Oorspronkelijk geplaatst door Stef69
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten.. Ik snap niet dat er zoveel de fout ingaan bij Brunnchen.
De mens is een ijdel ding
Comment
-
Ja akkoord, ik geef toe dat ik daar ook soms wel eens dwars ga, maar onder controle.
Mijn pa die de ring toen niet kende had zelfs geen probleem aan Brunnchen waar er zoveel de grindbak invliegen... Je maakt het maar zo gevaarlijk als je zelf wilt natuurlijk. Maar het verschil in rijders aua niveau is wel hoog.
1 keer geluk gehad:
Ik kwam aan "het rechte stuk" voor adenaur forst.. In die dip zat ik aan 195 met men 1 reeks. Tot ik plots 2 bmw's enorm zie vertragen.. Zonder reden. Ik begin te remmen, maar voel dat de achterkant licht wordt omdat ik in die dip zit.. Dan maar de linkse curbstone (die je kan nemen) meegepakt aan serieuze snelheid en de 2 voorbij gevlogen.. Ik had geen andere keuze en het was vrij nipt... Voor de rest nog geen gvaarlijke situaties gehad.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Was zinnens er vorig jaar op te rijden, maar ben eerst eens gaan kijken via de kampeerweide. Mijn goesting was vlug over. Wat je daar ziet.., man , man .., niet te doen. OK als je er hiervoor speciaal een wagen op nahoudt, maar met je alledaagse wagen die je dan nog voor je job gebruikt in dit nest gaan rijden ? Nee, bedankt.
Ik ga enkel op een circuit waar er streng wordt toegezien en ook wordt gesanctioneerd en via briefing goeie afspraken worden gemaakt. Dan nog kan het fout gaan, maar dit geeft mij toch een groter veligheidsgevoel dan hetgeen ik zie op de Nordschleife. Uiteraard weet iedereen dat de Nürburgring een openbare weg is en iedereen verondersteld wordt zijn verantwoordleijkheid te nemen. De realiteit is jammer genoeg totaal anders. Anderzijds kan je er wel een dagje spectakel beleven. De sfeer rondom het circuit is ook zeer tof en uiteraard neemt de ganse streek (horeca en dergelijke) daar een graantje van mee. Toch in stand houden, dat ding.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Ben er vorig jaar ook geweest en telkens in de week. Omdat er int weekend idd veel te veel zotte op de baan rijden daar. Ik kijk wanneer de ring open is en dan neem ik een dagje verlof. Ik geniet er dubbel zo hard van af en toe kom je eens een auto tegen of iemand da u voorbij steekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs er eigenlijk al nieuws van een overnemer?BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenWeinig bedrijvigheid.
Comment
-
ik wist niet dat er werkzaamheden aan de ring waren?
2km zijn ze aan het vernieuwen
Comment
-
Wist ik al. Werken zijn enorm vertraagd vanwege het winterweer, dientengevolge is de testdag voor de RCN op 9 maart en de Touristenfahrt op 10 maart al afgelast.
Bron: Manfred Strack van de Nürburgring GmbH.
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenik wist niet dat er werkzaamheden aan de ring waren?
2km zijn ze aan het vernieuwen
http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dessel Bekijk BerichtenHad vroeger een site waar je je eigen nummerplaat kon ingeven en dan werden er foto's gevonden van op de ring, iemand een linkje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dessel Bekijk BerichtenHad vroeger een site waar je je eigen nummerplaat kon ingeven en dan werden er foto's gevonden van op de ring, iemand een linkje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dessel Bekijk BerichtenHad vroeger een site waar je je eigen nummerplaat kon ingeven en dan werden er foto's gevonden van op de ring, iemand een linkje?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment