Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beste link:
    Aktuelles Wetter und Wettervorhersage für Deutschland, Europa und weltweit. Blitzradar ✓ Regenradar ✓ Unwetterwarnungen ✓ Pegelstände ✓ ➤ wetter.de

Ik rij ook Zondag....

Comment

• Ik ga voor het zekerste toch niet gaan zondag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
        Ik ga voor het zekerste toch niet gaan zondag.
        Ze voorspellen geen regen Zondag...

Comment

• Net terug van de ring. Rond de middag was het bijna droog gereden het circuit. Maar een plotse bui heeft mijn ring ritje dan opnieuw uitgesteld ton rond 14H. Niet veel volk om het circuit zelf.
          '92 BMW 320i Coupe
          '92 BMW 750i Glanzschwarz
          '94 BMW 850i Diamantschwarz
          '04 Jaguar S-Type 3.0L Sport

Comment

• Ben ook net terug,efkens moeten stoppen voor de regen en daarna terug volle petrol vlammen,was vandaag ook ne Belg met een zilveren M3 die ook serieus doorpeerde.
            Volgende Zondag terug,hopelijk valt het weer wa mee...

Comment

• Zaterdag bijna heel de namiddag gesloten. Rond 18h dan toch nog open gegaan, blijkbaar wou iedereen dan rap rap nog een toerke doen, wat zorgde voor een kleine opstropping aan den uitgang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door not an addict Bekijk Berichten
                Even voorstellen!
                Na enkele malen aangesproken te worden en blijkbaar vermeld geweest te zijn door en op dit forum reageer ik graag eens.
                Ik ben Koen en ben de eigenaar van de gele Fabia RS. Ik kom ongeveer een 4 jaar naar de ring en ben fan van het Toeristen rijden, geen gedoe met helmen en bepaalde beperkingen zoals op trackdays, en mogelijk op zondag (mijn enige vrije dag in de week). Ik film dus niet, neem geen rondetijden en beperk de aanpassing van mijn ring autos(VW corrado ,Fiat Coupe 2.0 turbo, Skoda Octavia Scout diesel,Skoda Fabia RS en diverse 1 dags autos)tracht niet te pushen bij inhalen, rustig bij gele vlaggen zodat het Toeristen rijden blijft duren.
                De aanpassing aan mijn Fabia RS motorisch enkel een grotere intercooler(betrouwbaarheid) kw 2 ophanging, en semi slick banden (vorig jaar toyo r1r en regal racing dit jaar toyo R888 wow en regal racing) en diverse typen remblokken (origineel,pagid blauw,trw en nu pagid geel). In de diverse drank en eetgelegenheden kom ik bijna niet omdat ik kom om te rijden op de ring en enkel dat (aankomen, rijden , tanken ,rijden ,boterhammen eten tijdens baan sluitingen, rijden , tanken, naar huis kompleet wurm gereden met ongeveer 1000km op de teller) maar wie graag eens mee rijdt altijd welkom, gewoon vragen.
                Ben zoals gewoonlijk volgend zondag er weer !!
                Tot ziens.
                Welkom Koen

En iemand die op de ring rijdt zoals het moet proficiat.
                Last edited by ; 02/07/2012, 08:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                  Zaterdag bijna heel de namiddag gesloten. Rond 18h dan toch nog open gegaan, blijkbaar wou iedereen dan rap rap nog een toerke doen, wat zorgde voor een kleine opstropping aan den uitgang

wtf

hoelang hebde daar moeten wachten?
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    wtf

hoelang hebde daar moeten wachten?
                    15-20 minuten ofso, brandweer is dan ook nog afgekomen omdat er ne corvette begon te roken aan het rondpunt
                    Ah Nordschleife

Comment

• Nice.

Comment

• Hey ben nieuw hier,

zondag ben ik voor de 4de keer naar de ring geweeset, meer om foto's te nemen en even een rondje rijden
                        (diesel niet zo evident tussen al dat geweld)

Heb je ook gezien koen wss heb ik enkele foto's van je gele fabia. Zal later eens posten!
                        hopelijk zal ik hier veel mensen leren kennen en eens ontmoeten op de ring!

