Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Leuk dagje gehad, mooi weer, niet té veel volk... Twee rondjes gereden, eerste ging nog wat moeizaam, gelukkig was het rustig want de baan werd net achter ons gesloten vanwege een ongeval met een moto. Het tweede rondje ging al iets beter, maar 't blijft puur voor de fun, toen is Lefty ons tamelijk hard voorbijgekomen , ik geloof dat het in Adenau Forst was. Zeer knap gereden, en ik denk dat je daarvoor een pracht van een kar hebt met de Mégane.
Thanks, kun je nagaan hoe geconcentreerd ik bezig was, heb jullie totaal niet gezien
Was dat nog in de voormidag? Veronderstel van niet want ik kan me eigenlijk geen verkeer herinneren.
Thanks, kun je nagaan hoe geconcentreerd ik bezig was, heb jullie totaal niet gezien
Was dat nog in de voormidag? Veronderstel van niet want ik kan me eigenlijk geen verkeer herinneren.
Da's straf! Nee was in de namiddag, rond 3 uur denk ik.
was ideaal weer en toch helemaal niet druk op de nürburgring zelf.
mijn eerste rondje was ronduit slecht. daarna al heel wat beter.
alleen dogzilla gezien en een belg met een audi r8 v10
Correct! Zeker niet te missen denk ik...
Ik vermoed dat je wel niet de Döttinger Höhe kan doorblazen, dat lijkt me wat gevaarlijk worden bij de gewone TF
Comment