Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pj311 Bekijk Berichten
    zwarte e36 alpina
    Damn.. Heb jullie niet gezien

Comment

zwarte e36 alpina
      Ik heb u 3 keer gezien
      1 keer toen ge uit de ring kwam, 1 keer opt rondpunt en 1 keer op de terugweg rond 21u dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
        Ik heb u 3 keer gezien
        1 keer toen ge uit de ring kwam, 1 keer opt rondpunt en 1 keer op de terugweg rond 21u dacht ik
        Die laatste x was bij de Belgische grens? Jullie kwamen nogal vlot voorbij, thans ik denk toch dat jullie het waren. Het was dezelfde e92 coupe die 's avonds die ook bij Pinnochio stond?

Comment

Die laatste x was bij de Belgische grens? Jullie kwamen nogal vlot voorbij, thans ik denk toch dat jullie het waren. Het was dezelfde e92 coupe die 's avonds die ook bij Pinnochio stond?
          Inderdaad, toen hebben we u ook nog gezien!
          Ik heb nog gezwaait aan de belgische grens maar ik denk dat ge ons te laat gezien hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
            weer vant zelfde, is nog geen 10 minuten weer open en tis weeral toe
            Aan hoeveel sluitingen zitten ze al? 5?

Comment

• Dé reden waarom ik geen jaarkaart heb.

Comment

• Je bent dan ook een rund als je op een dag als vandaag gaat om mooie, cleane rondjes te draaien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                  Je bent dan ook een rund als je op een dag als vandaag gaat om mooie, cleane rondjes te draaien.
                  Car Freitag,
                  vrijdag voor Pasen,
                  auto-nationale-feestdag in .DE

vooral tunerkes zitten dan rond de ring,
                  en veel "noobs" maken dan ook 1 rondje op de ring,

ideaal om inhaalmaneuvers te oefenen,
                  verder is het ronduit "kut" om er op zo'n dag te zijn

vorig jaar 45min gereden tot aan Brunchen om Denniske op te pikken

Comment

• CarFreitag nog nooit van gehoord! Geen wonder dus dat er zoveel accidenten gebeuren.. Voila tis weeral gesloten zo te zien.

Zeg flukpe, is er morgen wat speciaals?

Comment

• laatsten toer al 2 ongevallen me moto's, enen just achter brunchen in die vangrail, en dan nog enen een stukske verder blijkbaar een aanrijding gehad met nen M3 ofzo. ik blijf derbij, ze zouden motos moeten verbieden op de ring om tussen de auto's te mogen rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                        laatsten toer al 2 ongevallen me moto's, enen just achter brunchen in die vangrail, en dan nog enen een stukske verder blijkbaar een aanrijding gehad met nen M3 ofzo. ik blijf derbij, ze zouden motos moeten verbieden op de ring om tussen de auto's te mogen rijden...
                        Maar dat kunnen ze niet dacht ik....

Comment

Je bent dan ook een rund als je op een dag als vandaag gaat om mooie, cleane rondjes te draaien.
                          Klopt, ik had eerst de bedoeling om te gaan en jij ook dacht ik. Gelukkig had ik toch geen tijd want zou me weer serieus ergeren... Ik denk dat vanaf nu elk weekend met goei weer een ramp gaat zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                            Klopt, ik had eerst de bedoeling om te gaan en jij ook dacht ik. Gelukkig had ik toch geen tijd want zou me weer serieus ergeren... Ik denk dat vanaf nu elk weekend met goei weer een ramp gaat zijn.
                            Ik ben woensdag geweest, geen kat op de baan.
                            Had ik vandaag geweest had het meer voor de sfeer geweest, want qua rijden is het nu gevaarlijk + deels zinloos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                              Maar dat kunnen ze niet dacht ik....
                              daarjust na de 3de sluiting deze namiddag toen het weer open ging mochten de moto's er het eerste halfuur toch niet op.

Comment

Wij waren vroeger compleet dan verwacht, dus om 11u al vertrokken en te vroeg om in Lummen te passeren.. Heb je nog gezocht, maar enkel een lege 335 tegengekomen
                                Die nummerplaat, hoe fix je dat?

Comment

• Als er te dramatische oliesporen zijn mogen ze d'r indd niet meer op.

Ach, leven en laten leven...ik denk dat je nog zou schrikken hoe vaak de baan wordt gesloten voor een overijverige Brit die de kant in rijdt in plaats van voor een moto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                    Die nummerplaat, hoe fix je dat?
                                    Je vijst die er op en steekt op goed geluk de grens over, zonder je het verder aan te trekken?

Comment

Als er te dramatische oliesporen zijn mogen ze d'r indd niet meer op.

Ach, leven en laten leven...ik denk dat je nog zou schrikken hoe vaak de baan wordt gesloten voor een overijverige Brit die de kant in rijdt in plaats van voor een moto.
                                      Die Britse motards zijn inderdaad prettig gestoord. Ik verschoot trouwens van de gemiddelde leeftijd van die motorrijders, zal toch wel in de 40 zijn.

Comment

• Heb het nog nooit zo druk gezien. Vanochtend tegen 9u stond er al file voor afslag Brunchen. Dan omgereden om bij Breidscheid te parkeren en met Shi, Dennis en vriend van me te gaan spotten en doorgewandeld naar Adenau Forst dik uur wandelen om na 5 minuten weggestuurd te worden en terug een uur te wandelen. Dan maar gegeten bij breidscheid omdat we toch geparkeerd stonden en geen risico wouden pakken om naar pinokkio te gaan.

's Middags nog geprobeerd iets te zien, maar zijn naar de karting van Schumacher in Kerpen gegaan en beste tijd van de dag gereden

Comment

• Je kunt momenteel beter de A1 nemen en zo binnendoor via L115 naar de B258 en L10, kom je recht in Adenau uit. Met die omleiding is het vaak file als je van de B257 / A61 komt.

Comment

Working...
                                          X