Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Donderdagavond aanwezig, hopen op goed weer want iemand uit de RCN passagiert mee voor wat tips.

Volgende dan zondag, vermoed dat er wel wat forummers ter plekke zullen zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Ah, dat waren die manne..
      Die waren er dit weekend ook. Er reed een vrouw met de Ferrari.
      Wij dachten dat het een groep was van vrienden, want er was een R8 V10, F430 met dezelfde striping en dan een GT3 mk2 met groene striping.
      Die manne gingen echt wel traag, pinkertje constant op en volledig rechts
      Ja ik vond het ook vreemd toen ik een Ferrari zag met hetzelfde striping als de Lambo.

Had zelf de R8 op de Ring (traag) zien rijden maar maakte toen de link niet.

Voor mezelf was dit een geslaagde weekend.

Zaterdag naar de MS Karting, dan VLN pitboxen (hoefde geen tickets te kopen), daarna 2 ronden.

Zondag 10 ronden, mijn mentor gezien, en dan nog op tijd thuis voor avondmaal.

Voor het eerst plankgas door Foxhole kunnen gaan vanaf Aremberg, ondanks de straatbanden, dankzij remmen die de auto niet naar ene kant trekt bij het remmen.

Alle werk dat ik zelf heb gedaan op de auto heeft het in ieder geval niet slechter gemaakt.
      Last edited by ; 28/03/2011, 16:13.

Comment

• Uitgang Brünnchen tijdens VLN Einstellfahrten

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Dat was mijn reactie ook

Hoe die kerel aan z'n stuur zat te sleuren, fenomenaal

Heb Nog een filmpje van een bimmer, sec...hoe die komt ingestuurd

edit: is kutbeeld, sorry
            Last edited by ; 28/03/2011, 17:12.

Comment

• Total control

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                Dat was mijn reactie ook

Hoe die kerel aan z'n stuur zat te sleuren, fenomenaal

Heb Nog een filmpje van een bimmer, sec...hoe die komt ingestuurd

edit: is kutbeeld, sorry
                ik stond aan Dottinger Hohe een halfuur voor donderdag de TF openging... wat daar allemaal kwam voorbijvliegen aan 2xxkm/u van geprepareerde racekarren...indrukwekkend. SLS AMG GT(3?), R8 GT, Maar de luidste vanal was die uit uw filmpje... die z'n oren moeten savonds ook nogal tuiten denk ik, zo'n kabaal.

Comment

• Nice, met zo'n oldtimerke

Toch tonen aub, ook al is het kutbeeld

Comment

• Btw, heb ook al slechte ervaringen met die "hammer events". Ooit eens een ritje in een F3000 geboekt als zo'n 1-day-offer voor 100 euro. Kon ik niet laten schieten natuurlijk. Na twee keer uitstellen wegens vergunning niet inorde, te slechte weersomstandigheden in het najaar... Uiteindelijk toch mijn geld terug gekregen.

If it's too good to be true, it's not. Gaat altijd op .

Comment

• 25 april Ringdoop voor m'n Clio RS!
                      Zijn er hier die die dag ook gaan?

Comment

Donderdagavond aanwezig, hopen op goed weer want iemand uit de RCN passagiert mee voor wat tips.

Aanwezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                          ik stond aan Dottinger Hohe een halfuur voor donderdag de TF openging... wat daar allemaal kwam voorbijvliegen aan 2xxkm/u van geprepareerde racekarren...indrukwekkend. SLS AMG GT(3?), R8 GT, Maar de luidste vanal was die uit uw filmpje... die z'n oren moeten savonds ook nogal tuiten denk ik, zo'n kabaal.
                          Die SLS was echt ZO vet

Dat geluid komt gewoon recht uit de hemel geblazen wat mij betreft.

en d'r reden d'r volgens mij een stuk of 3 rond?

Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk Berichten
                          Nice, met zo'n oldtimerke

Toch tonen aub, ook al is het kutbeeld

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oorspronkelijk geplaatst door CUP200 Bekijk Berichten
                          25 april Ringdoop voor m'n Clio RS!

Laat een paar dagen d'r voor nog iets weten

Comment

Donderdagavond aanwezig, hopen op goed weer want iemand uit de RCN passagiert mee voor wat tips.

Hoe laat gaat het open donderdag? Heb verlof deze week, dus misschien dat ik ook wel eens ga dan.

Comment

• dagje VLN kijken (4 of 6uurs race) is zalig, vorig jaar een paar keer speciaal daarvoor naar daar gegaan, als je daarna de toeristen ziet weet je waarom dat zo heet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                Hoe laat gaat het open donderdag? Heb verlof deze week, dus misschien dat ik ook wel eens ga dan.
                                Helaas enkel een uurtje, ik denk 17:30 tot 18:30. Maar 't is bij mij gewoon wat remmen inrijden, en zondag hopelijk ook in goed weer wat knallen.

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                dagje VLN kijken (4 of 6uurs race) is zalig, vorig jaar een paar keer speciaal daarvoor naar daar gegaan, als je daarna de toeristen ziet weet je waarom dat zo heet

Als ik ga laat ik wat weten!

