Oorspronkelijk geplaatst door shiyan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenWedstrijd met halve dag Rent4Ring Swift stage 2 als prijs: http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=166052266756121Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenHeb je hem gehuurd om de 11de te rijden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk BerichtenMvl ik was daar niet op de ring maar zal wel via het forum laten weten wanneer ik naar de ring zal gaan
Sabine is echt mijn favoriete pilote en ze is altijd vriendelijk en zal altijd antwoorden als je iets vraagt
Had ik maar een fractie van haar stuurmanskunst en je moet niet proberen ze te volgen als ze met haar 'taxi' rijdt en driften dat ze kan
echt niet normaal) maar je kan de ringtaxi 'makkelijk' volgen hoor. Per instructie van hogerop rijdt die maar rond de 8min30 gemiddeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenHmm... had niet eraan gedacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenWat kost zoiets? en ik heb al horrorverhalen gehoord dat je hem moet betalen als er iets aan is, klopt dat?
Die Stage 2 is even snel als mijn Clio over een ronde, iets trager in rechte lijn, iets sneller bij het remmen en bochtenwerk
Hier finden Sie alle Preise und Details rund um unsere Mietfahrzeuge für die Nordschleife. Ein Rennfahrzeug für die Strecke zu mieten war nie einfach
Je moet extra betalen als je een accident veroorzaakt, tot een maximum van 1000 Euro, denk ik, dat is veel minder dan de andere huur autos. In principe moet je ook extra betalen als je te snel terugschakelt en de motor boven de limiter jaagt, maar dat gebeurt niet als je een beetje respect hebt voor die autos
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenIets minder goed nieuws over de 'Ring: http://jalopnik.com/5684589/Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
pfff spijtig dat ze zoiets altijd moeten uitmelken
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenBeter een deel van ons belastingsgeld naar daar overhevelen want hier kunnen ze nog geen putten deftig vullen, zowel in de begroting als in het wegdek...
Damn, ik heb echt nx beter te doen ofwa :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenGij zijt ondertussen nen echte Belg
of we moeten de volgende keer eens met de mobi de ring op
Noord/zuid file op de ring als gevolgzou wel zalig zijn met de mobi op de ring. Lunchen rond AF en in de karoussel overnachten om 's ochtends op het gemak terug te vertrekken.
@Shi Yan: dat is wel keislecht nieuws over de ring en het geeft wel meteen een verklaring waarom die achtbaan daar staat maar nooit werkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenIk heb vorig jaar de Stage 2 gehuurd, die kost nu 225 per halve dag, was iets minder vorig jaar maar in het algemeen zijn die Rent4Ring Swifts de goedkoopste huur autos voor de 'Ring. Die zijn ook heel degelijk, rolkooi, gordels, R888 banden, goede remmen, enz
Die Stage 2 is even snel als mijn Clio over een ronde, iets trager in rechte lijn, iets sneller bij het remmen en bochtenwerk
Hier finden Sie alle Preise und Details rund um unsere Mietfahrzeuge für die Nordschleife. Ein Rennfahrzeug für die Strecke zu mieten war nie einfach
Je moet extra betalen als je een accident veroorzaakt, tot een maximum van 1000 Euro, denk ik, dat is veel minder dan de andere huur autos. In principe moet je ook extra betalen als je te snel terugschakelt en de motor boven de limiter jaagt, maar dat gebeurt niet als je een beetje respect hebt voor die autos
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenIets minder goed nieuws over de 'Ring: http://jalopnik.com/5684589/
Op zondagen en in de lange weekends is de ring amper berijdbaar door de enorme hoeveelheden volk, maar in de week is het daar best doods. Ondertussen is dat winkelcentra etc wel open voor de amper 50 man dat er rond loopt.
Imho zit de ring nu al aan maximum capaciteit, zeker in de weekends. En als ze dat maar halen met 2,x minder bezoekers dan wat gezegd werd, zal dat wel een probleem zijn voor de toekomst.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenImho zit de ring nu al aan maximum capaciteit, zeker in de weekends. En als ze dat maar halen met 2,x minder bezoekers dan wat gezegd werd, zal dat wel een probleem zijn voor de toekomst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten2500 euro
Suckt wel zwaar, maar dat alles van die nieuwe toestanden ginder overbemeten is, was imo wel al duidelijk.
Op zondagen en in de lange weekends is de ring amper berijdbaar door de enorme hoeveelheden volk, maar in de week is het daar best doods. Ondertussen is dat winkelcentra etc wel open voor de amper 50 man dat er rond loopt.
Imho zit de ring nu al aan maximum capaciteit, zeker in de weekends. En als ze dat maar halen met 2,x minder bezoekers dan wat gezegd werd, zal dat wel een probleem zijn voor de toekomst.
Ik had het nog een keer moeten nazien. Ik herrinerde dat het dit jaar de helft was geworden van wat het vroeger was toen ik huurde. Vroeger was het dus 5000 Euro zoals bij de goedkoopste autos van de andere huurfirmas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk BerichtenGade er morgen zijn Shi?
Comment
-
Vandaag viel goed mee. AutoHaus Kirfel was vrij vroeg klaar met de Clio en het bleef droog tot bijna 15u. Spijtig zijn we gaan eten om 14u, anders kon meer ronden rijden in het droog.
Maar ik ging ervan uit dat ik alleen de onderhoud klaar zou krijgen vandaag, dus de 3.5 droge ronden en 2.5 natte waren gewoon bonus.
Nu weet ik dus dat ik niet volluit mag gaan als de tanken lichtje brand - op de laatste droge ronde kreeg de motor geen benzine meer toen ik door een bocht ging, daarna rustig teruggereden naar de parking en direct gaan tanken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenVandaag viel goed mee. AutoHaus Kirfel was vrij vroeg klaar met de Clio en het bleef droog tot bijna 15u. Spijtig zijn we gaan eten om 14u, anders kon meer ronden rijden in het droog.
Maar ik ging ervan uit dat ik alleen de onderhoud klaar zou krijgen vandaag, dus de 3.5 droge ronden en 2.5 natte waren gewoon bonus.
Nu weet ik dus dat ik niet volluit mag gaan als de tanken lichtje brand - op de laatste droge ronde kreeg de motor geen benzine meer toen ik door een bocht ging, daarna rustig teruggereden naar de parking en direct gaan tanken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenDoeme ik had dus ook nog mijn laatste droge rondje kunnen rijden, gelukkig had ik een aanvaardbaar alternatief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenMeisje > circuit rijden, zelfs op de 'Ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichtengij combineert da anders wel goe :p
Comment
Comment