Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ooit!!!

geraak ik er ook nog eens dees jaar

Comment

• Bummer: auto lekte wat olie en hoopte dat het iets klein ging zijn dus hop naar de garage voor een quick fix. Nu blijkt dat de carterpan gebarsten is en er dus best niet mee gereden wordt, laat staan ringen...

Och ja dan gaan we maar met de 9-3 van de pa, nog minder geschikt voor de ring maar dan gaan we maar voor de sfeer en natuurlijk pizza pinocchio
      2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
      1998 Saab 9-3 TiD (sold)
      1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Ooit!!!

Kies dan best geen dag dat de ring dicht is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
            Kies dan best geen dag dat de ring dicht is
            En liefst een dag dat ik met MIJN auto daar sta ipv die van de garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Ooit!!!

Zondag om 6u sta ik bij u

Comment

• Morgen voor het eerst naar de ring, hopelijk loop ik wat bekkende forummers tegen het lijf!
                Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                  Morgen voor het eerst naar de ring, hopelijk loop ik wat bekkende forummers tegen het lijf!
                  Veel plezier en als je op de Ring gaat rijden wees dan voorzichtig, houdt alles heel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                    Veel plezier en als je op de Ring gaat rijden wees dan voorzichtig, houdt alles heel.
                    Ik ga als passagier. Ik heb drie weken mijn rijbewijs, ik zou het nogal onverantwoord vinden om nu al over de ring te scheuren
                    Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Ring

Binnenkort nog eens terug gaan.
                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Ooit!!!

²²²
                      Het is alweer van vorige zomer geleden, misschien durf ik er dit jaar ook wel eens op rijden

Comment

• Mijn karretje staat klaar voor morgen, hopelijk -na lange tijd- een brokkeloze dag.

Comment

• De ring is overroepen, studeren, dat is de shit.

Comment

• Ook ik ben morgen en vanavond te vinden op en langs de ring. Met mijn zwarte skoda fabia combi. Tot daar misschien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                              Ik ga als passagier. Ik heb drie weken mijn rijbewijs, ik zou het nogal onverantwoord vinden om nu al over de ring te scheuren
                              Aha ok, je zult je evengoed vermaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                ²²²
                                Het is alweer van vorige zomer geleden, misschien durf ik er dit jaar ook wel eens op rijden
                                Na de taxi is eigenlijk de bloembak aan de beurt

Maar die krijgt Spa al voorgeschoteld binnen 2 weken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                  De ring is overroepen, studeren, dat is de shit.

Comment

• Ik hoop rond 13:30 aan te komen, c y'all there!

Comment

• Godmiljaar !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                        Ik hoop rond 13:30 aan te komen, c y'all there!
                                        Tot dan, wij zullen er rond een uur of 10 zijn, ge zult m'n wrak wel herkennen zeker?

Op wa platen staan uw auto nu weer?

Comment

• Ook present morgen met een v50 leasekrel. ETA 10.00u ook hier

Comment

Working...
                                          X