Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan iemand nog is die link geven met al die plekken om foto's te nemen rond het circuit? Ga morgen een dagje afkomen. Als het rustig is paar rondjes rijden. Als er anderen zijn ik kom met de ST.
Kan iemand nog is die link geven met al die plekken om foto's te nemen rond het circuit? Ga morgen een dagje afkomen. Als het rustig is paar rondjes rijden. Als er anderen zijn ik kom met de ST.
Dat zou ook eerder mijn gok zijn..al is ie het wel opeens heel snel kwijt, 't gebeurt niet echt geleidelijk zeg maar, kan wel op een oliespotje duiden.
Idd, gebeurt nogal plots. Rest van olie of koelvloeistof? Kennis is op gelekte koelvloeistof met zijn moto onderuit gegaan bij Planzgarten 2:
Zo zie je wel dat 't een motorrijder met verstand is (wel logisch als je op de ring rijdt met zoiets), ijzersterk pak aan en direct de moto los laten. Zo heeft ie niet gehad.
Vandaag mijn ringdoop gehad . Met de trein tot in Beringen, met een gechipte 325d coupé (van iemand hier op het forum) tot in Lummen, waar we hadden afgesproken met Matthi. Van daaruit dan tot de Ring gereden. Serieus vette ketel van Matthi , en dat spel gaat vooruit ! Waarvoor dank!
Eerste twee rondjes waren in die 325. De eigenaar reed voor de eerste keer, dus deed het rustig aan. Ik ben toch wel serieus verschoten van die hoogteverschillen, amai .
Het rondje daarna heb ik kunnen plaatsnemen bij Matthi. Serieus verschil tegenover de vorige rondjes . Ook nog een rondje kunnen meepikken in een belgische Corvette en R32 (vergezeld van een overenthousiaste zoon van 9 ). Die Corvette ging mijns inziens als serieus vooruit, maar zelf zij hei rond de 9:30 te draaien. Dan krijg ik toch wel zwaar respect voor die tijd van Lefty .
's Avonds nog een pizza gestoken in Pinocchio. Normale porties kennen die duitsers blijkbaar niet . Maar het heeft gesmaakt, dan hebben we ons nog serieus mogen haasten om een trein richting oost-vlaanderen te halen, maar in zijn geheel was het een geslaagde dag. Voor herhaling vatbaar!
da is hier echt niet te doen, eerst een halfuur gesloten, dan weer open en 5min later weeral gesloten :') en bij brunchen ziet het zwart van het volk, heb da nog nooit gezien al da volk daar :wtf:
da is hier echt niet te doen, eerst een halfuur gesloten, dan weer open en 5min later weeral gesloten :') en bij brunchen ziet het zwart van het volk, heb da nog nooit gezien al da volk daar :wtf:
Crazy zeg, was de webcam in't oog aan't houden. Wat een drukte op een vrijdag, wat gaat dat morgen niet geven
Mij gisteren goed geamuseerd met de 335. Remmen houden het wel niet zo goed uit, maar de wagen zelf
Wij waren vroeger compleet dan verwacht, dus om 11u al vertrokken en te vroeg om in Lummen te passeren.. Heb je nog gezocht, maar enkel een lege 335 tegengekomen
Comment