Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
    Zag een 8:08 staan achteraf op de laptimer, ik rij de laatste bocht incl DöHö nooit vol wegens koeling dus ik vermoed dat zich dat binnenkort rond de 8 stabiliseert.
    Ik vermoed dat dat vrij hard is

fak

Die "recordtijd" die je opgaf was die ook op semi's gedaan?

Comment

Bij mij zijn het er zo'n 7, dan durf ik niet meer...laatst een Z4M gezien die getakeld moest worden van op de Ring naar het tankstation, vrij pijnlijke aangelegenheid, vooral financieel
      Cool, dus rond 7-8 liter per ronde, valt eigenlijk goed mee gezien de prestaties. Een M3 zit ook boven de 10 liter per ronde denk ik, had ooit 12 liter per ronde gelezen.

Zelf nog nooit zonder benzine gevallen maar wel 2 keer brandstoftekort gehad tijdens een bocht door te lang door te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

fak

Op R888

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

fak
          Heb geenszins dat gevoel eigenlijk, 't is eerder een vlotter gevoel wat juist nodig was qua bijschaving.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Toyo's indd, zou nog zo'n 15s kunnen schelen dacht ik. Maar dan zit je d'r op 3 rondjes door, dat gaat irritant zijn en financieel pijn doen.
          Die kerel van dat filmpje zweert er ook bij in z'n mails, maar in z'n laatste reply geeft ie ergens wel toe dat ik best bij die michelins kan blijven.

The tyres depends a lot of your driving and preasures. For example, when i made endurance with R26R, If i turned between 8.12 & 8.18 they're gone after 3 or 4 laps, essentialy in the middle of tyre.
          When I was on "holidays" on 8.20>8.23, it was 10laps..
          and when the RS manager turn, he was on 8.27/8.30 and the tyres are gone after … i don't remenber exactly but i think 20 or more.

Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
          Cool, dus rond 7-8 liter per ronde, valt eigenlijk goed mee gezien de prestaties.

Zelf nog nooit zonder benzine gevallen maar wel 2 keer brandstoftekort gehad tijdens een bocht door te lang door te rijden

7-8 rondjes is ideaal, zeker genoeg ook om achter elkaar te knallen.

Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
          Op R888
          indd

this type of tyre ( semi slicks ) are soft but necessary for this king of car. we pass three front set for one rear in general.
          Do you try the toyo R888 (GG hard type ) with the car preassure ( 2.4/1.9 ) ?
          it's not a commun preassure but when I try to reduce them, the tyre doesn't work and the durability was reduced.

Comment

• Zeer interessante info!

Ik had vorig jaar half versleten Pilot Sport Cups geprobeerd op de Clio en omdat ik veel trager ga zijn ze nog ok na 50+ ronden, bovenop wat de vorige eigenaar erafgereden heb.

Eigenlijk logisch dat de banden veel sneller verslijten als je het uiterste uit de kan wil halen, maar wist niet dat er zo een enorm verschil zat qua bandenslijtage.
            Last edited by ; 07/04/2011, 15:17.

Comment

• Ik rij ook op ca 2.4 en 2.5 (V / A) warm, wat minder grip maar veel betere houdbaarheid blijkbaar...

Comment

• Ik zat op 2.5 voor 2.3 achter, was gewoon op gevoel, maar heb dit jaar een IR meter gekocht om de druk wat beter in te schatten

Comment

• Een tip voor het verbruik, koop als eerste performance auto een Subaru en alles wat je daarna koopt is een meevaller op dat gebied

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                    Een tip voor het verbruik, koop als eerste performance auto een Subaru en alles wat je daarna koopt is een meevaller op dat gebied

Nee dank u, ik tank niet graag 5 keer op een ringtripje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                      Oops net beseft dat November 2009 niet vorig November was

Ik heb nu een redelijk aantal ronden (denk rond de 50~60) in het nat gereden, maar het blijft zeer zeer gevaarlijk in het nat.

En dit net gevonden, volgens mij heeft die campervan de 968 kunnen voorbijsteken

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En blijven rijden, na zelf serieus de vangrail gekust te hebben

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Stoort mij niet in het minste...en volgens mij gaat die gast met z'n wohmobil nog sneller door Brünnchen dan de helft van wat daar rondrijdt
                        Echt clean gereden IMO!

Comment

• Fak LL zijn die cups nu al op. addict! Niet te veel oefenen, anders kan ik niet meer volgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                            Fak LL zijn die cups nu al op. addict! Niet te veel oefenen, anders kan ik niet meer volgen.

Ik plan toch een rondje of 250 gesteld dat ik de boel niet prak, dus ik zou die jaarkaart toch eens overwegen. Ik ga echt geen trekhaak installeren om u mee te trekken

Comment

Nee dank u, ik tank niet graag 5 keer op een ringtripje

7 keer is het record

Comment

• Een triest record, mag ik wel zeggen

Comment

• Fack, hoe zuur is dit niet voor de BMW rijder... =\

+ YouTube Video

Comment

Ik plan toch een rondje of 250 gesteld dat ik de boel niet prak, dus ik zou die jaarkaart toch eens overwegen. Ik ga echt geen trekhaak installeren om u mee te trekken
                                    Gaat kostelijk zijn maar achja het is het waard. Dat is de reden waarom ik geen jaarkaart koop, eerst was het niet eens de bedoeling om op de ring te rijden wegens uitschrijven van kraam maar het ringvirus wil niet weggaan... Ik ga vanaf nu bijna enkel nog in weekends kunnen en dan zal het wrslk weer niet te doen zijn om veel ronden te doen dus daarom geen jaarkaart. Ik heb dit jaar zelfs nog geen 20 ronden gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                      Gaat kostelijk zijn maar achja het is het waard. Dat is de reden waarom ik geen jaarkaart koop, eerst was het niet eens de bedoeling om op de ring te rijden wegens uitschrijven van kraam maar het ringvirus wil niet weggaan... Ik ga vanaf nu bijna enkel nog in weekends kunnen en dan zal het wrslk weer niet te doen zijn om veel ronden te doen dus daarom geen jaarkaart. Ik heb dit jaar zelfs nog geen 20 ronden gedaan.

Met de blokjes/schijven die ik nu heb zou het moeten meevallen, enkel de banden en benzine uiteraard.

Comment

Een triest record, mag ik wel zeggen

Jep, 3 rondjes rijden, tanken, 3 rondjes rijden, tanken, 3 rondjes rijden, tanken, .......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                          En blijven rijden, na zelf serieus de vangrail gekust te hebben
                                          lol idd, toen ik foto's aan het maken was kwam die na een paar rondjes ook langs met een geschaafde zijkant.. En even later kwam hij weer vol over de curbs voorbij aan Hatzenbach.

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                          Fack, hoe zuur is dit niet voor de BMW rijder... =\
                                          Fak wat een mongool, zoiets wil je toch echt niet tegenkomen op het circuit...
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X