Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja voor 150 ben ik het ook een beetje aan het overwegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
      idd, shit zeg....stel u voor dat de doorsnee klasgenoot van mij daar toestuikt met een gigantische smile en een mindset ala "ik ga het eens tonen"...ik zou al niet meer mee durven als instructeur :s

Ik heb gehoord dat je moet schakelen als zij het zeggen (zijnde 6.5k in de lambo), met alle systemen aan moet rijden (ok, da's enigsinds logisch), vroooeeeggg moet remmen en liefst niet teveel inhalen
      Ik zal mijn jaarkaart van vorig jaar wel eens tonen aan die instructeur dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Ik zal mijn jaarkaart van vorig jaar wel eens tonen aan die instructeur dan
        Ik zou graag eens meerijden met u op de ring

Deze is ook wel vet...zeker omdat hij het hellende vlak meepakt

Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Zal er dees jaar nog wel eens geraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
            Ja voor 150 ben ik het ook een beetje aan het overwegen.
            Oppassen met dat soort aanbiedingen. Een greep uit de conversaties op de facebookpagina van 1dayfly:

Rutger Verhasselt: Heb deze aanbieding een tijdje geleden gekocht en vandaag was de grote dag! Liep uit op een drama! Meerderheid van de bezoekers heeft niet kunnen rijden wegens waardeloze organisatie. Ferrari en Lambo reden niet en was vechten voor een plekje in de Porsche of de Audi. Na een paar uur tevergeefs te hebben gewacht teleurgesteld huiswaarts gekeerd.
            15 uur geleden

Koen Boots: Ga jij ook weer op 10 April Rutger? Ik heb die deal ook maar gemaakt, wat ik ging het ook niet meer redden vandaag.
            Ik ga de 10de alleen maar als ze mij kunnen garanderen dat er geen soortgelijke problemen optreden en ze een leuke compensatie tonen als vandaag.
            €150 euro is trouwens de 'normale' prijs bij Hammer-Events, excl die extra kosten voor Nürburg wat ze hier niet bij vermelden.
            People, dit kost je ongeveer €225, geen €150!
            15 uur geleden

Rutger Verhasselt: Extra kosten zijn zelfs hoger! Kreeg gisteren een email waain stond dat er nog 105 euro ter plekke betaald dient te worden. Je krijgt overigens ook geen dvd van je ritje en vip ontvangst vind plaats naast een mercedes vito aan een plastic tuintafel.
            @Koen Heb m'n aanbetaling teruggevraagd, maar heb nog geen reservering gemaakt. Moet nog ff kijken welke data verder beschikbaar zijn. Maar dit was echt een aanfluiting...
            14 uur geleden

Robin Reekmans: Ik ga 12 juni of juli, weet het niet vanbuiten, ook in zolder. Als dat daar uitdraait op een drama ben ik nog niet klaar met die organisatie ALS ik men geld niet terug zie...
            13 uur geleden

Sander Van de Wiel: Zelfde verhaal als Rutger en Koen hier. 4u wachten, om dan te horen te krijgen dat het er waarschijnlijk niet meer van ging komen. Organisatie is echt slecht! Overigens inderdaad geen VIP ontvangst of camera gezien, maar 2 wagens beschikbaar voor circuit (officieel wegens verzekering, echte reden gok ik omdat ze overboekt waren). Ik heb vlak na mijn reservering gemaild om te melden dat er al een ander event die dag was, maar dit hebben ze blijkbaar gewoon genegeerd, ...
            Overigens wel leuk om een dagje aan de nurburgring te vertoeven, je ziet niet elke dag 100-en supercars bij elkaar ...
            4 uur geleden

Comment

Zal er dees jaar nog wel eens geraken

Hoe viel de GP Strecke mee? Chance dat je niet in m'n kist zat in die eerste rechtse haarspeld.

Comment

• Op gewoon straatbanden was de GP Strecke niet zo leuk in de Clio. Mischien met beter banden, een LSD en/of achterwielandrijving kan de GP Strecke wel leuk zijn.

Het was trouwens niet de volledige GP Strecke. Haarspeldbocht rechts, constant bocht links, bocht links met laat instuurpunt, bocht rechts, 180° bocht rechts, links, rechts, chicane, dan links op T13.

Ik probeerde Harry's Lap Timer voor het eerst. Leuk programma, die begint te filmen/dataloggen als het merkt dat je op een circuit bevind, en stopt met filmen als je de eind bereikt. Die had Nurburgring BtG en GP in zijn database maar niet de VLN layout dus die raakte zondag redelijk in de war. Voor de gewone NS zou het wel goed werken.

