Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel ik was 21 toen ik de eerste keer een Swift Stage 1 gehuurd heb bij RentRacecar.de, dan heb ik een paar keer met de Stage 2 en Stage 2+ van Rent4Ring.de gereden en enkele weken geleden (ben nu 23) de Clio CUP van RSRnurburg.de. Altijd op rustige dagen gereden (laatste keer was het wel behoorlijk druk) en nog nooit iets tegen gekomen (ook niet bijna).
Hoe oud was jij misschien als je voor het eerst op de ring gereden hebt??
Welk voordeel heb je eigenlijk met een licentie als je niet in de autosport zit?
Ja dat is wel waar. Laatste keer dat ik daar was stond er ook een Seat Leon met vijf jongeren in het decor. Ik ben zelf ook niet veel ouder maar toch...
Straf, ik ben 22 en heb nog maar een 10-tal rondjes gereden. Alleen en met passagiers en ik leef nog altijd en heb mijn auto nog niet tegen de vangrails gezet. Er zijn altijd onnozelaars op de baan, zelfs mensen die ouder zijn dan 25. Dat zie ik goed genoeg op trackdays. Overlaatst eentje tegengekomen die zeker ouder was dan 30 met een E46 M3. Ik wilde die inhalen met de porsche maar hij wilde niet afgeven aan een jong ventje, resultaat is dat zijn bmwke voor de vuilbak is en zijn ego heeft een serieuze deuk opgelopen.
Ja dat is wel waar. Laatste keer dat ik daar was stond er ook een Seat Leon met vijf jongeren in het decor. Ik ben zelf ook niet veel ouder maar toch...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja maar jij rijd met ne Megane RS , die krijg je ni uit de bocht
Mocht max.95db hebben Ecuyers,mijne maat zijn E46M had 94,9 db
Vorige week op Ecuyers waren er 3 auto's die boven de 95dB waren, maar ze maakten er geen probleem van omdat het er 3 op 40 wagens waren.
Met Zolder als voorbeeld, 95dB is niet zo veel hoor... en inderdaad Ferrari's en GT3's gaan problemen hebben, want volgas voorbij een meetpunt rijden = 95dB+
Willen ze dat er dan alleen nog maar auto's rijden à la Mégane RS en diesels? Beetje spijtige beslissing.
Willen ze dat er dan alleen nog maar auto's rijden à la Mégane RS en diesels? Beetje spijtige beslissing.
Gisteren hebben ze Dixie zijne Megane gemeten aan 121db.... en Dale van R4R was met een E30 318 gemeten aan 128db en die was 100% stock!!!... dus als ze gaan meten op de manier dat ze het nu doen dan vrees ik dat er vanaf volgend jaar enkel nog elentrieke vodden rond mogen rijden op de ring... KOMAAN DBR2.. das uwe coté he!
Comment