Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
    Kunt ge tegen dan wel checken op de site denk ik?
    http://www.nuerburgring.de/angebote/...dschleife.html
    Thx ,

Alhoewel we hier juist onze week aan het plannen zijn en we daar in het weekend al zouden zijn ipv in de week

Comment

• het gaat van kwaad naar erger precies :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
        Ja touristenfahrear en xthilox zijn de snelste Clios dat ik op het net gezien heb. Maar inmiddels heeft touristenfahrer die groene Clio verkocht

Ongeloofelijk vind ik hoe die twee zonder te remmen volgas door de bochten Flugplatz en Mutkurve/Klostertal gaan

Blijkbaar is de Clio 197/200 veel stabieler dan de 172/182 maar ik heb ongeveer 20~25s achterstand

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Een Clio 197 is inderdaad pakken beter in bochten. Veel stabieler, neutraler.

Comment

• Scuderia Hanseat houdt sinds 52 jaar trainingen op de NS, met zeer bekende instructeurs en veel deelnemers. Voor het eerst in hun geschiedenis zal er in de lente geen training zijn, omdat de Nurburgring GmbH eenzijdig andere voorwaarden wil doordrukken, die de prijs met 60% zouden verhogen.
          Ook zou de tijd ingekort worden.

Persmededeling (Duits):

Google translate:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
            Scuderia Hanseat houdt sinds 52 jaar trainingen op de NS, met zeer bekende instructeurs en veel deelnemers. Voor het eerst in hun geschiedenis zal er in de lente geen training zijn, omdat de Nurburgring GmbH eenzijdig andere voorwaarden wil doordrukken, die de prijs met 60% zouden verhogen.

Persmededeling (Duits):

Google translate:
            http://bit.ly/i0fmvs

Ik had het al gelezen, het rommelt daar flink. Erg jammer!!! Hopelijk blijft de Touristenfahrt in stand.

Comment

• Als het weer een beetje meezit dan is de Ring aanstaand weekend open voor TF.

Touristenfahrer Forum - Das Forum von und für Fans der Nordschleife. Wenn Sie mehr über die Touristenfahrten auf der Nordschleife des Nürburgrings erfahren möchten besuchen Sie http://www.touristenfahrerforum.de/forum .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                Scuderia Hanseat houdt sinds 52 jaar trainingen op de NS, met zeer bekende instructeurs en veel deelnemers. Voor het eerst in hun geschiedenis zal er in de lente geen training zijn, omdat de Nurburgring GmbH eenzijdig andere voorwaarden wil doordrukken, die de prijs met 60% zouden verhogen.

Persmededeling (Duits):

Google translate:
                http://bit.ly/i0fmvs

Zeer triestig allemaal ..
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• De sneeuw is weg am ring , veel kans dat ik morgen al eens ga kijken. Nog iemand zin om te gaan? Mag via pm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                    De sneeuw is weg am ring , veel kans dat ik morgen al eens ga kijken. Nog iemand zin om te gaan? Mag via pm
                    is pas zat/zondag open zulle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                      Vrijdag staat ook op de kalender 9h-17h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                        Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Vrijdag staat ook op de kalender 9h-17h

http://www.nuerburgring.de/angebote/...dschleife.html
                        Dat had ik ook gezien vandaar...

Comment

• Morgen moet ik werken, zaterdag of zondag ga ik misschien die kant op. Bij heel veel kans op regen blijf ik thuis.
                          Ik heb de weersvoorspellingen al in de gaten gehouden deze week maar het wijzigt steeds en dan nóg, in de Eifel kan het weer zo omslaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                            Morgen moet ik werken, zaterdag of zondag ga ik misschien die kant op. Bij heel veel kans op regen blijf ik thuis.
                            Ik heb de weersvoorspellingen al in de gaten gehouden deze week maar het wijzigt steeds en dan nóg, in de Eifel kan het weer zo omslaan.
                            Idd, kan goed zijn dat het terug begint te sneeuwen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                              De sneeuw is weg am ring , veel kans dat ik morgen al eens ga kijken. Nog iemand zin om te gaan? Mag via pm

Tijd en zin wel, maar ik heb m'n nummerplaat nog niet en morgen gaan ze staken bij de post, dus nog geen auto voor mij

Comment

• goesting!
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik ga het morgenvoormiddag bekijken, ze geven heel de dag regen maar ik heb het er voor over. Het zal niet zo druk zijn en dan kan je rustig je tempo wat opbouwen.

Of dit weekend kan ook natuurlijk, mss dat er dan meer mensen zijn die meewillen/kunnen...

Comment

• Ik zou zaterdag gaan, tenminste als er geen sneeuw voorspeld is. Regen mag, kheb wel zin in wat glij werk

Morgen eens kijken op de webcam of het écht wel open gaat.

Comment

• Ik moet werken morgen

Dit weekend zal ook een no-go zijn. Ik ga wel eens in April/Mei ofzo

Comment

• ik ga waarschijnlijk volgend weekend met eend.

Comment

• Nordschleife Geöffnet!

Wir wünschen viel Spaß in der Grünen Hölle!
                                          Stand: 11.02.2011 - 10:03

Nordschleife
                                          geöffnet

Comment

Working...
                                          X