Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Samen met Geertt vertrek ik al tegen ten laatste 9 uur 's morgens (normaal nog wat vroeger als mijn pa men verzekeringspapieren is gaan uithalen deze voormiddag) . Het was onze bedoeling om daar de stapperschoenen aan te trekken en het gebied ook eens tevoet te verkennen in en rond de ring. Dan tegen de late namiddag een rondje(s) meepikken en nog even spotten.
Kan je altijd mijn gsm-nummer pm'en als je gaat en ergens wil meeten? ter plaatse of eerder. Ik zal je sowieso op camera proberen vastleggen als je voorbij komt geknalt
Awel ja, PM maar. Ik zie nog, zo vroeg ga ik niet vertrekken. Het is ook maar een uurtje open hé? Mss dat ik dit weekend ook nog ga dus even afwegen dat ik maandag voor Spa nog wat band over heb.
Awel ja, PM maar. Ik zie nog, zo vroeg ga ik niet vertrekken. Het is ook maar een uurtje open hé? Mss dat ik dit weekend ook nog ga dus even afwegen dat ik maandag voor Spa nog wat band over heb.
Cava, het is inderdaad maar een uurtje open. Nummer komt eraan en wie weet tot daar..
Binnenkort sowieso nog eens. T'is veeeeeeeeeeeeeel te lang geleden...
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.
Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.
mij nen bullet HD aangekocht om wa te filmen, is enorm klein dus zou em subtiel kunnen wegsteken in da bakske tussen de zetels, en gewoon klepke openzetten om te filmen
Comment