17u wel eens op de parking bij de hoofdingang kijken naar de al aanwezige voitures.

Prettig weekend allemaal en be carefull!
                          Gespot, respectful driving, bedankt daarvoor

Toevallig die grijze S2000 met blauwe rolkooi gezien, op Duitse platen? Als je'm kent geef het even door, dan kan ik 'm een lap geven..wat een eikel, evenals die Roemeense BMW kombi....en een Belg in een Lexus...

Tot morgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
                            weet iemand hoe het juist zit ivm filmen op de ring? Ik weet dat je sinds dit jaar een camera kan huren, maar dat ben ik dus niet van plan. heb hier net een houder geknutseld uit een stuk kunststof dat ik tegen mijn vooruit ga plakken en waar ik mijn iphone kan inschuiven. De bedoeling is dan natuurlijk om de iphone er na de kegeltjes pas in te steken. Zou dit lukken? Of gaan ze over die houder ook al moeilijk doen.....
                            Zo heb ik het vorige week ook gedaan. Voor men nexus one heb ik een houder, die plakte altijd tegen men ruit.
                            Eens ik de kegeltjes naderde stak ik men nexus in de houder en begon het filmen.
                            Geen problemen mee gehad.
                            2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              Gewoon nog al veel zoom met de camera.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                Morgen testen

Zie ik daar een intrax onder zitten ?!?

Comment

• Om 6:30 ging ik vertrekken maar toen ik een kus wou geven aan mijn verloofde klampte ze zich aan mij vast en liet ze me niet gaan

Ben pas een half uur geleden wakker geworden

Comment

• een ander lang leuk ritje gemaakt ;-)

Comment

• Wel spijtig, lijkt alsof er momenteel helemaal geen verkeer is op de 'Ring

Comment

• OOOOH wat was het weer vet, heb een nabesprekingstopic gemaakt met pics.

Comment

• wat niet te doen bij kleine karussel

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                          X