Oorspronkelijk geplaatst door Lefty
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk vind het straf dat iedereen hier alle namen van de secties kent. Ik rij daar nu al 3 jaar en ken amper 1/3 van de namen... Er rijden vormt echter geen probleem, vermoedelijk dit weekend de nieuw gevonden horsies eens gaan uittesten.
Ik heb nog een dvd met alle secties en de perfecte rijlijnen, zal hem eens meenemen, dan kunt ge ze vanbuiten leren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenIk wou morgen gaan, maar het is pas open vanaf 17u30
Als je nooit naar een VLN race ben gegaan dan is het mischien wel de moeite waard - voor 12 Euro mag je gewoon door alle pits lopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenWat maakt het ook uit of sommigen die benamingen weten en sommigen niet lol
Ik ken de meeste maar kan 75% nog niet perfect aansnijden...ik zou liever geen enkele naam kennen en de ideale lijn rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenDaar rem ik in een rechte lijn naar die Yokohama post toe, en trek ik de auto door de linkse met wat gas, is dat wat je doet, of rem je wat later?
't gaat daar omhoog
rij maar ne keer mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten't is net iets verder, voor de rechtse VOOR brunchen,
't gaat daar omhoog
rij maar ne keer mee
Ben aan het afwegen of ik zal gaan dit weekend. Voorlopig wat regen voorspeld voor zondag.
Was eigenlijk van plan om volgend weekend te gaan maar nu zie ik dat op 10/4 moet ik naar een doopfeest van een kindje. :/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenAh de rechtse omhoog na de put, dat is wel raar.
eerst reageert hij niet op het stuur,
en dan heel fel
pffffff
wel leuk als ge aankomt en iedereen ziet kijken: parking-show-off
en dan met rechtstreeks naar de slagbomen(vorig jaar met jaarkaart, nu
)
Comment
-
Wie gaat er zondag?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWie gaat er zondag?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenIk wou morgen gaan, maar het is pas open vanaf 17u30
Als de Ring open gaat morgenavond dan wil ik erop, is net als vorig weekend met GP-Strecke erbij. Hopelijk is het zondag droog dan wil ik ook ronden rijden, op nat zien ze me voorlopig niet meer.
VLN kijken rondom de Nordschleife kost niets overigens.
Comment
-
Dat ziet er wel dik uit, ben benieuwd naar de sound.
Comment
Comment