Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb u 3 keer gezien
1 keer toen ge uit de ring kwam, 1 keer opt rondpunt en 1 keer op de terugweg rond 21u dacht ik
Die laatste x was bij de Belgische grens? Jullie kwamen nogal vlot voorbij, thans ik denk toch dat jullie het waren. Het was dezelfde e92 coupe die 's avonds die ook bij Pinnochio stond?
Die laatste x was bij de Belgische grens? Jullie kwamen nogal vlot voorbij, thans ik denk toch dat jullie het waren. Het was dezelfde e92 coupe die 's avonds die ook bij Pinnochio stond?
Inderdaad, toen hebben we u ook nog gezien!
Ik heb nog gezwaait aan de belgische grens maar ik denk dat ge ons te laat gezien hebt
laatsten toer al 2 ongevallen me moto's, enen just achter brunchen in die vangrail, en dan nog enen een stukske verder blijkbaar een aanrijding gehad met nen M3 ofzo. ik blijf derbij, ze zouden motos moeten verbieden op de ring om tussen de auto's te mogen rijden...
laatsten toer al 2 ongevallen me moto's, enen just achter brunchen in die vangrail, en dan nog enen een stukske verder blijkbaar een aanrijding gehad met nen M3 ofzo. ik blijf derbij, ze zouden motos moeten verbieden op de ring om tussen de auto's te mogen rijden...
Je bent dan ook een rund als je op een dag als vandaag gaat om mooie, cleane rondjes te draaien.
Klopt, ik had eerst de bedoeling om te gaan en jij ook dacht ik. Gelukkig had ik toch geen tijd want zou me weer serieus ergeren... Ik denk dat vanaf nu elk weekend met goei weer een ramp gaat zijn.
Klopt, ik had eerst de bedoeling om te gaan en jij ook dacht ik. Gelukkig had ik toch geen tijd want zou me weer serieus ergeren... Ik denk dat vanaf nu elk weekend met goei weer een ramp gaat zijn.
Ik ben woensdag geweest, geen kat op de baan.
Had ik vandaag geweest had het meer voor de sfeer geweest, want qua rijden is het nu gevaarlijk + deels zinloos.
Wij waren vroeger compleet dan verwacht, dus om 11u al vertrokken en te vroeg om in Lummen te passeren.. Heb je nog gezocht, maar enkel een lege 335 tegengekomen
Als er te dramatische oliesporen zijn mogen ze d'r indd niet meer op.
Ach, leven en laten leven...ik denk dat je nog zou schrikken hoe vaak de baan wordt gesloten voor een overijverige Brit die de kant in rijdt in plaats van voor een moto.
Als er te dramatische oliesporen zijn mogen ze d'r indd niet meer op.
Ach, leven en laten leven...ik denk dat je nog zou schrikken hoe vaak de baan wordt gesloten voor een overijverige Brit die de kant in rijdt in plaats van voor een moto.
Die Britse motards zijn inderdaad prettig gestoord. Ik verschoot trouwens van de gemiddelde leeftijd van die motorrijders, zal toch wel in de 40 zijn.
Heb het nog nooit zo druk gezien. Vanochtend tegen 9u stond er al file voor afslag Brunchen. Dan omgereden om bij Breidscheid te parkeren en met Shi, Dennis en vriend van me te gaan spotten en doorgewandeld naar Adenau Forst dik uur wandelen om na 5 minuten weggestuurd te worden en terug een uur te wandelen. Dan maar gegeten bij breidscheid omdat we toch geparkeerd stonden en geen risico wouden pakken om naar pinokkio te gaan.
's Middags nog geprobeerd iets te zien, maar zijn naar de karting van Schumacher in Kerpen gegaan en beste tijd van de dag gereden
Je kunt momenteel beter de A1 nemen en zo binnendoor via L115 naar de B258 en L10, kom je recht in Adenau uit. Met die omleiding is het vaak file als je van de B257 / A61 komt.
Comment