Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Gewoon posten. Je hebt het toch al verteld dus je kan er enkel uit leren door sommige tips van anderen ?
    Like I said, er valt echt niks te zien, meer dashboard dan weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Best grappig dat die S2000 op film staat een paar minuten voor mijn spin
      Inderdaad posten dan, ik ben benieuwd. Ik heb niet veel filmpjes waar ik zelf op te zien ben namelijk.
      Maar als je gespind bent dan heb je veel geluk dat het goed afliep, laat het een goede waarschuwing zijn.

Weet je wel zeker dat ik het was in die rode S? Er reed ook een Duitser in een rode S namelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Best grappig dat die S2000 op film staat een paar minuten voor mijn spin

Postaréééééé !

Comment

• Hebben die onozelaars van brunchen daar in die 2de bocht dat niet kunnen filmen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
            Hebben die onozelaars van brunchen daar in die 2de bocht dat niet kunnen filmen?
            Van de 100'den toeschouwers daar zal het idd wel ene op youtube gaan zetten

Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
            Inderdaad posten dan, ik ben benieuwd. Ik heb niet veel filmpjes waar ik zelf op te zien ben namelijk.
            Maar als je gespind bent dan heb je veel geluk dat het goed afliep, laat het een goede waarschuwing zijn.

Weet je wel zeker dat ik het was in die rode S? Er reed ook een Duitser in een rode S namelijk.
            Nederlandse platen

En ik ben er idd héél goed vanaf gekomen als ik vergelijk met andere crashes in die bocht

Als ik vergelijk met het filmpje dat ik heb aan boord van de E vorig jaar zie ik ook dat ik een pak sneller was met de MG, maar dat was dus zeker geen goede zaak

Comment

• @ Niekcarfreak, ik heb ook nog een foto van jouw S2000 gemaakt blijkbaar,
              moest je hem nog niet gezien hebben dit is hem:
              Mazda MX-5 NA
              Saab 9-3 TTID Aero

Comment

• Als ie op Ringportal staat dan heb ik hem al maar evengoed bedankt.

Comment

• wie gaat der zondag?

Comment

• En de video

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Spel rijdt maw een 1M naar huis op de Ring?

Comment

• als ik naar dat stuur kijk,denk ik altijd dat hij uit de bocht gaat ondersturen
                        maar het gebeurt niet, wat een snel ding!

Comment

• dubbelpost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                            als ik naar dat stuur kijk,denk ik altijd dat hij uit de bocht gaat ondersturen
                            Het moge al langer duidelijk dat ze erg snelle wagens maken.

Hier moet het alleen soms nog even door dringen

Is wel een knappe prestatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              En de video

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Ola pola

Binnen 3 weken zit ik ook aan de Nurburgring .... zal veel trager zijn

" maar daarom niet minder plezant voor mij "

Comment

• @toere: Bedoel je het weekend van 9 en 10 juli? Dan had ik ook willen gaan, vooral de 9e want een kennis van me wil dan daar zijn 1e rondje rijden in een Ferrari en waarschijnlijk mocht ik dan meerijden als co-piloot om een paar aanwijzingen te geven.
                                Helaas is de kans heel erg klein dat ik die dag vrij kan krijgen.

Misschien ga ik morgen even naar de Ring en/of 2/3 juli, oa afhankelijk van het weer.

Die Megane RS Trophy gaat er lekker over, wel een stuk relaxter op een lege Ring.
                                Af en toe heb ik het idee dat hij te vroeg instuurt maar ik ben maar een amateurtje dus ik kan het mis hebben en misschien vertekent het camerabeeld.
                                De banden kermen nogal, zo te zien aan het oranje lampje rijdt ie wel met alle hulpmiddelen uit.
                                Bij Flugplatz kwam ie even los aan de spinnende wielen te horen en net voorbij Hohe Acht was hij hem bijna kwijt maar dat ving hij mooi op dus hij is géén amateurtje.
                                Ik heb al een aantal ronden meegereden in de "gewone" 250RS en dat is al fun, dus deze Trophy kan alleen maar leuker zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                  Misschien ga ik morgen even naar de Ring en/of 2/3 juli, oa afhankelijk van het weer.

Ben er wsl ook morgen maar weet nog niet of ik ga rijden, weersvoorspelling ziet er voorlopig maar kxt uit.

Comment

• Het weer kan meevallen, 2e Pinksterdag werd ook regen voorspeld en hele dag droog en nog niet druk ook, was super!
                                    Nu schijnt de zon ook op de Ring zie ik maar baan is net een half uur dicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                                      als ik naar dat stuur kijk,denk ik altijd dat hij uit de bocht gaat ondersturen
                                      Dacht net hetzelfde!

Comment

• Voor zover ik lees had dat ding wel goed afgesleten banden... Dus kort bij slicks?

Comment

Working...
                                        X