Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ergens een video te bezichtigen van de fast lap in de Vette? Lijkt me leuk om de drie Belgen aan het werk te zien
    Honda S2000 2002
    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Zondag toch enkele rondjes gedaan, ondanks het slechte weer
      Maar 't was héééél op 't gemakske

Comment

• Cool cool.

Comment

• Respect

Comment

• @Niekcarfreak

1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• @niekcarfreak: nu zie ik pas dat je met Nederlandse platen rijdt. Dan heb ik de 29ste naast je aangeschoven om de ring op te gaan , kan dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                Horen vertellen dat die piloot in diene mosterdpot notal deftig kon rijden.......
                Bij mij was het mijn eerste keer, maar weinig accidenten? Kuch in de voormiddag is de baan daar toegeweest ik telde toen 1 panne en 3 accidenten. Waarbij twee redelijke deftige oa een Cayman en Corvette die heel deftig in mekaar hingen.
                Ook een Belgische civic in de vangrail zien hangen.....
                Toch geen oranje civic? Die van Franky?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CUP200 Bekijk Berichten
                  Toch geen oranje civic? Die van Franky?
                  Franky rijdt met een Colt.

Die civic was van een Waal, die heeft Quadrifoglio 's avonds nog naar huis gevoerd...
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Ook een Belgische civic in de vangrail zien hangen.....
                    'k Heb hem na het takelen nog op de parking zien staan... Chauffeur vroeg me nog om een rit terug richting België.
                    'k Moest hem teleurstellen; 'k keerde daags nadien pas terug richting België. Toch content dat hij alsnog een rit terug gevonden heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                      @niekcarfreak: nu zie ik pas dat je met Nederlandse platen rijdt. Dan heb ik de 29ste naast je aangeschoven om de ring op te gaan , kan dat?
                      Ik was er 29-4 t/m 1-5, kan me enkel niet herinneren dat ik naast je heb gestaan. Volgende keer even zwaaien.

@Dennis: Gave foto's! Vooral de 2e.
                      Dank je.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Franky rijdt met een Colt.

Die civic was van een Waal, die heeft Quadrifoglio 's avonds nog naar huis gevoerd...
                        Naar huis heb ik hem niet gebracht, maar wel in Luik aan het station afgezet.
                        Kerel kon er nog wel een beetje groen mee lachen dat z'n daily ergens in een garage stond op 300km van thuis, benieuwd of z'n vrouw dezelfde mening had...
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                          Naar huis heb ik hem niet gebracht, maar wel in Luik aan het station afgezet.
                          Kerel kon er nog wel een beetje groen mee lachen dat z'n daily ergens in een garage stond op 300km van thuis, benieuwd of z'n vrouw dezelfde mening had...
                          Ik heb zijn auto gezien, zonde.

Comment

• Nordschleife Touristenfahrte 30-04-2012
                            '92 BMW 320i Coupe
                            '92 BMW 750i Glanzschwarz
                            '94 BMW 850i Diamantschwarz
                            '04 Jaguar S-Type 3.0L Sport

Comment

• Pff, ik ga deze zomer toch zeker eens naar de Nurburgring, ook al is het maar om daar als toeschouwer aanwezig te zijn.

Comment

• Moet je zeker doen! Ook als toeschouwer is dat zeker en vast dé moeite... doen!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bakkietje Bekijk Berichten
                                  Moet je zeker doen! Ook als toeschouwer is dat zeker en vast dé moeite... doen!

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                  Welke plaatsen zijn goed om te staan kijken? Plaatsen waar je vb soms een driftje ziet?

Comment

• Je moet wel enkele malen gaan om echt heel het ciruit te kennen als toeschouwer. Zelf probeer ik telkens ergens anders te gaan om te filmen.
                                    '92 BMW 320i Coupe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                      Welke plaatsen zijn goed om te staan kijken? Plaatsen waar je vb soms een driftje ziet?
                                      Driften kun je over al. In "adenauer" heb je meer kans. Daar zet de taxi hem soms eens
                                      '92 BMW 320i Coupe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                        Brunchen is ook sjiek voor te staan kijken.

Anyways, dit weekend 24h van de ring :-)
                                        Kzal weer kijken via de live stream en Radio Le Mans.

Comment

• En hoe kom je dan bij die plaatsen 'Adenauer' en 'Brunchen', bestaat daar een adres voor om in te geven op de gps?

Comment

Working...
                                          X