Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Horen vertellen dat die piloot in diene mosterdpot notal deftig kon rijden.......
Bij mij was het mijn eerste keer, maar weinig accidenten? Kuch in de voormiddag is de baan daar toegeweest ik telde toen 1 panne en 3 accidenten. Waarbij twee redelijke deftige oa een Cayman en Corvette die heel deftig in mekaar hingen. Ook een Belgische civic in de vangrail zien hangen.....
Ook een Belgische civic in de vangrail zien hangen.....
'k Heb hem na het takelen nog op de parking zien staan... Chauffeur vroeg me nog om een rit terug richting België.
'k Moest hem teleurstellen; 'k keerde daags nadien pas terug richting België. Toch content dat hij alsnog een rit terug gevonden heeft.
Die civic was van een Waal, die heeft Quadrifoglio 's avonds nog naar huis gevoerd...
Naar huis heb ik hem niet gebracht, maar wel in Luik aan het station afgezet.
Kerel kon er nog wel een beetje groen mee lachen dat z'n daily ergens in een garage stond op 300km van thuis, benieuwd of z'n vrouw dezelfde mening had...
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Naar huis heb ik hem niet gebracht, maar wel in Luik aan het station afgezet.
Kerel kon er nog wel een beetje groen mee lachen dat z'n daily ergens in een garage stond op 300km van thuis, benieuwd of z'n vrouw dezelfde mening had...
Comment