Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Meest schitterende "battle" rondjes tot nu toe gereden op de Ring.
vs. Luxemburger met een RS250 cup, we reden allebei compleet hetzelfde tempo en begrepen elkaar volkomen. Bij elkaar slipstreamen op de overzichtelijke stukken, kort achter elkaar door Hatzenbach, Brünnchen, die stijl dus.
Eerste rondje heb ik voorop gereden, echt alle zeilen moeten bijzetten wat resulteerde in een "vuil" rondje met aardig wat fouten - weer maar eens het bewijs dat volgen véél en véél makkelijker is dan leiden. Bijkomende moeilijkheid was het andere verkeer (zondag, weetjewel), maar zoals bekend kan ik dat wel hebben. Volgend rondje was het al meteen duidelijk dat de volgorde nu andersom moest, ik dus in de achtervolging en weer zag je dat effect. Hij maakte veel meer foutjes, quasi net hetzelfde als ik in het vorige rondje.
Ik hoop iig dat ik 'm nog vaak tegenkom want dit was echt fenomenaal leuk! Twee grote smiles op de final straight, echt heerlijk als je elkaar goed begrijpt.
Over het algemeen een ongevalvrije dag afgezien van 1 incident met sluiting + ambulance + helicopter tot gevolg, en verder ook grotendeels respectvolle chauffeurs/motards onderweg. 12-tal rondjes bij op de teller gezet, de achterbandjes ga ik nu wel eens vervangen want dat begint bij momenten een beetje te veel te schuiven. Remblokken hebben de beste tijd weer gehad, dus we weten waarvoor we werken. But it's so worth it - het blijft een uitdaging al ken je elke bocht door en door, want (ik toch alleszins) je zult nooit een rondje rijden dat van begin tot einde perfect is. Altijd blijft dat gevoel van "hmm daar heb ik wat asfalt onbenut gelaten", "daar was m'n entry te snel"...
Ring
Het was inderdaad de moeite vandaag. Vier ferrari's gezien; 3X 458 en 1X430 scuderia. Wat me opviel: dat ze aan de slagbomen bij inrit af en toe wagen staande hielden. Weet iemand waarom?
Verder heb ik op de autobahn topsnelheid van mijn 1.2 scherpgesteld op 220, 209 op GPS. :-)
Ik snap wat je bedoeld Lefty, zulke ronden zijn heerlijk en volgen is inderdaad veel makkelijker dan leiden. Leiden geeft een bepaalde druk, dat zie je ook bij de profs.
Zo heb ik oa een paar weken terug een Engelse S2000 een hele ronde achter me gehad en op DH dan naast elkaar en elkaar groeten, da's de max!
Kan het zijn dat ik je op de cam zag tegen 12u toen je ging tanken bij de ED ter hoogte van DH?
Ik dacht eigenlijk dat je ging komen met de Renault door wax-it z'n comment. Of gebruiken jullie geen gsm in de communicatie met elkaar?
Ik ga ff pauzeren tot ik m'n camberplates heb (nog altijd in "ontwikkeling"), want ik ben het wat beu om m'n voorbandjes zo snel weg te moeten gooien. Moet sowieso veel op reis tem 15-16 juni dus dat komt dan eigenlijk nog goed uit.
Het was inderdaad de moeite vandaag. Vier ferrari's gezien; 3X 458 en 1X430 scuderia. Wat me opviel: dat ze aan de slagbomen bij inrit af en toe wagen staande hielden. Weet iemand waarom?
Ofwel om een camera te laten demonteren, ofwel steekproef bij de jaarkaart.
Ik dacht eigenlijk dat je ging komen met de Renault door wax-it z'n comment. Of gebruiken jullie geen gsm in de communicatie met elkaar?
LOL nee toch niet. Ik denk trouwens dat moesten we vandaag gegaan zijn dat wax-it zijn sleutels niet meer zouden passen op de voordeur
Ik ga ff pauzeren tot ik m'n camberplates heb (nog altijd in "ontwikkeling"), want ik ben het wat beu om m'n voorbandjes zo snel weg te moeten gooien. Moet sowieso veel op reis tem 15-16 juni dus dat komt dan eigenlijk nog goed uit.
@Diesel Guy: Dat was misschien controle op de jaarkaart. Dit is electronisch geregeld, af en toe een steekproef. Ik heb het laatst 2 keer gehad op 4 ronden maar toen was het niet druk, waarschijnlijk dus een steekproef per x-aantal passages.
Verder heb ik op de autobahn topsnelheid van mijn 1.2 scherpgesteld op 220, 209 op GPS. :-)
My pleasure
Die ferrari's, allemaal goed en wel maar ik heb er niet veel on track gezien. Eerder Parkplatztuning en wat show geven aldaar (o.a. die gele 360 en die oranje gallardo)
Mij hebben ze ook even staande gehouden voor Jahreskarte controle. Had ik in het begin vaak maar nu was het zo'n 50 ronden geleden denk ik.
Ik snap wat je bedoeld Lefty, zulke ronden zijn heerlijk en volgen is inderdaad veel makkelijker dan leiden. Leiden geeft een bepaalde druk, dat zie je ook bij de profs.
Zo heb ik oa een paar weken terug een Engelse S2000 een hele ronde achter me gehad en op DH dan naast elkaar en elkaar groeten, da's de max!
Kan het zijn dat ik je op de cam zag tegen 12u toen je ging tanken bij de ED ter hoogte van DH?
Ja kan zijn! Ik wissel altijd even tussen die op de DH (superplus 9 en de Aral in Adenau (102 octaan!). Op een of andere psychologische manier lijkt me dat niet slecht.
Waaaaaaaaaaaaah ik oooooooook!!!!! Ik zou nu toch echt graag nieuw blokskes hebben, 't is van Ecuyers geleden da'k Daffy nog eens heb kunnen uitlaten, ze voelt zich verwaarloosd
Comment