Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het weer was vandaag pak beter dan hier in belgie zo te zien op de webcam
    '92 BMW 320i Coupe
    '92 BMW 750i Glanzschwarz
    '94 BMW 850i Diamantschwarz
    '04 Jaguar S-Type 3.0L Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
      Ben wel benieuwd wat het weer gaat geven
      Aktuelles Wetter und Wettervorhersage für Deutschland, Europa und weltweit. Blitzradar ✓ Regenradar ✓ Unwetterwarnungen ✓ Pegelstände ✓ ➤ wetter.de

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
        Ben er zo. t/m di.
        Tot morgen! Maandagavond betaal ik de aperitief!

Comment

• Eerste keer am ring geweest vandaag. Het touristenfahren alle eer aan gedaan, tot daar mijn bijdrage

Comment

• De ring begint echt plezant te worden als ge er een toer of 150 gedaan hebt,daarvoor is het echt ni simpel en word je door praktisch alles ingehaald,nu zijn de rollen omgekeerd

Comment

• Idd zo een swift doorlaten terwijl je ligt te zwemmen is even slikken. Nu toch ook weer enkele deftige crashes gezien de foutenmarge is er toch miniem zenne. Respect voor de habitués daar er zijn er daar die met kleine wagens verdomd hard gaan. Persoonlijk zie ik me er nooit voluit gaan wegens de gevaren......

Comment

• Maandag geweest en wat een zalig dagje . Niet te druk, geen spetter regen en weinig accidenten.

3 belgen in de carousel:

Comment

• Dat was Wannes zijn fast lap, die kunnen allemaal een stukske rijden zeg :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten
                    Maandag geweest en wat een zalig dagje . Niet te druk, geen spetter regen en weinig accidenten.

3 belgen in de carousel:

Horen vertellen dat die piloot in diene mosterdpot notal deftig kon rijden.......
                    Bij mij was het mijn eerste keer, maar weinig accidenten? Kuch in de voormiddag is de baan daar toegeweest ik telde toen 1 panne en 3 accidenten. Waarbij twee redelijke deftige oa een Cayman en Corvette die heel deftig in mekaar hingen.
                    Ook een Belgische civic in de vangrail zien hangen.....
                    Last edited by Jokke_vlo; 02/05/2012, 09:03.

Comment

• Haha coole picture man ! Ik was op dat moment aant passagieren bij de Wannes, fastest lap ever am Ring

Miljaar die gast met de BMW kon e ferm stukje rijden, de R8V10 ook, maar die had zn power mee hé, gek

Comment

• BMW man zit hier ook denk ik, was ook aanwezig op de Trackday en is me toen een paar keer serieus voorbij gezoeft

Comment

• Waren 3 supertoffe dagen! oa gezellig opgetrokken met oedipus.
                          Dixie nog gesproken en nog een paar andere forumleden zien rijden.

Voor herhaling vatbaar!

Comment

• Ik reed in die gele M3 en men broer volgde op dat moment in de R8 van de pa. Was een leuke babbel achteraf , vraag me af wie er nog allemaal bijstond buiten Wannes zelf?! Jammergenoeg geen videobeelden van die ronde, maar wel nog een leuk filmpje achter de ringtaxi.

Comment

• Iemand die dees weekend gaat? Ik ben der zaterdag & zondag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                Iemand die dees weekend gaat? Ik ben der zaterdag & zondag.
                                Zaterdag en Zondag barslecht weer,als dit zou veranderen rij ik Zondag,bij regen blijf ik maar in mijn bed liggen.....

Comment

• Bij droog weer zou ik misschien zondag wel eens kunnen gaan maar zal sowieso last-minute beslissing worden.
                                  Auto heb ik er vanmiddag weer voor klaar gezet, alles gecheckt en gewassen. Er zaten nogal wat lijkjes op van afgelopen weekend.

Comment

• Rondje achter de ring taxi, aan brunchen worden we dan nog eens voorbij geknald door zo'n 1M beest, die kon rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten
                                      Rondje achter de ring taxi, aan brunchen worden we dan nog eens voorbij geknald door zo'n 1M beest, die kon rijden

Knap gereden en naargelang de drukte nog een zéér goede tijd....

Comment

• je komt onderweg ook zo'n mooie witte C63 amg tegen ik nam brunchen wijd om jullie daar voorbij te laten maar blijkbaar was dat net te krap, volgend stukje dan maar.. !

over die 1M.. was het die zwarte ? met zo'n kale heer erin ? djeezes die ging hard en het leek kinderspel voor de man !

Comment

• Aaah jij reed met die witte AMG? Ging ook vlot vooruit Waarschijnlijk wel wat zwaar voor het bochtenwerk?

Ja zwarte 1M idd, op duitse platen. Geen idee hoe de bestuurder eruit zag die kwam vlot aangevlogen. Trouwens de 1M's waren weer goed vertegenwoordigd..

Comment

Working...
                                          X