Comment

• Even wat technische vraagjes, altijd leuk om andere meningen te horen:
                                  • Hoe nemen jullie de bocht bij Schwedenkreuz? Een beetje remmen of van de gas, en dan vol op het gas nog even doorperen vooraleer je alles dichtgooit voor Aremberg?
                                  Ik ga toch nog zeer voorzichtig te werk daar, ik rem ook vrij hard af...ik denk dat ik daar tegen de 170 aan links de bocht inga.
                                  • En, de eeuwige vraag....remmen jullie voor of na de put bij Pflanzgarten?
                                  Ik heb toch de indruk dat ik te veer doorschuif als ik na de put rem, en dan die bocht naar rechts
                                  • De kleine karussel, Schwalbenschwanz...laat er uit, of toch iets vroeger aangezien je serieus marge hebt?
                                  Bij mij ligt het ietwat in het midden, te ver naar rechts resulteert in een flinke bots, links is gewoon te traag.

Comment

Die SLS was echt ZO vet

Dat geluid komt gewoon recht uit de hemel geblazen wat mij betreft.

en d'r reden d'r volgens mij een stuk of 3 rond?
                                    minstens 2 ja... dat geluid was idd

Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                    Even wat technische vraagjes, altijd leuk om andere meningen te horen:
                                    • Hoe nemen jullie de bocht bij Schwedenkreuz? Een beetje remmen of van de gas, en dan vol op het gas nog even doorperen vooraleer je alles dichtgooit voor Aremberg?

ik rem af tot ongeveer 160-170 vlak na het "bovenkomen" na de grote put van Flugplatz, dan weer op het gas tot aan het begin v Schwedenkreuz en eens de bocht wat in volle gas tot links de curb eindigt en de wielen rechtstaan & dan vollen bak remmen

altijd voor de put, volgas ervoor en ik denk vanaf het punt dat rechts de curb stopt, tot vlak voor de put hard remmen, dan weer op de gas en eens in de bocht volgas

• De kleine karussel, Schwalbenschwanz...laat er uit, of toch iets vroeger aangezien je serieus marge hebt?

kleine karussel = rotbocht.. remzone ervoor is veel te hobbelig, ik blijf door de bocht heen altijd volledig links plakken tot het eind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CUP200 Bekijk Berichten
                                      25 april Ringdoop voor m'n Clio RS!
                                      Normaal aanwezig 23,24 & 25e
                                      Mss (hopelijk) ook nog 20,21 & 22e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                        Normaal aanwezig 23,24 & 25e
                                        Mss (hopelijk) ook nog 20,21 & 22e
                                        Ik ben er 22 t/m 25 april.

Afgelopen donderdag t/m gisteren was ik er ook, een SUPERWEEKEND!!!!!!!!!!!!!!
                                        donderdag: 16 ronden gereden en nog een aantal ronden meegereden in een BMW 325ti compact en een nieuwe Megane RS.
                                        vrijdagavond: 2,5 ronden VLN-Strecke
                                        zaterdagavond: 3,5 ronden VLN-Strecke
                                        zondag om 8.30u: 2 ronden VLN-Strecke en toen maar gestopt, omdat rechtsachter de remslijtage indicator tegen de schijf begon aan te lopen(piepen). Toen lekker ontbeten en daarna TF gekeken en foto's gemaakt en op het terras gezeten en rond 16u naar huis gereden waar ik om 19u arriveerde.
                                        Ik heb geen forumleden gezien of gesproken, als ik pauzeer is dat meestal in Breidscheid en niet bij DH.
                                        Gisteren wel een Belgische 911 gefotografeerd, iemand van hier?

Volgend weekend ben ik er ook weer, van de week nieuwe achterbanden en remblokken laten monteren.

Comment

Even wat technische vraagjes, altijd leuk om andere meningen te horen:

Ik ga toch nog zeer voorzichtig te werk daar, ik rem ook vrij hard af...ik denk dat ik daar tegen de 170 aan links de bocht inga.

Ik heb toch de indruk dat ik te veer doorschuif als ik na de put rem, en dan die bocht naar rechts

Bij mij ligt het ietwat in het midden, te ver naar rechts resulteert in een flinke bots, links is gewoon te traag.
                                          schwedenkreuz heb ik een helige schrik voor, wegens dat ene bekende filmpje van die mr2 die daar volgas uit den bocht gaat, ik denk dat ik daar van 210 serieus afrem naar 160-170 ofzo, gewoon om safe te zijn. daar verlies ik denk ik redelijk wat tijd wel. het stuk dervoor is normaal als ik bovenkom aan flugplatz van de gas gaan en meestal lichtjes remmen, en dan volgas tot ik over die bult ben just voor schwedenkreuz.

als ik echt aant doorrijden ben, en weet dat men remmen nog goed zijn, dan rem ik enkel achter de put, ene serieuze remstoot en dan die rechtse in. normaalgezien rijd ik daar dan +- 150 als ik aan die put kom. als ik weet da mijn remmen al wa meer versleten zijn, of ik niet echt door aant rijden ben, ervoor en erna.
                                          Last edited by ; 28/03/2011, 22:22.

Comment

Working...
                                          X