Comment

Even voorstellen!
                          Na enkele malen aangesproken te worden en blijkbaar vermeld geweest te zijn door en op dit forum reageer ik graag eens.
                          Ik ben Koen en ben de eigenaar van de gele Fabia RS. Ik kom ongeveer een 4 jaar naar de ring en ben fan van het Toeristen rijden, geen gedoe met helmen en bepaalde beperkingen zoals op trackdays, en mogelijk op zondag (mijn enige vrije dag in de week). Ik film dus niet, neem geen rondetijden en beperk de aanpassing van mijn ring autos(VW corrado ,Fiat Coupe 2.0 turbo, Skoda Octavia Scout diesel,Skoda Fabia RS en diverse 1 dags autos)tracht niet te pushen bij inhalen, rustig bij gele vlaggen zodat het Toeristen rijden blijft duren.
                          De aanpassing aan mijn Fabia RS motorisch enkel een grotere intercooler(betrouwbaarheid) kw 2 ophanging, en semi slick banden (vorig jaar toyo r1r en regal racing dit jaar toyo R888 wow en regal racing) en diverse typen remblokken (origineel,pagid blauw,trw en nu pagid geel). In de diverse drank en eetgelegenheden kom ik bijna niet omdat ik kom om te rijden op de ring en enkel dat (aankomen, rijden , tanken ,rijden ,boterhammen eten tijdens baan sluitingen, rijden , tanken, naar huis kompleet wurm gereden met ongeveer 1000km op de teller) maar wie graag eens mee rijdt altijd welkom, gewoon vragen.
                          Tot ziens.
                          Heb u inderdaad ook al eens aangesproken aan de ED. Cool dat je hier ook eens komt kijken. Had al wel door dat je een die-hard was (gezien de snelheid die je uit die gele luis haalt), maar je post hierboven is wel lachen. Dat meurg naar huis rijden dat doe ik niet meer. Ik ben al meurg als ik er toekom en dan wil je liever fris zijn om geen fouten te maken. Beter een nachtje slapen en vroeg de ring op, dat vind ik de mooiste ronden. En natuurlijk het gezelschap (ne Nic?). Altijd welkom in Adenau op't terras om je boterhammetjes te komen opeten
                          Enneu, deal! Volgende keer ga ik eens met je mee!

Comment

• Deze zaterdag (morgen) is het blijkbaar Touristenfahrten op de Nordshleife + Sprintstrecke. Op de site staat echter dat dit pas is vanaf 17:30 tot 19:00u. Wil dit zeggen dat er overdag niet gereden word op de ring? Zelf zou ik niet willen rijden, maar ik was van plan om een dagje naar daar te gaan om eens te kijken.

Comment

• Omdat het VLN is

Comment

• Overdag is er dus niets te zien?

Comment

• [QUOTE=Nergal;4921205]Overdag is er dus niets te zien?[/QUOTE

VLN

Motorsport zum Anfassen!

Mit zehn Rennen ist die VLN Langstreckenmeisterschaft Nürburgring nicht nur für Teams und Fahrer ein echter Dauerbrenner am Nürburgring. Einmal dabei - ist man vom VLN-Fieber infiziert!

Durch ein abwechslungsreiches Teilnehmerfeld, offenes Fahrerlager und günstige Preise hat die Serie längst die Fanherzen erobert. In der VLN wird Vielfalt großgeschrieben. Vom seriennahen Kleinwagen über Youngtimer bis zum ausgewachsenen Rennfahrzeug sind je Rennen mehr als 180 Fahrzeuge am Start

Comment

• Ok, maar is er overdag dan eigenlijk iets te beleven? Vóór 17:30u dus, dat kan ik nergens vinden op de site.

Comment

• Welkom hier Koen.

Ook ik heb je al eens aangesproken op de parking boven. Heb je al vaak zien rijden en voorbij gelaten, prachtig hoe vlot jij rond gaat met de Fabia!!!
                                      Pauzeren doe ik meestal in Breidscheid en als mijn boterhammen op zijn dan is het daar goed en voordelig eten.
                                      Ik ga ook soms een dag heen en weer naar de Ring maar het liefste ga ik toch een weekend, inmiddels ken ik al wat medeRingrijders zoals Oedipus en Dixie heb ik ook al gesproken. Altijd enorm gezellig!
                                      Een rondje mee in de Fabia wil ik wel eens.

Oorspronkelijk geplaatst door not an addict Bekijk Berichten
                                      Even voorstellen!
                                      Tot ziens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichten
                                        Deze zaterdag (morgen) is het blijkbaar Touristenfahrten op de Nordshleife + Sprintstrecke. Op de site staat echter dat dit pas is vanaf 17:30 tot 19:00u. Wil dit zeggen dat er overdag niet gereden word op de ring? Zelf zou ik niet willen rijden, maar ik was van plan om een dagje naar daar te gaan om eens te kijken.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                        Omdat het VLN is
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichten
                                        Overdag is er dus niets te zien?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten

VLN

Motorsport zum Anfassen!

Mit zehn Rennen ist die VLN Langstreckenmeisterschaft Nürburgring nicht nur für Teams und Fahrer ein echter Dauerbrenner am Nürburgring. Einmal dabei - ist man vom VLN-Fieber infiziert!

Durch ein abwechslungsreiches Teilnehmerfeld, offenes Fahrerlager und günstige Preise hat die Serie längst die Fanherzen erobert. In der VLN wird Vielfalt großgeschrieben. Vom seriennahen Kleinwagen über Youngtimer bis zum ausgewachsenen Rennfahrzeug sind je Rennen mehr als 180 Fahrzeuge am Start
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichten
                                        Ok, maar is er overdag dan eigenlijk iets te beleven? Vóór 17:30u dus, dat kan ik nergens vinden op de site.
                                        VLN dus é. Als je races op de volledige 25km 'niets te doen' vindt, dan is er niets te doen nee

Comment

Even voorstellen!
                                          Tot ziens.
                                          De laatste keer hebben we jouw ontmoet op de Ring zelf (reed met de blauwe BE 118d) en eindelijk jouw niet meer gezien op de parking, had je graag even gesproken. Volgende keer

Comment

Working...
                                          X