Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moet er ook nog eens geraken dit jaar...

Hoe zit dat daar nu met die camera's? Kan je die daar huren aan de start ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
      Hoe rijdt dat nu op de Ring? Ik denk dat dat toch wel bijna perfectie is zonder naar GT3 etc. te neigen?
      The poor man's GT3 zou ik zelfs durven zeggen!

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Leuk dagje gehad, mooi weer, niet té veel volk... Twee rondjes gereden, eerste ging nog wat moeizaam, gelukkig was het rustig want de baan werd net achter ons gesloten vanwege een ongeval met een moto. Het tweede rondje ging al iets beter, maar 't blijft puur voor de fun, toen is Lefty ons tamelijk hard voorbijgekomen , ik geloof dat het in Adenau Forst was. Zeer knap gereden, en ik denk dat je daarvoor een pracht van een kar hebt met de Mégane.

Thanks, kun je nagaan hoe geconcentreerd ik bezig was, heb jullie totaal niet gezien
      Was dat nog in de voormidag? Veronderstel van niet want ik kan me eigenlijk geen verkeer herinneren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Moet er ook nog eens geraken dit jaar...

Hoe zit dat daar nu met die camera's? Kan je die daar huren aan de start ofzo?

En bij een jaarkaart krijg je een kortingsbon van maar liefs 10 (tien!) procent als je d'r eentje wil huren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
          Thanks, kun je nagaan hoe geconcentreerd ik bezig was, heb jullie totaal niet gezien
          Was dat nog in de voormidag? Veronderstel van niet want ik kan me eigenlijk geen verkeer herinneren.
          Da's straf! Nee was in de namiddag, rond 3 uur denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Da's straf! Nee was in de namiddag, rond 3 uur denk ik.
            Ik heb u niet gezien. Jammer, had nog een leuke battle kunnen worden!

Comment

• Schitterende dag gehad, alleen volgende keer zelf achter het stuur of een maagmiddeltje slikken alvorens als passagier mee te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evoluzione Bekijk Berichten
                Schitterende dag gehad, alleen volgende keer zelf achter het stuur of een maagmiddeltje slikken alvorens als passagier mee te gaan
                Uw gezicht toen ge uitstapte...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Uw gezicht toen ge uitstapte...

Kan toch met volle trots vermelden dat ik geen braakje heb moeten leggen

Comment

The poor man's GT3 zou ik zelfs durven zeggen!
                    Eerder de "inversed" GT3

Zowel motor als aangedreven wielen op de foute plaats

Comment

Eerder de "inversed" GT3

Zowel motor als aangedreven wielen op de foute plaats
                      Fout fout, 't is maar wat je zoekt en wil uitgeven I guess!

Comment

• zelfs de kleurencombinaties zijn gt3!

Comment

Fout fout, 't is maar wat je zoekt en wil uitgeven I guess!
                          fout fout?

t is Frans begot. Dat is pas fout!

Comment

fout fout?

t is Frans begot. Dat is pas fout!

Juist, dat was ik nog vergeten uiteraard!

Comment

Porker had zonder dat ik het wist 8:40 gemeten BTG,.
                              Da's pokkesnel.

Ik wil een passagiersritje!

Comment

• 27.03 trouwens NS + GP Strecke tijdens touristenfahrten, lijkt me wel eens leuk!

Comment

27.03 trouwens NS + GP Strecke tijdens touristenfahrten, lijkt me wel eens leuk!
                                  Mijne ga sowieso nog niet ingeschreven zijn dan, 'k moet nog wa homologatieprut doorlopen...

Comment

• was ideaal weer en toch helemaal niet druk op de nürburgring zelf.
                                    mijn eerste rondje was ronduit slecht. daarna al heel wat beter.
                                    alleen dogzilla gezien en een belg met een audi r8 v10

Comment

27.03 trouwens NS + GP Strecke tijdens touristenfahrten, lijkt me wel eens leuk!
                                      is dat dan tegen dezelfde prijs als een rondje NS?

Comment

• Zalige foto's

Bart was er precies ni zo gerust in!
                                        Last edited by ; 21/03/2011, 11:38.

Comment

• Correct! Zeker niet te missen denk ik...
                                          Ik vermoed dat je wel niet de Döttinger Höhe kan doorblazen, dat lijkt me wat gevaarlijk worden bij de gewone TF

Comment

Working...
                                          X