Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
    't is wel een bocht die je verbazingwekkend hard kan nemen, ik ging daar altijd (zoals bij vele bochten) veel te hard op de rem..Ik trek 'm nu vrij snel naar binnen en schrik er telkens van hoe vroeg je eigenlijk al terug op de gas kan.
    Ja ik kan zeker niet zeggen dat het onmogelijk zou zijn met een Golf 2 GTI op R888 banden. Mischien kan het wel als je goed genoeg kan rijden. Als ik me juist herriner reed Ralph van Rent4Ring daar ook vrijwel zonder te remmen door in de Swift.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
      Ik vind het straf dat iedereen hier alle namen van de secties kent. Ik rij daar nu al 3 jaar en ken amper 1/3 van de namen... Er rijden vormt echter geen probleem, vermoedelijk dit weekend de nieuw gevonden horsies eens gaan uittesten.

Ik heb nog een dvd met alle secties en de perfecte rijlijnen, zal hem eens meenemen, dan kunt ge ze vanbuiten leren

Comment

• Ik wou morgen gaan, maar het is pas open vanaf 17u30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
          Ik wou morgen gaan, maar het is pas open vanaf 17u30
          Dat is pas toegevoegd dan, stond enkele dagen geleden nog niet.

Als je nooit naar een VLN race ben gegaan dan is het mischien wel de moeite waard - voor 12 Euro mag je gewoon door alle pits lopen.

Comment

Wat maakt het ook uit of sommigen die benamingen weten en sommigen niet lol

Ik ken de meeste maar kan 75% nog niet perfect aansnijden...ik zou liever geen enkele naam kennen en de ideale lijn rijden.
            't Is gewoon handig als je over een bepaalde bocht praat, dat je hem bij naam kunt noemen. Ik moet daar dringend eens werk van maken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
              Daar rem ik in een rechte lijn naar die Yokohama post toe, en trek ik de auto door de linkse met wat gas, is dat wat je doet, of rem je wat later?
              't is net iets verder, voor de rechtse VOOR brunchen,
              't gaat daar omhoog

rij maar ne keer mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                't is net iets verder, voor de rechtse VOOR brunchen,
                't gaat daar omhoog

rij maar ne keer mee
                Ah de rechtse omhoog na de put, dat is wel raar.

Ben aan het afwegen of ik zal gaan dit weekend. Voorlopig wat regen voorspeld voor zondag.

Was eigenlijk van plan om volgend weekend te gaan maar nu zie ik dat op 10/4 moet ik naar een doopfeest van een kindje. :/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                  Ah de rechtse omhoog na de put, dat is wel raar.
                  wel meer "raar" aan die auto
                  eerst reageert hij niet op het stuur,
                  en dan heel fel
                  pffffff

wel leuk als ge aankomt en iedereen ziet kijken: parking-show-off
                  en dan met rechtstreeks naar de slagbomen (vorig jaar met jaarkaart, nu )

Comment

• Wie gaat er zondag?
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Wie gaat er zondag?
                      Present, zaterdag ook

Comment

Present, zaterdag ook

Freak

Comment

• Kom af met uw nucleair geval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                            Ik wou morgen gaan, maar het is pas open vanaf 17u30
                            Ik ga morgen en blijf daar tot zondag. Of ik VLN ga kijken weet ik nog niet, ik ga deze keer niet vroeg vertrekken en ik ga vermoedelijk vanaf Aken lekker binnendoor met het dak open.

Als de Ring open gaat morgenavond dan wil ik erop, is net als vorig weekend met GP-Strecke erbij. Hopelijk is het zondag droog dan wil ik ook ronden rijden, op nat zien ze me voorlopig niet meer.

VLN kijken rondom de Nordschleife kost niets overigens.

Comment

• Morgen testen

Comment

• Dat ziet er wel dik uit, ben benieuwd naar de sound.
                                1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
                                1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Ik hoor je wel afkomen morgen Jerain

Comment

• Als de weersvoorspellingen goed zijn voor zondag dan zal ik er zijn

Comment

• Wat een lekker stuk carbon

Comment

• Zalig Jerain!

Morgen ook aanwezig tegen openingstijd normaal, ideaal om mss al een rondje opt gemak te bollen

Comment

• Gdv Jerain, ik ga uit m'n pijp mogen komen!

Comment

Working...
                                          X