als ik vandaag men diffuser eronder krijg, ga ik morgen waarschijnlijk wel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenFack, ik heb zin in een paar rondjes NS.
Zondag misschien toch werk van maken!
Comment
-
Schitterend dagje, puik weer, vooral in de voormiddag deels erg weinig verkeer. Geen sluitingen bij mijn weten, neat & clean.
Rondje of 11 gereden, toch wel onder de indruk van de "gewone" ps3s.. Zeer benieuwd wat ik nog kan winnen met semi's, afgezien van betere lijnen etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenSchitterend dagje, puik weer, vooral in de voormiddag deels erg weinig verkeer. Geen sluitingen bij mijn weten, neat & clean.
Rondje of 11 gereden, toch wel onder de indruk van de "gewone" ps3s.. Zeer benieuwd wat ik nog kan winnen met semi's, afgezien van betere lijnen etc.
Comment
-
Nieuwe wereld die opengaat I guess..terug leren rijden!
Progressie is er en dat is leuk, veel toffe speelkameraadjes..Ideale dag, zo mogen er nog veel volgen.
Porker had zonder dat ik het wist 8:40 gemeten BTG, wetende dat het record op 8:17 staat voor een volledig rondje, is er nog meer dan genoeg marge.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichtenbestaat die lijst nog met die links naar fotowebsites?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenEn Mr. Maxime
Omstandigheden waren ideaal vandaag, het was precies of maar 5% v/h aanwezige volk effectief rondjes reed, zeer aangenaam rijden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenStond nog naast me op de parking
Omstandigheden waren ideaal vandaag, het was precies of maar 5% v/h aanwezige volk effectief rondjes reed, zeer aangenaam rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenSchitterend dagje, puik weer, vooral in de voormiddag deels erg weinig verkeer. Geen sluitingen bij mijn weten, neat & clean.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenHoe rijdt dat nu op de Ring? Ik denk dat dat toch wel bijna perfectie is zonder naar GT3 etc. te neigen?En dan was Corre nog niet eens aan zijn snelle rondjes bezig...
Comment
-
Leuk dagje gehad, mooi weer, niet té veel volk... Twee rondjes gereden, eerste ging nog wat moeizaam, gelukkig was het rustig want de baan werd net achter ons gesloten vanwege een ongeval met een moto. Het tweede rondje ging al iets beter, maar 't blijft puur voor de fun, toen is Lefty ons tamelijk hard voorbijgekomen, ik geloof dat het in Adenau Forst was. Zeer knap gereden, en ik denk dat je daarvoor een pracht van een kar hebt met de Mégane.
Comment
Comment