Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe werkt de ingang van de Nurburgring eigenlijk? En waar moet je je ronde ticket kopen?

Ik veronderstel gewoon met auto naar ingang, daar ticket laten inscannen ofzo en vertrekken?

Ja, ik weet er nog weinig over, maar eerste keer dat ik er heen ga, gaat het mss alleen voor te zien zijn .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BanaanPS Bekijk Berichten
      Hoe werkt de ingang van de Nurburgring eigenlijk? En waar moet je je ronde ticket kopen?

Ik veronderstel gewoon met auto naar ingang, daar ticket laten inscannen ofzo en vertrekken?

Ja, ik weet er nog weinig over, maar eerste keer dat ik er heen ga, gaat het mss alleen voor te zien zijn .
      Volledig correct

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BanaanPS Bekijk Berichten
        Hoe werkt de ingang van de Nurburgring eigenlijk? En waar moet je je ronde ticket kopen?

ticket kan je kopen in het huisje naast de slagbomen, eerst uw ticket gaan halen dus, anders moogde achteruit rijden tussen eenhele hoop volk dat achter u ook staat aan te schuiven :p

Comment

• Tja..
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zo'n clio is echt wel retesnel in de bochten
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Wat is er mis met de lokale verkeersinfrastructuur? Of bedoelen jullie de file die soms aan de Zufahrt ontstaat als er een ongeval/sluiting is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                I shopen kommer det att finnas lite av varje vad gäller nordscheife, t-shirt, kepsar, klockor, bälten, stickers mm.

Under Pictures, kommer du att kunna se många olika evenemang, inte bara från ringen. Just nu ligger det en bildserie från Britcar 2008 - Silverstone, där Mats Wahlgren var den svenske föraren i teamet med stor framgång.
                Nästa ringen-resa sker i påsk, återkommer med bilder och film.

Toch niet zo moeilijk om te verstaan?

Es ist nämlich durchaus möglich, dass der fragwürdige Pachtvertrag zwischen den Pächtern Lindner/Mediinvest und dem Land wieder aufgelöst werden muss.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Wat is er mis met de lokale verkeersinfrastructuur? Of bedoelen jullie de file die soms aan de Zufahrt ontstaat als er een ongeval/sluiting is?
                  Plopsaland-toestanden

Dus verkeersdrukte door pretpark waar anderen last van hebben

Comment

Wat is er mis met de lokale verkeersinfrastructuur? Of bedoelen jullie de file die soms aan de Zufahrt ontstaat als er een ongeval/sluiting is?
                    Ooit al eens een zaterdagmorgen een half uur voor openingstijd in de omgeving van de ring rondgereden?
                    Of op eender welke drukke dag wanneer er een sluiting van meer dan een half uur was?
                    Alles staat dan letterlijk muurvast, en dat is met de huidige bezoekersaantallen in de regio, laat staan als er op jaarbasis nog een paar miljoen zouden (moeten) bijkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                      Plopsaland-toestanden

Dus verkeersdrukte door pretpark waar anderen last van hebben
                      Hoe...ik dacht dat er niemand op dat pretpark afkwam?

Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
                      Ooit al eens een zaterdagmorgen een half uur voor openingstijd in de omgeving van de ring rondgereden?
                      Of op eender welke drukke dag wanneer er een sluiting van meer dan een half uur was?
                      Alles staat dan letterlijk muurvast, en dat is met de huidige bezoekersaantallen in de regio, laat staan als er op jaarbasis nog een paar miljoen zouden (moeten) bijkomen.
                      Volgens mij valt dat best mee, enkel in de buurt van de Zufahrt zit je met problemen. Dat moet inderdaad eventueel opgelost worden bij sluitingen etc.
                      Maar de enige manier waarop je bv. Adenau kan ontlasten is een "Umfahrung" bouwen, zoals bv bij enkele dorpjes als je d'r bij Ahrweiler afgaat en de B257 neemt. Dan is
                      a) 3/4 van Adenau failliet
                      b) Adenau/Landkreis Ahrweiler failliet

Comment

Volgens mij valt dat best mee, enkel in de buurt van de Zufahrt zit je met problemen. Dat moet inderdaad eventueel opgelost worden bij sluitingen etc.
                        Maar de enige manier waarop je bv. Adenau kan ontlasten is een "Umfahrung" bouwen, zoals bv bij enkele dorpjes als je d'r bij Ahrweiler afgaat en de B257 neemt. Dan is
                        a) 3/4 van Adenau failliet
                        b) Adenau/Landkreis Ahrweiler failliet
                        Ik weet niet hoe vaak je op drukke dagen al voor opening er was en bij middellange sluitingen maar ik kan u in ieder geval zeggen dat dat niet meevalt.
                        Alles rond en bij het rond punt bij de ingang staat muur- en muurvast. En dat zijn dan pakweg een paar 100 tot duizend mensen.
                        Ja het beperkt zich voornamelijk rond de Zufahrt maar dat neemt niet weg dat de problemen op die plek weldegelijk ernstig zijn.

