Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
waw knap gedaan Het is idd wat opvallend. Misschien verstandiger van de camera er pas op te klikken/draaien na de poortjes.
Is dat een ///M5?
Het is niet mijn foto, idem voor de M5
Foto komt van: http://www.m5board.com/vbulletin/e39...era-mount.html
Ik heb hetzelfde gemaakt voor mijn auto en werkt echt goed
Maar het is misschien verstandiger het niet te gebruiken op de Ring. En het pas monteren na de poortjes heeft geen zin, want je moet eerst de hoofdsteun van je stoel demonteren...
Daar krijgt ge 10 % als ge een rondenkaartje koopt Wa kost da eigenlijk? Dan kunnen ze ni zagen. 'k Ben nu ni zone filmer, maar zo eens éne keer een filmke doen als't redelijk kalm is zie ik wel zitten.
Ga jij dat eens niet doen? Zonder te willen slijmen, maar dat rondje dat ik toen met u heb meegereden, spijtig dat ik dat niet op tape heb.. zalige ervaring! knallen met een GT3 op de ring. En toen had ge uw auto nog maar paar weken
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Maar dus als ze een camera zien in uw auto, krijg je dus een boete ?
nee, ge moogt de beelden wissen,
'k heb dat al 'mogen' doen,
ge staat dan voor pispaal op 't baantje voor de "motoren-slagboom"
en al dat volk zit op uw vingers te loeren
nee, ge moogt de beelden wissen,
'k heb dat al 'mogen' doen,
ge staat dan voor pispaal op 't baantje voor de "motoren-slagboom"
en al dat volk zit op uw vingers te loeren
Toen ze de camera op mijn ruit zagen plakken, moest ik die enkel van de ruit halen. Dus niets moeten wissen of camera in de koffer steken. Maar het was toen ook niet zo druk, misschien zijn ze strenger als er echt veel volk is. Sindsdien heb ik de gewoonte na de poortjes die camera op de ruit te plakken, aanzetten, handschoenen aan, helm op. Alleen nog leren mijn helm vast te maken
Toen ze de camera op mijn ruit zagen plakken, moest ik die enkel van de ruit halen. Dus niets moeten wissen of camera in de koffer steken. Maar het was toen ook niet zo druk, misschien zijn ze strenger als er echt veel volk is. Sindsdien heb ik de gewoonte na de poortjes die camera op de ruit te plakken, aanzetten, handschoenen aan, helm op. Alleen nog leren mijn helm vast te maken
Na de 'poortjes', moet je dan niet aanzetten?
Even voor de duidelijkheid, ik heb nog nooit op de Ring gereden e. Maar tzal er bijna van komen
Wsl wel, vandaag was het dicht, door de mist I presume.
Indd, was dikke sjit , je zag net 20 meter voor je en door de mist is het niet geopend.
Gelukkig hadden we er een hele dag voor uitgetrokken, vooral om eens te wandelen rond de ring en was het niet voor niets.
Comment