Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1:15 is Denniske, ik geef het maar mee

Comment

• Mooi driftje! Ik denk niet dat ik het zou durven op de ring
      Wel enorm veel zin om nog eens te gaan en er deze keer ook eens op te rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
        1:15 is Denniske, ik geef het maar mee
        Ik was even namen aan het wisselen, sorry :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
          Een Belgische toppiloot vertelde me dat hij werd benaderd om de NS 24u. te rijden in 2012. Hij paste... Om deze wedstrijd in de top te rijden zei hij had hij 100 volle dagen voorbereiding nodig : 50 om het circuit te leren kennen en 50 om er de laatste seconde uit te halen... En dan hebben we het over mensen met echt kennis van zaken.
          Verdonck heeft vorig jaar de 24uur gereden en kende de Ring vooraf niet . Derde plaats in hun klasse ........... En dat was met meer dan 3 deelnemers

@Kefkie: yokohama Porsche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
            Verdonck heeft vorig jaar de 24uur gereden en kende de Ring vooraf niet . Derde plaats in hun klasse ........... En dat was met meer dan 3 deelnemers

Straffe kerel,bij mij begon het vlot te gaan na een 100 toeren maar ja Verdonck is wel een andere kategorie van piloot natuurlijk....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

Ja dat klopt maar met alle respekt voor de ongelofelijke prestatie van Verdonck met de top bedoel ik rijden voor de algemene overwinning. Ter vergelijking de Phoenix Audi draaide 8.33.114 op de ring en Mathol Racing eindigde 25e met 17 ronden achterstand en 9.16.886... Er is mijns inziens nog een enorm verschil tussen de teams zoals Phoenix en Manthey die voor de zege gaan, die doen immers een heel jaar niets anders dan zich hierop toeleggen, en de rest. Maar nogmaals wat Verdonck hier gedaan heeft is een bijna onmenselijke prestatie.

Comment

• Hier een aantal van mijn kleine en iets grotere drifts!

Comment

• Ik zou volgend weekend nog eens terug willen gaan maar het ziet er naar uit dat het gaat sneeuwen
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GDV007 Bekijk Berichten
                    Hier een aantal van mijn kleine en iets grotere drifts!
                    Mag dit volgens de driving regulations van de TF?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                      Geen idee... Er waren er genoeg die véél verder gingen dan dat, en de ringtaxi doet het uiteraard zelf ook

Comment

Racen mag er ook niet, rechts inhalen mag er ook niet en er zijn er genoeg dat dat doen op veel drukkere dagen. Ik zie hier geen verkeer dus wat is het probleem?
                        BMW X5 45e

Comment

Hier een aantal van mijn kleine en iets grotere drifts!
                          Nice drifts
                          Wat dat met een open of sperdiff.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                            Nice drifts
                            Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten

Wat dat met een open of sperdiff.

Open diff, dus (nu nog) soms moeilijk in te schatten en vaak moeilijk om hem te laten driften door wheelspin aan één kant...

Comment

• Nog eentje waar ik, Dennis en Gl3nn in voorkomen!

Comment

• brrr, driften bij adenauer forst :/
                                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Racen mag er ook niet, rechts inhalen mag er ook niet en er zijn er genoeg dat dat doen op veel drukkere dagen. Ik zie hier geen verkeer dus wat is het probleem?
                                  Mijn opmerking was meer een FYI voor iemand die er blijkbaar toch nog niet van op de hoogte was, je kan er een boete of ban voor krijgen.

Comment

Mijn opmerking was meer een FYI voor iemand die er blijkbaar toch nog niet van op de hoogte was, je kan er een boete of ban voor krijgen.
                                    Ik heb de regels net nog eens doorgelezen, en ik zie daar niets staan over driften...
                                    Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.

Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.

Comment

Ik heb de regels net nog eens doorgelezen, en ik zie daar niets staan over driften...
                                      2.3 ...Drifting is not permitted.

Comment

• Racen en rechts inhalen ook niet. En dat wordt ook constant gedaan dusja zo streng zullen ze wel niet zijn zekr..
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oei, blijkbaar overheen gelezen, maar het kan toch niet veel uitmaken? Ongeveer iedereen met een RWD auto was aan het driften, zelfs sommigen met FWD konden het niet laten om eens aan hun handrem te trekken... Ik zou ook niet weten wie er in elke bocht zou gaan staan om dat vast te stellen?
                                          Als de ringtaxi zelf al niet anders doet?

Comment

Working...
                                          X