Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet zo onzeker over jezelf, he
    Als er een beetje herkenbaar een auto op staat, kan je er vaak nog wel iemand blij mee maken. Het is wel een herinnering van een geweldige gebeurtenis, he!

Je hoeft ook niet direct een eigen website te hebben. Ik zie genoeg albums voorbij komen via Flickr of Picasa. Ook die links worden vaak aangeklikt.
    Je kan heel makkelijk met het programma Irfanview automatisch de foto's verkleinen en een logo toevoegen. Kost nauwelijks tijd.
    En wat betreft het versturen van originelen. Je kan er geld voor vragen, dan wordt de vraag direct al wat kleiner Of je verstuurd ze allemaal in één keer wanneer het jou het beste uitkomt.

Ik weet dat er een heleboel mensen graag een foto hebben van die geweldige ronde(s) over de Nürburgring.
    Dus uploaden die hap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
      How kameraad, da's toch ff kicken geweest dan.
      Eiiiigenlijk is dat dan gewoon veel te zot/of met te weinig voorkennis gereden he blackfox, twee keer in 1 ronde bijna van de baan...
      Correctie, 1x bijna en 1x effectief

In't begin idd wat te vlot, auto reageerde compleet anders dan op Spa.
      Bij Brünchen ging ik heel goed en snel door het eerste gedeelte, bij het 2de gedeelte ging ik er te snel in en toen ik het besefte hoorde ik al een hoop gepiep en zag ik blauwe rook door mijn voorruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ringportal Bekijk Berichten
        Dat zijn toch gewoon prima foto's?!?

Ik zag dat er op dit forum al best wel wat linkjes gegeven worden naar mijn website Ringportal, waar ik probeer een zo volledig mogelijk overzicht te geven van alle fotografen die hun plaatjes schieten rond de Nürburgring.
        Toevallig kom ik dan deze link tegen. Die is dus ook toegevoegd!

Ik zie dat er hier een gezellige groep mede Ring verslaafden rondlopen. Zijn er dan op dit forum wellicht ook nog meer mensen die foto's hebben van de Touristenfahrt op de Nordschleife?
        Bedankt voor het compliment!!! ik zie het als een eer dat mijn link op jouw site mag staat
        Wie weet ga ik in de toekomst wel meer foto's maken, puur voor de hobby, lekker auto's kijken en tegelijk wat foto's maken.
        Mazda MX-5 NA
        Saab 9-3 TTID Aero

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Correctie, 1x bijna en 1x effectief

In't begin idd wat te vlot, auto reageerde compleet anders dan op Spa.
          Bij Brünchen ging ik heel goed en snel door het eerste gedeelte,
          Hoeveelste rondje ring?
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Devies?
            EASE off!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk Berichten
              EASE off!
              Dat is correct als je nog niet lift-off hebt gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Hoeveelste rondje ring?
                1ste met de MG

Middenmotor

Comment

• Zelfoverschatting

Comment

• Staat dat filmpje al online blackfox?
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Nee, heb het zelf nog maar pas
                      Gaat ook niet online komen schat ik zo

Comment

• Zet er een WW op? En verwijder het na een paar dagen terug.
                        Ben benieuwd hoe dat er nu uitzag die slipper.

Comment

• Filmpje posten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Nee, heb het zelf nog maar pas
                            Gaat ook niet online komen schat ik zo
                            Ik ben volgens mij een foto van je MG op de Ring tegengekomen.

Zelf was ik er ook afgelopen weekend en heb ook wat rondjes gereden . Oedipus heb ik ook nog gezien en gesproken.
                            Last edited by ; 15/06/2011, 18:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Dat is correct als je nog niet lift-off hebt gedaan
                              Idd, dann ist's Feierabend!

Comment

• Blackfox, posten trut!

C'mon guys, time for a serious dose of peer pressure

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                  Ik ben volgens mij een foto van je MG op de Ring tegengekomen.

Zelf was ik er ook afgelopen weekend en heb ook wat rondjes gereden . Oedipus heb ik ook nog gezien en gesproken.
                                  Volgende keer dan toch maar eens samen aan tafeltje gaan zitten he! We zeggen het nu al een paar keer, maar 't is er nog niet van gekomen.

Hier coole foto van jou:

Comment

• Best grappig dat die S2000 op film staat een paar minuten voor mijn spin

Comment

• Gewoon posten. Je hebt het toch al verteld dus je kan er enkel uit leren door sommige tips van anderen ?
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ja, moeten we de volgende keer echt eens doen. Afgelopen weekend kwam ik eigenlijk tijd tekort doordat ik daar steeds meer mensen leer kennen.

Bedankt voor de foto, had hem ook al gevonden net als vele andere maar komt toch vaak weer op hetzelfde neer natuurlijk tenzij een fotograaf een nieuwe invalshoek ontdekt of als het mis gaat maar dat laatste hoeft voor mij niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk Berichten
                                        Volgende keer dan toch maar eens samen aan tafeltje gaan zitten he! We zeggen het nu al een paar keer, maar 't is er nog niet van gekomen.

Hier coole foto van jou:

Comment

• Een rode S2000 zou schitterend staan met een Belgische plaat
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X