Oorspronkelijk geplaatst door Lefty
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenOp GTR2 ken ik het al, wees gerust
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenOmdat ge anders ruzie krijgt met hunne pa als er iets voorvalt zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtendiene kerel op uwen achterbank moet nogal een misselijk geweest zijn achteraf, zo een hele ronde achteruit zitten kijkenOorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIk ben nog nooit ziek geweest in de auto/boot/vliegtuig of wat dan ook.
Maar alleen al bij het lezen van deze zin
Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk BerichtenHet is niet dat ik mij aangesproken voel, maar waarom geen minderjarigen?
Omdat ik de ouders niet ken en geen rechtszaak aan m'n broek wil als er iets misloopt. Geen idee hoe dat qua wetgeving zit maar geen zin om voor zulke zaken verantwoordelijk gesteld te worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
Soit, het verdere overtuigingswerk laat ik wel aan p0rnker, die heeft dat tot nu toe immers schitterend gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenVoor skylimit op Zolder anders blijkbaar wel, ik rij liever een rondje NS dan tussen die geschifte deels sjonnie rijstijlen.
Soit, het verdere overtuigingswerk laat ik wel aan p0rnker, die heeft dat tot nu toe immers schitterend gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
Omdat ik de ouders niet ken en geen rechtszaak aan m'n broek wil als er iets misloopt. Geen idee hoe dat qua wetgeving zit maar geen zin om voor zulke zaken verantwoordelijk gesteld te worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk BerichtenBegrijpelijk
Zal wsl een beetje overdreven klinken, maar 't zal toch maar net gebeuren...niet dat dat met een volwassene minder erg zou zijn, maar daarvan kun je dan tenminste met 100% zekerheid zeggen dat die zich bewust was v/h risico en dat risico ook bewust is aangegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDie bocht met die grindbak waar er geschift veel ondersturend in de vangrails vliegen, is dat Brünnchen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenZal wsl een beetje overdreven klinken, maar 't zal toch maar net gebeuren...niet dat dat met een volwassene minder erg zou zijn, maar daarvan kun je dan tenminste met 100% zekerheid zeggen dat die zich bewust was v/h risico en dat risico ook bewust is aangegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk BerichtenIk begrijp het volledig. Het is op zo momenten dat mensen wel eens hypocriet zouden kunnen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDeze post in combinatie met uw nick... zalig!
Comment
-
Ik heb eindelijk bijna de auto om er op te rijden, zo moet m'n arme S klasse het niet meer te verduren krijgen, ze heeft er namelijk zelf meer dan 50 rondjes op gevlogen zonder schade en das goed voor een NS pensioen denk ik zo
Vind het wel spijtig dat het volk precies blijft toenemen, denk dak enkel nog op weekdagen ga gaan want moet m'n nieuwe ringsleur wel eerst wat leren kennen. Hopelijk rij ik al m'n centjes er niet direkt in de vangrail. Toch wat zenuwachtig voor de eerste keer weer, is toch al ettelijke maanden geleden nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenMet wat wil je nu ringen?
Ik heb alleen schrik dat ik het ding ga plooien omdat ik nog nooit een beetje een performante auto gehad heb, ja snel in rechte lijn en zwaar maar zoals de 190 (heb er nu 1 keer mee gereden tussen garages in) heb ik er nog nooit eentje gehad.
Wordt dus een 190E 3.0, gestript en goed stijf op toyo semi slickjes. (ge moet maar eens in m'n thread kijken, daar staat alles in detail beschreven wat er gebeurd is en nog gaat gebeuren met de auto)
Comment
-
Ja ik weet het, ik ben een zeer galant ogend figuur
Onvolledig snel getypt lijstje van de mods:
- Nieuwe motor (nog niet geïnstalleerd wel al in mijn bezit)
- Compleet nieuwe draagarmenset voor en achter incl. rubbers
- Bilstein B8 dempers
- H&R -6 cm veren
- 1 set AMG 16" penta velgen
- 1 set AMG 17" aero I velgen
- AMG bumperkit
- AMG stuur
- Sperdif (ga binnenkort nog eens zien :p)
- EVO II stabistang achter
- E60 AMG stabitstang voor
- Veerpootbrug voor
- Veerpootbrug achter
- Gestript interieur
- Nieuwe op maat gemaakte inox uitlaat
- E300 remmen voor
- Ferodo remblokken voor
- EBC remblokken achter
- Brembo remschijven
- Stalen remleidingen
- Stalen torsiebarlinks achter
- Instelbare camberarmen
- Toyo semislick banden (2 sets)
- Gespoten voorgril
- AMG luchtinlaat doos (moet nog geïnstalleerd worden)
- Kuipzetels met 4 of 5 punts gordels (nog te kopen)
- Plastic bagetten en bumpers zwart spuiten + varia aan carrosseriewerk (to do)
- Nieuwe radiator (enige deel dat vervangen werd omdat het echt gewoon kapot was )
- Veel kleine en nieuwe prullen van bij Benz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenJa ik weet het, ik ben een zeer galant ogend figuur
Ik word door m'n lengte (correct, dan ook nog) toch vaak als hollander gepercipieerd, dus niet getreurd!
Onvolledig snel getypt lijstje van de mods:
- Nieuwe motor (nog niet geïnstalleerd wel al in mijn bezit)
- Compleet nieuwe draagarmenset voor en achter incl. rubbers
- Bilstein B8 dempers
- H&R -6 cm veren
- 1 set AMG 16" penta velgen
- 1 set AMG 17" aero I velgen
- AMG bumperkit
- AMG stuur
- Sperdif (ga binnenkort nog eens zien :p)
- EVO II stabistang achter
- E60 AMG stabitstang voor
- Veerpootbrug voor
- Veerpootbrug achter
- Gestript interieur
- Nieuwe op maat gemaakte inox uitlaat
- E300 remmen voor
- Ferodo remblokken voor
- EBC remblokken achter
- Brembo remschijven
- Stalen remleidingen
- Stalen torsiebarlinks achter
- Instelbare camberarmen
- Toyo semislick banden (2 sets)
- Gespoten voorgril
- AMG luchtinlaat doos (moet nog geïnstalleerd worden)
- Kuipzetels met 4 of 5 punts gordels (nog te kopen)
- Plastic bagetten en bumpers zwart spuiten + varia aan carrosseriewerk (to do)
- Nieuwe radiator (enige deel dat vervangen werd omdat het echt gewoon kapot was )
- Veel kleine en nieuwe prullen van bij Benz.
Kostelijke affaire!
Ik zou, indien het je interesseert om toch langdurig en veel te ringen, zeker eens bij een lokale dealer o.d. binnenspringen. Die gasten gaan zeker nog tips kunnen geven hoe je 1&ander kan vrijwaren, idealer afstellen enz. Prijzen zijn doorgaans schappelijk.
Of ga je ook trackdays bezoeken? Met een 190, echt schitterend, zeker met dat potentieel
Comment
Comment