Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Best grappig dat die S2000 op film staat een paar minuten voor mijn spin
Inderdaad posten dan, ik ben benieuwd. Ik heb niet veel filmpjes waar ik zelf op te zien ben namelijk.
Maar als je gespind bent dan heb je veel geluk dat het goed afliep, laat het een goede waarschuwing zijn.
Weet je wel zeker dat ik het was in die rode S? Er reed ook een Duitser in een rode S namelijk.
Inderdaad posten dan, ik ben benieuwd. Ik heb niet veel filmpjes waar ik zelf op te zien ben namelijk.
Maar als je gespind bent dan heb je veel geluk dat het goed afliep, laat het een goede waarschuwing zijn.
Weet je wel zeker dat ik het was in die rode S? Er reed ook een Duitser in een rode S namelijk.
Nederlandse platen
En ik ben er idd héél goed vanaf gekomen als ik vergelijk met andere crashes in die bocht
Als ik vergelijk met het filmpje dat ik heb aan boord van de E vorig jaar zie ik ook dat ik een pak sneller was met de MG, maar dat was dus zeker geen goede zaak
@toere: Bedoel je het weekend van 9 en 10 juli? Dan had ik ook willen gaan, vooral de 9e want een kennis van me wil dan daar zijn 1e rondje rijden in een Ferrari en waarschijnlijk mocht ik dan meerijden als co-piloot om een paar aanwijzingen te geven.
Helaas is de kans heel erg klein dat ik die dag vrij kan krijgen.
Misschien ga ik morgen even naar de Ring en/of 2/3 juli, oa afhankelijk van het weer.
Die Megane RS Trophy gaat er lekker over, wel een stuk relaxter op een lege Ring.
Af en toe heb ik het idee dat hij te vroeg instuurt maar ik ben maar een amateurtje dus ik kan het mis hebben en misschien vertekent het camerabeeld.
De banden kermen nogal, zo te zien aan het oranje lampje rijdt ie wel met alle hulpmiddelen uit.
Bij Flugplatz kwam ie even los aan de spinnende wielen te horen en net voorbij Hohe Acht was hij hem bijna kwijt maar dat ving hij mooi op dus hij is géén amateurtje.
Ik heb al een aantal ronden meegereden in de "gewone" 250RS en dat is al fun, dus deze Trophy kan alleen maar leuker zijn!
Het weer kan meevallen, 2e Pinksterdag werd ook regen voorspeld en hele dag droog en nog niet druk ook, was super!
Nu schijnt de zon ook op de Ring zie ik maar baan is net een half uur dicht.
Comment