Wel enorm vervelend dat ik mijn Qstarz 10Hz GPS niet kan gebruiken. Blijkbaar moet je de iPhone4 jailbreaken en een programma BTStack gebruiken, maar het is niet mijn iPhone maar die van mijn verloofde dus ik ga dat niet proberen.
                Last edited by ; 28/03/2011, 14:23.

Comment

• GP-Sprint gedeelte heet dat zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                    Hoe viel de GP Strecke mee? Chance dat je niet in m'n kist zat in die eerste rechtse haarspeld.
                    Geen idee. Ben niet geweest dit weekend.

Comment

Ah ik dacht dat je ook terug kwam van de NS

Wel grappig dat we dan per toeval elkaar tegenkwamen op de snelweg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        GP-Sprint gedeelte heet dat zeker?
                        Ah kan zijn. Ik denk dat de andere gedeelte gebruikt was voor driften.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichten
                          Oppassen met dat soort aanbiedingen. Een greep uit de conversaties op de facebookpagina van 1dayfly:
                          Bedankt, ik ga het niet nemen dan. Was waarschijnlijk ook te goed om waar te zijn.

Heb nu ook vrees voor iets dat ik had gekocht via Groupon dat in Genk plaatsvindt. :/

edit: Driving Box - Genk, 99 Euro
                          Last edited by ; 28/03/2011, 14:33.

Comment

Ah ik dacht dat je ook terug kwam van de NS
                            Kwam van Francorchamps

Comment

• fuuuuuuuuuuuuuuuuck die driving box vind plaats op een kartingbaan

Comment

Op gewoon straatbanden was de GP Strecke niet zo leuk in de Clio. Mischien met beter banden, een LSD en/of achterwielandrijving kan de GP Strecke wel leuk zijn.

Het was trouwens niet de volledige GP Strecke. Haarspeldbocht rechts, constant bocht links, bocht links met laat instuurpunt, bocht rechts, 180° bocht rechts, links, rechts, chicane, dan links op T13.

Ik probeerde Harry's Lap Timer voor het eerst. Leuk programma, die begint te filmen/dataloggen als het merkt dat je op een circuit bevind, en stopt met filmen als je de eind bereikt. Die had Nurburgring BtG en GP in zijn database maar niet de VLN layout dus die raakte zondag redelijk in de war. Voor de gewone NS zou het wel goed werken.

Wel enorm vervelend dat ik mijn Qstarz 10Hz GPS niet kan gebruiken. Blijkbaar moet je de iPhone4 jailbreaken en een programma BTStack gebruiken, maar het is niet mijn iPhone maar die van mijn verloofde dus ik ga dat niet proberen.
                                Werkt indd prima op de NS, een paar ronden had ie ook problemen op NS+GP maar is toch goed gekomen bij mij.
                                Video functie heb ik er bij genomen maar nog niet geprobeerd, moet je een ietwat stabiele positie voor hebben. Ik laat 'm voorlopig ergens op de achtergrond draaien en kijk 's avonds wat de resultaten zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Ah, dat leidde ik er dan verkeerdelijk uit af

Comment

• Gelieve geen pakketten of aanbiedingen te kopen van Hammer Events. Zoals aangehaald, oplichting van de bovenste plank!

Gelukkig werd dit me gemeld voor ik er een pakket van kocht

Comment

fuuuuuuuuuuuuuuuuck die driving box vind plaats op een kartingbaan
                                    hahahah, gij stomme kloot
                                    Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• er staat toch:

"RIJ MET 4 SUPERCARS OP DE NÜRBURGRING
                                      Zelf rijden op de Nordschleife "

dus als ik niet zelf mag rijden op de Nordschleife zal het kot te klein zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                        hahahah, gij stomme kloot
                                        Driving Box, Genk, zogezegd "circuit van Genk" - verkeerd begrepen als Zolder. Maar het is eigenlijk Europalaan 555, en dat is een karting gvd

Comment

• Ah, dat waren die manne..
                                          Die waren er dit weekend ook. Er reed een vrouw met de Ferrari.
                                          Wij dachten dat het een groep was van vrienden, want er was een R8 V10, F430 met dezelfde striping en dan een GT3 mk2 met groene striping.
                                          Die manne gingen echt wel traag, pinkertje constant op en volledig rechts
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X