Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is het over dit ongeval dat jullie het hebben?

Comment

• neen

ongeval was gebeurd in het midden. motorrijder hebben ze afgevoerd met de helicopter.

Comment

• Der ware weer enkele wacko's op de ring .
        Last edited by ; 30/07/2012, 16:15.

Comment

• Zwarte bmw rijder @00:57 doet er nochtans alles aan om zijn kist op de baan te houden

Comment

• Volgens mij heeft die golf 3 vr6 koelvloeistof of olie verloren.
            Want die zwarte bmw gaat 'plots' aan het slippen, terwijl de motorrijder op dezelfde plek tegen dek ging..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
              Der ware weer enkele wacko's op de ring .
              Idd, zo werd ik op het rechte stuk bij de oprit ingehaald die een motorrijder die rechtstaand op zijn achterste wiel reed ik reed toen toch ook al 130.

Ik heb jou gezien aan de rotonde denk ik. Nrplaat beginnend met een "E"?

@TOm: idd dat met de motard was ter hoogte van "Brünchen" hoe je het ook moge schrijve. Ik was er ff niet goed van...

Comment

• Er lag olie op de baan van die golf, dat was ook de reden dat de ring tot 18u dicht is geweest.

Comment

• Nrplaat begint idd met een E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                    Er lag olie op de baan van die golf, dat was ook de reden dat de ring tot 18u dicht is geweest.
                    Zie net de titel van dat filmpje (lol)..

Comment

• “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• R.I.P.

Het zag er alleszins niet goed uit toen wij daar stonden te kijken.

Comment

• Dat is de motorrijder die enkele weken geleden triestig genoeg overleden is na een ongeval op de Nordschleife. Gaat niet over de motorrijder die gisteren bij Brünnchen onderuit ging over olie of koelvloeistof.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                            Als de uwe een zwarte Cayman is met plaat 1BJI 981 ofzo heb ik het gefilmd ,als ik op de ring ben kom je maar eens af dan kan je eens meerijden als je wil.
                            Zondag ben ik er weer
                            't is nen donker grijzen, maar hij was nog een beetje vuil van vorige week waar kan ik uw filmke bekijken?

Meerijden zal pas over 2 weken kunnen, maar wil ik zeker doen, ik overweeg een RS als daily trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                              Dat is de motorrijder die enkele weken geleden triestig genoeg overleden is na een ongeval op de Nordschleife. Gaat niet over de motorrijder die gisteren bij Brünnchen onderuit ging over olie of koelvloeistof.
                              Idd, de motorrijder die dit weekend met de helikopter werd weggebracht ging toch de bocht voor die in het filmpje hierboven onderuit. Ik denk ook niet dat de olie van de golf kwam aangezien dit omstreeks 2u45 gebeurde en de golf pas een stuk later kwam.

Ik hoop alleszins dat het in orde komt...

Comment

• ik snap het niet dat motorrijders daar nog steeds hun leven willen riskeren. Ik rij zelf graag met de motor maar daar zullen ze mij nooit op zien gaan. In dat laatste filmpje snap ik ook niet goed waarom die gevallen motar niet eens probeert zijn bike recht te zetten. Hoe langer die op zijn zij ligt hoe groter de kasn dat je vloeistoffen plaatsen inlopen waar je die liever niet hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                                  't is nen donker grijzen, maar hij was nog een beetje vuil van vorige week waar kan ik uw filmke bekijken?

Meerijden zal pas over 2 weken kunnen, maar wil ik zeker doen, ik overweeg een RS als daily trouwens.
                                  Normaal gezien zal ik het filmpke morgenavond hier posten,moet eerst het stuk er nog uitknippen (proberen toch)..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                                    @dixie: mij toevallig ook gefilmd toen je langs me door kwam?
                                    Ik denk het wel,ga proberen da stuk eruit te knippen en alst lukt zal ik het hier wel posten...

Comment

Ik denk het wel,ga proberen da stuk eruit te knippen en alst lukt zal ik het hier wel posten...
                                      Dat zou heel leuk zijn. Bedankt alvast!

Comment

Voila gelukt ,wel op HD zetten voor de kwaliteit..

Comment

Normaal gezien zal ik het filmpke morgenavond hier posten,moet eerst het stuk er nog uitknippen (proberen toch)..
                                          Ok thanks!

Comment

Working...
                                          X