Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
    Nog enkele dagen te gaan
    Heb je hem gehuurd om de 11de te rijden ?
    Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
    Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

Wedstrijd met halve dag Rent4Ring Swift stage 2 als prijs: http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=166052266756121
      Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
      Heb je hem gehuurd om de 11de te rijden ?
      Hmm... had niet eraan gedacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
        Mvl ik was daar niet op de ring maar zal wel via het forum laten weten wanneer ik naar de ring zal gaan
        Sabine is echt mijn favoriete pilote en ze is altijd vriendelijk en zal altijd antwoorden als je iets vraagt
        Had ik maar een fractie van haar stuurmanskunst en je moet niet proberen ze te volgen als ze met haar 'taxi' rijdt en driften dat ze kan
        echt niet normaal
        Ik ben ook een fan (jaja sta zelf op de foto met haar ) maar je kan de ringtaxi 'makkelijk' volgen hoor. Per instructie van hogerop rijdt die maar rond de 8min30 gemiddeld.

Comment

Hmm... had niet eraan gedacht
          Wat kost zoiets? en ik heb al horrorverhalen gehoord dat je hem moet betalen als er iets aan is, klopt dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
            Wat kost zoiets? en ik heb al horrorverhalen gehoord dat je hem moet betalen als er iets aan is, klopt dat?
            Ik heb vorig jaar de Stage 2 gehuurd, die kost nu 225 per halve dag, was iets minder vorig jaar maar in het algemeen zijn die Rent4Ring Swifts de goedkoopste huur autos voor de 'Ring. Die zijn ook heel degelijk, rolkooi, gordels, R888 banden, goede remmen, enz

Die Stage 2 is even snel als mijn Clio over een ronde, iets trager in rechte lijn, iets sneller bij het remmen en bochtenwerk

Hier finden Sie alle Preise und Details rund um unsere Mietfahrzeuge für die Nordschleife. Ein Rennfahrzeug für die Strecke zu mieten war nie einfach

Je moet extra betalen als je een accident veroorzaakt, tot een maximum van 1000 Euro, denk ik, dat is veel minder dan de andere huur autos. In principe moet je ook extra betalen als je te snel terugschakelt en de motor boven de limiter jaagt, maar dat gebeurt niet als je een beetje respect hebt voor die autos

Comment

• Iets minder goed nieuws over de 'Ring: http://jalopnik.com/5684589/

Comment

Iets minder goed nieuws over de 'Ring: http://jalopnik.com/5684589/
                Beter een deel van ons belastingsgeld naar daar overhevelen want hier kunnen ze nog geen putten deftig vullen, zowel in de begroting als in het wegdek...
                Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• pfff spijtig dat ze zoiets altijd moeten uitmelken

Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                  Beter een deel van ons belastingsgeld naar daar overhevelen want hier kunnen ze nog geen putten deftig vullen, zowel in de begroting als in het wegdek...

Damn, ik heb echt nx beter te doen ofwa :p

Last edited by ; 09/11/2010, 23:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                    Gij zijt ondertussen nen echte Belg
                    of we moeten de volgende keer eens met de mobi de ring op
                    Noord/zuid file op de ring als gevolg
                    hell yeah zou wel zalig zijn met de mobi op de ring. Lunchen rond AF en in de karoussel overnachten om 's ochtends op het gemak terug te vertrekken.

@Shi Yan: dat is wel keislecht nieuws over de ring en het geeft wel meteen een verklaring waarom die achtbaan daar staat maar nooit werkt

Comment

Ik heb vorig jaar de Stage 2 gehuurd, die kost nu 225 per halve dag, was iets minder vorig jaar maar in het algemeen zijn die Rent4Ring Swifts de goedkoopste huur autos voor de 'Ring. Die zijn ook heel degelijk, rolkooi, gordels, R888 banden, goede remmen, enz

Die Stage 2 is even snel als mijn Clio over een ronde, iets trager in rechte lijn, iets sneller bij het remmen en bochtenwerk

Hier finden Sie alle Preise und Details rund um unsere Mietfahrzeuge für die Nordschleife. Ein Rennfahrzeug für die Strecke zu mieten war nie einfach

