Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zoiets valt op zeker voor te filmen op de Ring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
      Zoiets valt op zeker voor te filmen op de Ring?

waw knap gedaan Het is idd wat opvallend. Misschien verstandiger van de camera er pas op te klikken/draaien na de poortjes.

Is dat een ///M5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk Berichten
        waw knap gedaan Het is idd wat opvallend. Misschien verstandiger van de camera er pas op te klikken/draaien na de poortjes.

Is dat een ///M5?
        Het is niet mijn foto, idem voor de M5
        Foto komt van: http://www.m5board.com/vbulletin/e39...era-mount.html
        Ik heb hetzelfde gemaakt voor mijn auto en werkt echt goed
        Maar het is misschien verstandiger het niet te gebruiken op de Ring. En het pas monteren na de poortjes heeft geen zin, want je moet eerst de hoofdsteun van je stoel demonteren...

Comment

• Hang een jas over uw stoel als ge de ring oprijdt. Geen kat die dat ziet denk ik.

Comment

• of steek een scharnierpunt ts de hoofsteuen en de camera. vest over de stoel bij oprijden; vest afzwieren; buis rechtzetten en filmen

Comment

• of je huurt gewoon een camera ginder

Comment

• Daar krijgt ge 10 % als ge een rondenkaartje koopt Wa kost da eigenlijk? Dan kunnen ze ni zagen. 'k Ben nu ni zone filmer, maar zo eens éne keer een filmke doen als't redelijk kalm is zie ik wel zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  of je huurt gewoon een camera ginder
                  Ga jij dat eens niet doen? Zonder te willen slijmen, maar dat rondje dat ik toen met u heb meegereden, spijtig dat ik dat niet op tape heb.. zalige ervaring! knallen met een GT3 op de ring. En toen had ge uw auto nog maar paar weken
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Maar dus als ze een camera zien in uw auto, krijg je dus een boete ?

Comment

Maar dus als ze een camera zien in uw auto, krijg je dus een boete ?
                      nee, ge moogt de beelden wissen,
                      'k heb dat al 'mogen' doen,
                      ge staat dan voor pispaal op 't baantje voor de "motoren-slagboom"
                      en al dat volk zit op uw vingers te loeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                        nee, ge moogt de beelden wissen,
                        'k heb dat al 'mogen' doen,
                        ge staat dan voor pispaal op 't baantje voor de "motoren-slagboom"
                        en al dat volk zit op uw vingers te loeren
                        Toen ze de camera op mijn ruit zagen plakken, moest ik die enkel van de ruit halen. Dus niets moeten wissen of camera in de koffer steken. Maar het was toen ook niet zo druk, misschien zijn ze strenger als er echt veel volk is. Sindsdien heb ik de gewoonte na de poortjes die camera op de ruit te plakken, aanzetten, handschoenen aan, helm op. Alleen nog leren mijn helm vast te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk Berichten
                          Toen ze de camera op mijn ruit zagen plakken, moest ik die enkel van de ruit halen. Dus niets moeten wissen of camera in de koffer steken. Maar het was toen ook niet zo druk, misschien zijn ze strenger als er echt veel volk is. Sindsdien heb ik de gewoonte na de poortjes die camera op de ruit te plakken, aanzetten, handschoenen aan, helm op. Alleen nog leren mijn helm vast te maken
                          Na de 'poortjes', moet je dan niet aanzetten?
                          Even voor de duidelijkheid, ik heb nog nooit op de Ring gereden e. Maar tzal er bijna van komen

Comment

• ja, tot waar de kegeltjes ophouden, maar daarna kan je u nog effe links opzijzetten om zulke zaken in orde te maken

met een kar van 1m hoog met amper inkijk hebt ge daar allemaal gene last van

Comment

• ze hebben me er af gehaald NA mijn "film"-rondje
                              nu ja, een Canon D550 op een dubbele zuignaphouder
                              dat viel wel op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                Wsl wel, vandaag was het dicht, door de mist I presume.
                                Indd, was dikke sjit , je zag net 20 meter voor je en door de mist is het niet geopend.
                                Gelukkig hadden we er een hele dag voor uitgetrokken, vooral om eens te wandelen rond de ring en was het niet voor niets.
                                Last edited by ; 18/03/2011, 14:12.

Comment

Na de 'poortjes', moet je dan niet aanzetten?
                                  Even voor de duidelijkheid, ik heb nog nooit op de Ring gereden e. Maar tzal er bijna van komen
                                  Ik doe het al rijdend tussen de kegeltjes. Die GoPro zuignap is echt handig.

Zoals DogZilla aanhaalt, na de kegels nog even wachten kan ook, maar dat vind ik dan weer teveel opvallen.

En uiteraard, na de rit heb je een lange straight om hem er terug af te halen.

Comment

• Een zuigknap is inderdaad easy, maar zo een headrest mount niet
                                    Als ik ga, ga ik wel mijn zuignap gebruiken

Comment

• Fack, ik heb zin in een paar rondjes NS.

Zondag misschien toch werk van maken!

Comment

• Is er volk dat zondag naar de ring gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                          Fack, ik heb zin in een paar rondjes NS.

Zondag misschien toch werk van maken!
                                          Zeker doen! Ik ga zondag ook nog eens met de 125i.

Comment

Working...
                                          X