Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    late voormiddag gok ik.
    Zou hier hetzelfde zijn moest ik gaan, ik zie uw tomaat dan wel rijden. Maar voorlopig schat ik de kans klein in.

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Aaaaaaaaaaaaaaarghhh kriebelheid!!!
    Rad am Ring is pas later op het jaar hé

Comment

• Niet te vaak gaan C, anders heb je straks wellicht geen zin meer om nog een keertje met mij tot daar te rijden! Of toch.....

Comment

• Maak je geen zorgen!

Maar de drang om het verschil met semi's te voelen en de nieuwigheid van de GP Strecke doen het voor mij

Comment

• Kan ik goed begrijpen! Ik ga straks mijn keuringsvelgen al steken, heb ik dat tenminste toch al gedaan!

Comment

• Ik denk morgen ook rond 10-11u daar te zijn, can't wait. Heerlijk weer en niet te druk, perfect voor een dagje ring! Laat mss iets weten als je daar bent Fuel.

Comment

• is goed

ik zal eens met mijn pharen knipperen als ik onder je spoiler hang

j/k

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                is goed

ik zal eens met mijn pharen knipperen als ik onder je spoiler hang

j/k
                Hahahah, ik hoop dat m'n gurneys dan zullen lossen. Nee, ik hoop dat m'n remmen nu goed blijven en dat ik nog wat rondjes kan doen met m'n semi's...

Nu is m'n kar nog wat underpowered om te kunnen volgen, vanaf volgende week zal dat anders zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                  Maak je geen zorgen!

Maar de drang om het verschil met semi's te voelen en de nieuwigheid van de GP Strecke doen het voor mij

Mijn allerbeste vriend, zou ik zondag eens een rondje mogen meerijden?

Zondag ook aanwezig met de volle 90 pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                    Mijn allerbeste vriend, zou ik zondag eens een rondje mogen meerijden?

Zondag ook aanwezig met de volle 90 pk.

Met plezier!

Ik ben wat GT5 aan het spelen want ik ken die GP Strecke geheel niet

Comment

Met plezier!

Ik ben wat GT5 aan het spelen want ik ken die GP Strecke geheel niet

Dank u, bij deze wil ik wel niet het allereerste rondje meerijden

Comment

• 't begint te lukken, ik crash nog maar 5 keer per rondje!

Comment

't begint te lukken, ik crash nog maar 5 keer per rondje!

Comment

• Gaat morgen indd wel erg rustig zijn.. ga me niet kunnen inhouden vrees ik!
                            Hoewel de remmen toch ook geen 10 rondjes meer presteren (ik rem nog steeds veel te veel, soort van zekerheidsgevoel voor bepaalde bochten), incl de banden die ik beter zou sparen.

Comment

• Begint te kriebelen om ook eens te gaan, maar helaas tijdens de week bijna geen kans toe wegens werk.

De mooie zonnige weekends is dat daar gewoon niet te doen, en dan heb je er ook maar weinig aan, zeker als er ieder zich een motorrijder in de prak rijdt en het constant dicht is

Ergens in juni ga ik zeker eens, en huur ik mij eens zo'n Suzuki Swiftje van rentracecar of iets dergelijks, lijkt mij ideaal om eens wat plezier mee te hebben!
                              1984 BMW M635CSi F u n
                              1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

Gaat morgen indd wel erg rustig zijn.. ga me niet kunnen inhouden vrees ik!
                                Hoewel de remmen toch ook geen 10 rondjes meer presteren (ik rem nog steeds veel te veel, soort van zekerheidsgevoel voor bepaalde bochten), incl de banden die ik beter zou sparen.
                                Kom af! Hoeveel mm nog op de blokken? Remmen heb je wel nodig maar op de ring toch niet zo veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                  Kom af! Hoeveel mm nog op de blokken? Remmen heb je wel nodig maar op de ring toch niet zo veel.
                                  als jij je gereedschap meeneemt en LL een paar reserveblokken monteer ik ze terplekke

Comment

• weekend van 2/3 april ga ik nog eens, veel te lang geleden

Comment

Thanks! We zullen elkaar daar zeker wel weer eens tegenkomen, gaat leuk zijn

Ik ga alleszins vrijdag, 's middags afspraak voor semi's en wat andere prullaria en in de namidag/avond VLN Strecke
                                      Tempt0ng!

Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten

hebbedie in high-res?

Comment

• Helaas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          weekend van 2/3 april ga ik nog eens, veel te lang geleden
                                          Ik durf dat ook wel es te doen!

Comment

Working...
                                          X