Het weer was vandaag pak beter dan hier in belgie zo te zien op de webcam
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenBen wel benieuwd wat het weer gaat geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenBen er zo. t/m di.
Comment
-
Idd zo een swift doorlaten terwijl je ligt te zwemmen is even slikken. Nu toch ook weer enkele deftige crashes gezien de foutenmarge is er toch miniem zenne. Respect voor de habitués daar er zijn er daar die met kleine wagens verdomd hard gaan. Persoonlijk zie ik me er nooit voluit gaan wegens de gevaren......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk BerichtenMaandag geweest en wat een zalig dagje. Niet te druk, geen spetter regen en weinig accidenten.
3 belgen in de carousel:
Bij mij was het mijn eerste keer, maar weinig accidenten? Kuch in de voormiddag is de baan daar toegeweest ik telde toen 1 panne en 3 accidenten. Waarbij twee redelijke deftige oa een Cayman en Corvette die heel deftig in mekaar hingen.
Ook een Belgische civic in de vangrail zien hangen.....Last edited by Jokke_vlo; 02/05/2012, 09:03.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenIemand die dees weekend gaat? Ik ben der zaterdag & zondag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten
Comment
-
je komt onderweg ook zo'n mooie witte C63 amg tegenik nam brunchen wijd om jullie daar voorbij te laten maar blijkbaar was dat net te krap, volgend stukje dan maar.. !
over die 1M.. was het die zwarte ? met zo'n kale heer erin ? djeezes die ging hard en het leek kinderspel voor de man !
Comment
Comment