Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matertos Bekijk Berichten
    Samen met Geertt vertrek ik al tegen ten laatste 9 uur 's morgens (normaal nog wat vroeger als mijn pa men verzekeringspapieren is gaan uithalen deze voormiddag) . Het was onze bedoeling om daar de stapperschoenen aan te trekken en het gebied ook eens tevoet te verkennen in en rond de ring. Dan tegen de late namiddag een rondje(s) meepikken en nog even spotten.
    Kan je altijd mijn gsm-nummer pm'en als je gaat en ergens wil meeten? ter plaatse of eerder. Ik zal je sowieso op camera proberen vastleggen als je voorbij komt geknalt
    Awel ja, PM maar. Ik zie nog, zo vroeg ga ik niet vertrekken. Het is ook maar een uurtje open hé? Mss dat ik dit weekend ook nog ga dus even afwegen dat ik maandag voor Spa nog wat band over heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
      Awel ja, PM maar. Ik zie nog, zo vroeg ga ik niet vertrekken. Het is ook maar een uurtje open hé? Mss dat ik dit weekend ook nog ga dus even afwegen dat ik maandag voor Spa nog wat band over heb.
      Cava, het is inderdaad maar een uurtje open. Nummer komt eraan en wie weet tot daar..

Comment

Ik zou al enkel naar de Eifel rijden voor de binnenbaantjes!
        Die binnenbaantjes zijn idd heerlijk om te rijden, vooral de 258

Comment

• Eindelijk mijn remklauwen herbouwd met nieuw dichtingen en remproblemen opgelost. Nu nog banden en dan ben ik er klaar voor

Comment

• Binnenkort sowieso nog eens. T'is veeeeeeeeeeeeeel te lang geleden...
            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
            ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
              Binnenkort sowieso nog eens. T'is veeeeeeeeeeeeeel te lang geleden...
              Idem hier dus ik ben mee
              2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
              1998 Saab 9-3 TiD (sold)
              1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

• Indien ik op tijd klaar ben in Luik zak ik straks nog even af, indien er nog mensen gaan, laat iets weten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                  Indien ik op tijd klaar ben in Luik zak ik straks nog even af, indien er nog mensen gaan, laat iets weten!
                  Matertos is daar al denk ik, ik had ook wel zin maar op de webcam te zien is het maar kakweer...

Comment

• Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.

Comment

Matertos is daar al denk ik, ik had ook wel zin maar op de webcam te zien is het maar kakweer...
                      Kakweer? Ge ziet geen 5 meter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                        Kakweer? Ge ziet geen 5 meter
                        Voila. Ach, ik ga het laten en banden sparen voor maandag in Spa.

Comment

Indien ik op tijd klaar ben in Luik zak ik straks nog even af, indien er nog mensen gaan, laat iets weten!
                          Ga jij van't weekend fancy pants?

Comment

• Zondag goed weer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              Ga jij van't weekend fancy pants?
                              Evtl wel, breng je goedgemutstheid mee!
                              Ben in de buurt, ziet er maar vies weer uit

Comment

Hard wennen maar eerste 4 rondjes '11 zitten er op.

'k zou die rode velgen er absoluut op laten, precies de megane van the a-team.

Comment

Evtl wel, breng je goedgemutstheid mee!
                                  Ben in de buurt, ziet er maar vies weer uit
                                  Zet je mistlichten maar op.

Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.

Comment

• Ik ga zondag normaal gezien. Zijn er nog die zouden gaan?

Comment

• Wsl wel, vandaag was het dicht, door de mist I presume.

Comment

Wsl wel, vandaag was het dicht, door de mist I presume.
                                        Ik vermoedde al zoiets rond de middag. Ben je gaan kijken? Achja de binnenbaantjes daar zijn al de moeite!

Comment

• mij nen bullet HD aangekocht om wa te filmen, is enorm klein dus zou em subtiel kunnen wegsteken in da bakske tussen de zetels, en gewoon klepke openzetten om te filmen

Comment

Working...
                                          X