Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
    Wat houdt u tegen? De lange ritje voor het "korte" uurtje?
    Da is het sowieso waard
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Wat houdt u tegen? De lange ritje voor het "korte" uurtje?
      Tijd.

Kan het me deze maand niet permitteren van in de week effe vroeger te stoppen met werken, collega's die me van doen hebben enzo.

De lange ritje stoort me niet zo, Izzy. Als je binnendoor rijdt kan je zeker ook lol beleven (niwaar Jerain? )

Comment

Ook al verhouden onze karren zich volledig anders tov elkaar, het lijkt me wel eens aangenaam om uw lijnen te proberen volgen ( mits je je tempo wat matigt )
        We zullen er wel eens geraken dit jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Tijd.

Kan het me deze maand niet permitteren van in de week effe vroeger te stoppen met werken, collega's die me van doen hebben enzo.

De lange ritje stoort me niet zo, Izzy. Als je binnendoor rijdt kan je zeker ook lol beleven (niwaar Jerain? )
          Ik laat m'n kist daar staan en rij met de A8 naar daar, nog even van het comfort genieten
          Binnenbaantjes zijn niet echt de max daarmee, beter blazen over de autobahn. Na die avondsessies is het sowieso wat rustiger en dan is de A61 bv ook grotendeels onbegrensd (A1 zijn ze over veel kms aan het werken)

Comment

Ik laat m'n kist daar staan en rij met de A8 naar daar, nog even van het comfort genieten
            Binnenbaantjes zijn niet echt de max daarmee, beter blazen over de autobahn. Na die avondsessies is het sowieso wat rustiger en dan is de A61 bv ook grotendeels onbegrensd (A1 zijn ze over veel kms aan het werken)
            als ik voor een hele dag ga is het bij mij ook autostrade. Dat rijdt toch wat relaxter (hoewel... ), zeker in het naar huis rijden. Maar als het maar een uurtje open is kan je er best van profiteren en er een tripje van maken denk ik. Ik moet daar dan ook niet zo vaak in de buurt zijn.

Comment

• Da's een feit. 'k Zou eens met iemand naar daar willen bollen die die binnenwegen kent, want ik ga altijd langs de A1. 'k Ben eens langs de B258 naar huis gereden met een paar van hier, maar dan ging het ... ahum... vlot. Te vlot om de weg in't oog te houden, en 't was al donker. Maar idd, da is écht een plezant ritje. Waarom hebben wij zo'n baantjes ni

En idd, veel werken op de A1. En serieuze werken ze... Van weetikveel welke snelheden naar 60 op 1 km, als't al zoveel was... Uiteraard geflitst... Met mijne voet af de gas! Hier in België geven ze dat gvd 3 km op voorhand aan! Nu ik moet het ze aangeven, ze lachen niet met wegenwerken, en besteden veel aandacht aan de veiligheid, daar kunnen we iets van leren imo. 'k Zat zo met de poepers da'k twijfelde of ze op de Ring ook niet zouden staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Tijd.

Ik zou al enkel naar de Eifel rijden voor de binnenbaantjes!

Anyway, wie heeft er ook nog zin om zo meteen te vertrekken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                  Ikke!

helaas zit ik aan mijn bureau in brussel
                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                    Ikke!

helaas zit ik aan mijn bureau in brussel
                    Da's minder!

Comment

Ik zou al enkel naar de Eifel rijden voor de binnenbaantjes!

Vertrek morgen Dan kan ik ineens dat spel eens in actie zien

Comment

• Omg dikke faceplant ze, zit ik hier een paar dagen terug te ijlen waarom ze nu maar tot 18u30 open zijn... 't Is wel donker rond da uur e pippo, tsssss goe bezig Vincent!

Ik kan eigenlijk ni wachten om nog eens terug te gaan. Van't weekend Ecuyers en Folembray en al maar eigenlijk... Ze roept mij al terug...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matertos Bekijk Berichten
                          Vertrek morgen Dan kan ik ineens dat spel eens in actie zien
                          Veel kans, vandaag kan ik eigenlijk niet meer... Rond welk uur vertrek je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                            Omg dikke faceplant ze, zit ik hier een paar dagen terug te ijlen waarom ze nu maar tot 18u30 open zijn... 't Is wel donker rond da uur e pippo, tsssss goe bezig Vincent!

Ik kan eigenlijk ni wachten om nog eens terug te gaan. Van't weekend Ecuyers en Folembray en al maar eigenlijk... Ze roept mij al terug...
                            Ze moeten het gewoon wat vroeger opendoen.

Comment

• Vorige zaterdag ben ik langs de Ring gepasseerd. We kwamen terug van Frankrijk/Duitsland en hebben de afslag 'vulkaaneifel' genomen, nadat we de Moesel gepasseerd zijn.

Super zalig gebied is dat daar :

Die kirche ohne stad:

Comment

• Parking aan rond punt zufarht is deftig aangepakt:

Die heeft het subtieler aangepakt dan onze vriend van hier met zijn rooie M3 :

Eén of andere Frozen Grey E92 met sjonnie achterbumper:

Comment

• C GTS

En voor een touring echt niet mis:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                    Die heeft het subtieler aangepakt dan onze vriend van hier met zijn rooie M3 :
                                    Met een kofferspoiler die totaal niet nuttig is, een witte kooi, witte pinkers en megazonnenband? Ok dan.

Comment

• Daar is em weer met zijne kofferspoiler zenne.

Comment

Veel kans, vandaag kan ik eigenlijk niet meer... Rond welk uur vertrek je?
                                        Samen met Geertt vertrek ik al tegen ten laatste 9 uur 's morgens (normaal nog wat vroeger als mijn pa men verzekeringspapieren is gaan uithalen deze voormiddag) . Het was onze bedoeling om daar de stapperschoenen aan te trekken en het gebied ook eens tevoet te verkennen in en rond de ring. Dan tegen de late namiddag een rondje(s) meepikken en nog even spotten.
                                        Kan je altijd mijn gsm-nummer pm'en als je gaat en ergens wil meeten? ter plaatse of eerder. Ik zal je sowieso op camera proberen vastleggen als je voorbij komt geknalt
                                        Last edited by ; 16/03/2011, 13:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                          Daar is em weer met zijne kofferspoiler zenne.
                                          Jij bent begonnen!

Comment

Working...
                                          X