Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Toyo maakt een pak rolgeluid.
    Hadden ze mij op voorhand ook voor verwittigd, maar valt irl wel mee.
    Tenzij je ze op een trackday 'uitsmeert', R888 is een vrij ruw profiel en daar hangen dan ook echt plakken rubber op de band na een dagje tracken.
    Trillen voor dood, en dan heb je wel wat lawaai idd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
      als jij je gereedschap meeneemt en LL een paar reserveblokken monteer ik ze terplekke
      Morgen eens inspecteren, denk dat ik nog wel een beetje marge heb...en anders spring ik even bij Kirfel in Adenau binnen.
      Jammer dat ik nog niet op semi's zit maar misschien leuk om vrijdag eens te vergelijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Ik durf dat ook wel es te doen!
        doen

Ook hier een zitje in de R26R gevraagd indien aanwezig dat weekend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          weekend van 2/3 april ga ik nog eens, veel te lang geleden
          plaatsje vrij in de kofferbak? Ik ben zindelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            doen

Ook hier een zitje in de R26R gevraagd indien aanwezig dat weekend
            No problem, wsl wel aanwezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
              jij bent je schade van de voorbije 2 jaren aan't inhalen?

Comment

• Geef me eens ongelijk!
                Nee, gewoon redelijk verslavend dat "pure" rijden...

Comment

• Ringen

Zin!

Comment

Rad am Ring is pas later op het jaar hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                      plaatsje vrij in de kofferbak? Ik ben zindelijk!
                      RRD zit (wss) al op de passagiersstoel. Stukje achterbank zal nog wel vrij zijn
                      Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                      aaight

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                        als jij je gereedschap meeneemt en LL een paar reserveblokken monteer ik ze terplekke
                        Ik twijfel nog om wat mee te nemen, moeilijk om daar ergens te leggen... Anders zou ik het ook direct doen. Heb deze week m'n schijven eraf en erop gelegd in minder dan een kwartier tijd.

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                        Hadden ze mij op voorhand ook voor verwittigd, maar valt irl wel mee.
                        Tenzij je ze op een trackday 'uitsmeert', R888 is een vrij ruw profiel en daar hangen dan ook echt plakken rubber op de band na een dagje tracken.
                        Trillen voor dood, en dan heb je wel wat lawaai idd.
                        Dat valt zeker mee, bij een gestripte kar moet je al wat gewoon zijn. Uitsmeren betekend slechte afstelling van ophanging of verkeerde bandendruk. Wat je wel kan hebben is dat je stukken rubber die op het circuit liggen meepakt maar dat heb je met elk type semi....

Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                        Morgen eens inspecteren, denk dat ik nog wel een beetje marge heb...en anders spring ik even bij Kirfel in Adenau binnen.
                        Jammer dat ik nog niet op semi's zit maar misschien leuk om vrijdag eens te vergelijken.
                        Met 5mm kan je normaal nog deftig een dagje ringen mits het redelijk goede blokken zijn... Semi's scheelt wel wat maar zonder kan je ook plezier beleven en dat is wat telt. Die paar seconden maken het niet op de ring imo...

Comment

• Comment

• Precies nog serieus veel roll. Wat is dat voor ophanging en wat camber heb je vooraan staan? Zijn je buitenkanten van je banden niet meer afgesleten?

Comment

• Morgen direct 25ronden kaartje aanschaffen denk ik. Ik heb er nog maar 1 van vorige keer.

Comment

• Alles stock, geen flauw idee...vrijdag eens kijken wat er getweakt kan worden.
                                Op zich blijft het een compromis ophanging, 't blijft een straatwagen en is dus perfect dagelijks te rijden.

Comment

• Vorhersage für die Region Nürburg
                                  TextMi, 23.03.Do, 24.03.Fr, 25.03.Tiefst-
                                  Temperatur2°C4°C4°CHöchst-
                                  Temperatur14°C14°C15°CVormittagNachmittagAbend

Comment

Alles stock, geen flauw idee...vrijdag eens kijken wat er getweakt kan worden.
                                    Op zich blijft het een compromis ophanging, 't blijft een straatwagen en is dus perfect dagelijks te rijden.
                                    Ik vind dat absoluut geen 'compromis-ophanging'. De 'ring vraagt niet om een beenharde ophanging, integendeel. Afblijven zou ik zeggen, buiten wat uitlijnen op maat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Ik vind dat absoluut geen 'compromis-ophanging'. De 'ring vraagt niet om een beenharde ophanging, integendeel. Afblijven zou ik zeggen, buiten wat uitlijnen op maat.
                                      Het is toch geen béénhard spul? In die zin blijft het een beetje een compromis.
                                      't is niet dat ik er een andere ophanging onder ga steken hé
                                      Maar als die kerel nog bepaalde tips voor settings heeft ga ik die zeker opvolgen.

Comment

Het is toch geen béénhard spul? In die zin blijft het een beetje een compromis.
                                        't is niet dat ik er een andere ophanging onder ga steken hé
                                        Maar als die kerel nog bepaalde tips voor settings heeft ga ik die zeker opvolgen.
                                        Porker bedoelt denk ik juist dat het niet beenhard is en moet zijn omdat het voor de Ring is... Echter zijn er natuurlijk altijd dingen die beter kunnen maar dan stopt het nooit.

Comment

• Ik ga bijna slapen, morgen 9u opstaan om te gaan Ringen.

Comment

Working...
                                          X