Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kleine 360km, afhankelijk van de uiteindelijke route al laat ik de GPS eigenlijk altijd kiezen (met zo'n traffic dinges)
Touché
Op de heenweg rij ik meestal zo snel mogelijk eens ik wat rustiger verkeer heb (Brussel voorbij) maar ik merk dat ik op de terugweg altijd superrelaxed rij na een dag/dagen wat knallen op de ring.
Kvraag me eigenlijk af of ik hier alleen in ben? (vast niet maar soit)
Vind het best wel een 'grappig' fenomeen
Valt te zien, meestal echt superchill. Maar als ik zo een andere Ringer tegenkom die er zin in heeft begin ik ook wel te geven
Da heb ik ook wel, als ik mij on track heb kunnen uitleven ben ik op terugweg altijd kalm. Tot er idd iets passeert dat erom vraagt hè Ik moet zelfs toegeven dat ik de dagen erna onderweg naar 't werk ook ijzig kalm ben op de baan. 't Helpt echt jong, ringtherapie!
op de terugweg rijd ik meestal wa rapper, omdat ik dan eigenlijk gewoon zo rap mogelijk thuis wil zijn :p al doorgaan ist redelijk opt gemak, das altijd tof om het landschap zien te veranderen van belgisch naar hollands naar duits
Waar koopt iedereen zijn banden eigenlijk? Ben op zoek naar Hankook RS2 of Federal 595RSR in maat 195/50 R15 en geen success tot nu toe
Deboosere in Ingelmunster, die kunnen aan veel geraken maar ge moet het soms een paar keer vragen
Brechen koopt de zijne daar ook als ik me niet vergis.
Denk dat deze hier nog niet staan?
Enkele fotos van de werken waar ze mee bezig zijn:
idd bij Deboosere, maar ik denk idd dat ge het een paar keer moet vragen eer ze aan bepaalde dingen kunnen geraken, ik wilde yokohama advan neova's maar em kon daar blijkbaar niet aan geraken... en damn, die werken :o hopelijk zijn die putten of oneffenheden in bepaalde bochten en dergelijke nu weg, die put bv just voor ge flugplatz naartoe rijd, achter die rechtse bocht daar, bij het uitkomen daar zit der ne serieuze put ofzo en da bokt daar redelijk hard bij mij :p
Rumors abound yesterday about the BMW Ring-Taxi possibly not returning in 2011. However, reports of its death has been greatly exaggerated. The Ring-Taxi is not going away, but changing forms.
We were able to reach out and receive official word from BMW M on the matter. The official situation is:
"The BMW Ring-Taxi will continue in 2011 and use the BMW M3 this year. It will be driven by the instructors from the BMW Driving Experience program - much like it used to be in past years."
In other words, the only thing that changes is that the E60 M5 has been replaced by the E90 M3, and the chances of Sabine Schmitz driving the Ring-Taxi are none this year, compared to slim in past years.
Visit BMW's Ring-Taxi web site and leave your email address if you want to get notified once tickets for the 2011 Ring-Taxi become available.
The largest BMW forum with the latest BMW news. This is your daily dose of BMW infomation related to the BMW M3, M5, BMW 3 series, BMW X1, X3, X5, X6, X7, BMW 1
Op de heenweg rij ik meestal zo snel mogelijk eens ik wat rustiger verkeer heb (Brussel voorbij) maar ik merk dat ik op de terugweg altijd superrelaxed rij na een dag/dagen wat knallen op de ring.
Kvraag me eigenlijk af of ik hier alleen in ben? (vast niet maar soit)
Vind het best wel een 'grappig' fenomeen
Hier is het omgekeerd. Heenweg rustig, terugweg B258 knallen, maar vanaf Eupen in België chill.
Vorig jaar 1x in 3U aan de ring gestaan met de 516g, via B258, sneller ging niet met die kar, 2x bijna op een rond punt beland op de B258
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
is er eigenlijk nog wel een dag aan te raden waarop het zeker wat rustiger is ?
ik wil wel eens met de mito de ring op maar heb geen zin om in die drukte te rijden want der rijden daar toch wel een paar gekken rond :p
is er eigenlijk nog wel een dag aan te raden waarop het zeker wat rustiger is ?
ik wil wel eens met de mito de ring op maar heb geen zin om in die drukte te rijden want der rijden daar toch wel een paar gekken rond :p
Zelfs de zondag 's avonds is het er niet meer druk. Vanaf 17u30 ongeveer.
Zelfs de zondag 's avonds is het er niet meer druk. Vanaf 17u30 ongeveer.
Tenzij de 2 uur ervoor de baan afgesloten was
En ik vind het best gevaarlijk tegen die tijd, de zon hangt laag en er zijn 2 bochten waar je zelfs met de beste zonnebril geen hand voor je ogen ziet omdat ze recht in je gezicht schijnt.
and the chances of Sabine Schmitz driving the Ring-Taxi are none this year, compared to slim in past years.
huh???
Ik heb haar vorig jaar nochtans verschillende malen met de M5 ringtaxi gezien, sterker nog, iedere keer als ik 1 van de ringtaxi's zag was zij 1 van de bestuurders...
Hoezo dan "chances of sabine driving the ring taxi [were] slim in past years" ?
En ik vind het best gevaarlijk tegen die tijd, de zon hangt laag en er zijn 2 bochten waar je zelfs met de beste zonnebril geen hand voor je ogen ziet omdat ze recht in je gezicht schijnt.
Eiskurve kan een echte pain in the 'eye' zijn met de avondzon
Ik heb haar vorig jaar nochtans verschillende malen met de M5 ringtaxi gezien, sterker nog, iedere keer als ik 1 van de ringtaxi's zag was zij 1 van de bestuurders...
Hoezo dan "chances of sabine driving the ring taxi [were] slim in past years" ?
Ik heb er vorig jaar 2 keer naast gestaan toen ze de taxi aan het voltanken was.
Deboosere in Ingelmunster, die kunnen aan veel geraken maar ge moet het soms een paar keer vragen
Brechen koopt de zijne daar ook als ik me niet vergis.
Denk dat deze hier nog niet staan?
Enkele fotos van de werken waar ze mee bezig zijn:
Ik ga zondag 24 april (het paasweekend) om te kijken naar de mooie auto'tjes
Waarschijnlijk rij ik wel zaterdagavond op en blijf er ter plaatse slapen.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Rumors abound yesterday about the BMW Ring-Taxi possibly not returning in 2011. However, reports of its death has been greatly exaggerated. The Ring-Taxi is not going away, but changing forms.
We were able to reach out and receive official word from BMW M on the matter. The official situation is:
"The BMW Ring-Taxi will continue in 2011 and use the BMW M3 this year. It will be driven by the instructors from the BMW Driving Experience program - much like it used to be in past years."
In other words, the only thing that changes is that the E60 M5 has been replaced by the E90 M3, and the chances of Sabine Schmitz driving the Ring-Taxi are none this year, compared to slim in past years.
Visit BMW's Ring-Taxi web site and leave your email address if you want to get notified once tickets for the 2011 Ring-Taxi become available.
maar das al niemi al doorgaan, al doorgaan was richting duderstadt duderstadt-nordschleife was een van de zaligste stukskes autobahn die ik al ooit gedaan heb! zo enorm brede glooiende ongelimiteerde autobahn
Comment