Je moet extra betalen als je een accident veroorzaakt, tot een maximum van 1000 Euro, denk ik, dat is veel minder dan de andere huur autos. In principe moet je ook extra betalen als je te snel terugschakelt en de motor boven de limiter jaagt, maar dat gebeurt niet als je een beetje respect hebt voor die autos
                      2500 euro

Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                      Iets minder goed nieuws over de 'Ring: http://jalopnik.com/5684589/
                      Suckt wel zwaar, maar dat alles van die nieuwe toestanden ginder overbemeten is, was imo wel al duidelijk.
                      Op zondagen en in de lange weekends is de ring amper berijdbaar door de enorme hoeveelheden volk, maar in de week is het daar best doods. Ondertussen is dat winkelcentra etc wel open voor de amper 50 man dat er rond loopt.

Imho zit de ring nu al aan maximum capaciteit, zeker in de weekends. En als ze dat maar halen met 2,x minder bezoekers dan wat gezegd werd, zal dat wel een probleem zijn voor de toekomst.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                        Imho zit de ring nu al aan maximum capaciteit, zeker in de weekends. En als ze dat maar halen met 2,x minder bezoekers dan wat gezegd werd, zal dat wel een probleem zijn voor de toekomst.
                        Die bezoekers zijn wel toeschouwers bij events op de ring (Formule 1, 24 uren, Eifelrennen, ...) en niet de mensen die voor de Touristenfahrten komen.
                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                          2500 euro

Suckt wel zwaar, maar dat alles van die nieuwe toestanden ginder overbemeten is, was imo wel al duidelijk.
                          Op zondagen en in de lange weekends is de ring amper berijdbaar door de enorme hoeveelheden volk, maar in de week is het daar best doods. Ondertussen is dat winkelcentra etc wel open voor de amper 50 man dat er rond loopt.

Ooops

Ik had het nog een keer moeten nazien. Ik herrinerde dat het dit jaar de helft was geworden van wat het vroeger was toen ik huurde. Vroeger was het dus 5000 Euro zoals bij de goedkoopste autos van de andere huurfirmas.

Comment

• Gade er morgen zijn Shi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
                              Gade er morgen zijn Shi?
                              Ja ik heb afspraak met AutoHaus Kirfel in Adenau voor distributieriem, ophangingsbussen, remklauw...

Comment

• Vandaag viel goed mee. AutoHaus Kirfel was vrij vroeg klaar met de Clio en het bleef droog tot bijna 15u. Spijtig zijn we gaan eten om 14u, anders kon meer ronden rijden in het droog.

Maar ik ging ervan uit dat ik alleen de onderhoud klaar zou krijgen vandaag, dus de 3.5 droge ronden en 2.5 natte waren gewoon bonus.

Nu weet ik dus dat ik niet volluit mag gaan als de tanken lichtje brand - op de laatste droge ronde kreeg de motor geen benzine meer toen ik door een bocht ging, daarna rustig teruggereden naar de parking en direct gaan tanken

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Vandaag viel goed mee. AutoHaus Kirfel was vrij vroeg klaar met de Clio en het bleef droog tot bijna 15u. Spijtig zijn we gaan eten om 14u, anders kon meer ronden rijden in het droog.

Maar ik ging ervan uit dat ik alleen de onderhoud klaar zou krijgen vandaag, dus de 3.5 droge ronden en 2.5 natte waren gewoon bonus.

Nu weet ik dus dat ik niet volluit mag gaan als de tanken lichtje brand - op de laatste droge ronde kreeg de motor geen benzine meer toen ik door een bocht ging, daarna rustig teruggereden naar de parking en direct gaan tanken
                                    Doeme ik had dus ook nog mijn laatste droge rondje kunnen rijden, gelukkig had ik een aanvaardbaar alternatief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                                      Doeme ik had dus ook nog mijn laatste droge rondje kunnen rijden, gelukkig had ik een aanvaardbaar alternatief
                                      Meisje > circuit rijden, zelfs op de 'Ring

Comment

Meisje > circuit rijden, zelfs op de 'Ring
                                        gij combineert da anders wel goe :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
                                          gij combineert da anders wel goe :p
                                          Nu dat je het zegt, het zou weleens kunnen dat een jong koppel heel stout zijn geweest op de ideale rijlijn door Flugplatz een jaar of 2 geleden
                                          Last edited by ; 12/11/2010, 13:39.

Comment

Working...
                                          X