Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
    Leuk met die nieuwe RS ervoor. Die mannen in die nieuwe RS ken ik toevallig, de eigenaar van die RS heeft vorig jaar het Ringvirus te pakken gekregen. Heb vorig jaar een paar rondjes meegereden in de Golf V 1.6FSI van zijn vrouw.
    Ik ga aanstaande donderdag t/m zondag naar de Ring, misschien kan ik donderdag een rondje mee in zijn RS want waarschijnlijk komt ie ook weer.
    Zijn RS is nog maar net ingereden.

Jouw RS is ook gaaf!!! Een vriend van me heeft zo'n geel-metallic RS maar dan geen R, rijdt heel goed op de Ring.

Kerel reed mooi alleszins! Ik kom 'm wsl nog wel eens tegen

Comment

• zalig C!

Erg benieuwd naar hoe die R26R is... zo te lezen alvast een bangelijk spel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        zalig C!

Erg benieuwd naar hoe die R26R is... zo te lezen alvast een bangelijk spel!
        Verbluffende kwaliteit van ophanging en griplevels, dichter bij een GT3-impressie kom je niet ten zuiden van €40.000 denk ik...

Héérlijke kar, ik teken meteen!

Oh, en ik heb een jaarkaart nodig... Ik heb plechtig beloofd dat 2011 een ringjaar wordt, geen trackdays, gewoon ringen!

Comment

• cool!

Ook totaal geen problemen met z'n vermogen zeker?

Comment

cool!

Ook totaal geen problemen met z'n vermogen zeker?

Als dat zo is ligt het aan jezelf heb ik de indruk...lijkt me allemaal perfect in balans. Geen overpowered FWD shit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Oh, en ik heb een jaarkaart nodig... Ik heb plechtig beloofd dat 2011 een ringjaar wordt, geen trackdays, gewoon ringen!

Ik kijk al uit naar de "duels"

Heb ik tenminste een metgezel om die brolwaardebonnen vd jaarkaart in Eifeldorf te gaan uitgeven

Comment

• Lijkt me een karretje waar het zonde is (en minder goed) om er dingen aan te gaan veranderen, super

Comment

Lijkt me een karretje waar het zonde is (en minder goed) om er dingen aan te gaan veranderen, super
                  Ik ga bij de Renault dealer in Adenau, soort Ludolfs-achtige kerel die zowat alles van die kistjes weet. Ik zou de reactie niet willen horen als ik in België bel voor een onderhoud aan een R26.R
                  iig, denk dat ik daar vrij perfect zit...ben voor een oliewissel gegaan laatst, meteen vragen ivm welke luchtdruk ik rij, of we niet eens "das Fahrwerk mal frisch einstellen nach ihren Bedürfnisse", ergens een minimale speling aan de voortrein die hij via garantie regelt, semi's aan degelijke prijzen etc.

Ideaal eigenlijk.

Comment

• Autohaus Kirfel is inderdaad heel goed, schappelijke prijzen ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                      Ik kijk al uit naar de "duels"

Heb ik tenminste een metgezel om die brolwaardebonnen vd jaarkaart in Eifeldorf te gaan uitgeven
                      Ik ga serieus uit de kast mogen komen, dat staat vast! Wordt sowieso genieten, de atmosfeer daar alleen al is het waard.

Comment

• Hopelijk tot binnenkort ginder. Heb er ook wel terug zin in om nog eens wat te gaan cruizen.

Comment

• Duitsland

Comment

• Comment

• Wahaha bangelijk!!

Ik heb ook nog eens zin om te gaan. Erg hè, just terug van track weekend en twee weken geleden juist gaan ringen...

Comment

• Holy crap, vrijdag van 16u tot 18u30 Touristenfahrten VLN Variant voor dezelfde prijs als een Nordschleiferondje!

Comment

• zondag ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                    Duitsland

WTF, das toch een photoshop hoop ik

Comment

• Why? Heb dat al vaker gezien en vind dat eigenlijk uiterst sympathiek!

Comment

• Voor diegenen die een Megane 250 CUP verwachten of al eentje hebben:

Strakke tijd!

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                          Holy crap, vrijdag van 16u tot 18u30 Touristenfahrten VLN Variant voor dezelfde prijs als een Nordschleiferondje!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          zondag ook
                                          Zondag anders?
                                          Misschien krijg ik menne pa wel mee
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X