Waarom zou Adenau failliet gaan als je het ontlast?

1)Nieuwe "activiteiten" hoeven niet samen te hangen met de ring, er kan perfect xxkm verderop werkgelegenheid gecreëerd worden. Zorg gewoon dat Adenau en gelijkaardige kleine dorpjes geen "passage-dorp" worden. (bij gebren aan een beter woord op dit moment)
                        2)Mensen die naar de ring gaan zullen nog steeds zo dicht mogelijk willen overnachten -> Adenau

Op die manier zie ik enkel de zaken failliet gaan die nu eigenlijk ook al overbodig zijn.
                        Vraag en aanbod dient nog steeds gerespecteerd te worden, we gaan toch geen zaken subsidiëren die eigenlijk al van bij het begin geen bestaansrecht hadden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
                          Ik weet niet hoe vaak je op drukke dagen al voor opening er was en bij middellange sluitingen maar ik kan u in ieder geval zeggen dat dat niet meevalt.
                          Alles rond en bij het rond punt bij de ingang staat muur- en muurvast. En dat zijn dan pakweg een paar 100 tot duizend mensen.
                          Ja het beperkt zich voornamelijk rond de Zufahrt maar dat neemt niet weg dat de problemen op die plek weldegelijk ernstig zijn.
                          Daar ben ik het mee eens, maar het is niet dat je in Adenau uren vaststaat hé..Bij de Zufahrt, akkoord.

Waarom zou Adenau failliet gaan als je het ontlast?
                          Failliet is wat overdreven gezegd - maar veel volk stopt daar nu eenmaal bij het doorrijden, het is het enige dorp in de (wijde) omgeving waar iets te doen is en iedereen van de omstreken komt daar bv z'n inkopen doen.
                          Dit alles afgezien van de kost van een "Umfahrung", dat zijn gigantische sommen. Misschien gaat Linder een stuk bouwen met péage

1)Nieuwe "activiteiten" hoeven niet samen te hangen met de ring, er kan perfect xxkm verderop werkgelegenheid gecreëerd worden.
                          Dat is het probleem, werkgelegenheid heb je daar niet 1-2-3. D'r is geen bedrijf op aarde dat z'n productie naar daar gaat verleggen o.d., dat is economisch gewoon totaal onlogisch. Enkel toerisme is een berijdbare piste aldaar...

Comment

Daar ben ik het mee eens, maar het is niet dat je in Adenau uren vaststaat hé..Bij de Zufahrt, akkoord.
                            Ja, maar als die Zufahrt vol staat, zijn er een paar relatief belangrijke wegen totaal onbereikbaar tenzij door grote omweg.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Failliet is wat overdreven gezegd - maar veel volk stopt daar nu eenmaal bij het doorrijden, het is het enige dorp in de (wijde) omgeving waar iets te doen is en iedereen van de omstreken komt daar bv z'n inkopen doen.
                            Ik zeg toch niet dat Adenau plots afgesloten moet zijn van de wegen naar de Nurburgring en de centra errond hé ;-) Overdag zullen nog steeds mensen genoeg naar Adenau gaan om iets te eten, inkopen te doen,....
                            Ik zei enkel dat er moest gezorgd worden dat Adenau niet de enige doorgang was

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Dat is het probleem, werkgelegenheid heb je daar niet 1-2-3. D'r is geen bedrijf op aarde dat z'n productie naar daar gaat verleggen o.d., dat is economisch gewoon totaal onlogisch. Enkel toerisme is een berijdbare piste aldaar...
                            Uiteraard zal dat niet gebeuren, maar dat zeg ik ook niet he
                            Wel hadden ze ervoor kunnen zorgen dat autofabrikanten meer van hun R&D gingen onderbrengen in de regio. Dus toenadering en een nauwere samenwerking zoeken in plaats van wat nu gebeurd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                              Zo'n clio is echt wel retesnel in de bochten
                              + YouTube Video
                              Ja touristenfahrear en xthilox zijn de snelste Clios dat ik op het net gezien heb. Maar inmiddels heeft touristenfahrer die groene Clio verkocht

Ongeloofelijk vind ik hoe die twee zonder te remmen volgas door de bochten Flugplatz en Mutkurve/Klostertal gaan

Blijkbaar is de Clio 197/200 veel stabieler dan de 172/182 maar ik heb ongeveer 20~25s achterstand

+ YouTube Video
                              Last edited by ; 26/01/2011, 23:54.

Comment

• Nurburgring gesloten tot 18 maart! Vorstschade.

Portfolio
                                | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• lol, bring on het koud asfalt
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                    lol, bring on het koud asfalt
                                    op zijn Duits: met 150man, maar wel allemaal aan 't werk

Comment

• zo deden ze het vroeger : http://www.dumpert.nl/mediabase/1305...rocrashes.html

Comment

• Vraagje ,

2de week van Juli neem ik "onverwachts" een extra week verlof , is de Ring dan open in de week , of enkel 's avonds?

Comment

• Kunt ge tegen dan wel checken op de site denk ik?

Portfolio
                                          | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

Working...
                                          X